55- vuotias, paljonko sinulla on työvuosia takana?
Voi laskea mukaan kaikki lyhyetin pätkät. Minulla 35 vuotta.
Kommentit (69)
14- vuotiaasta autoin pikkurahasta naapuruston lapsia läksyissä ja hurahdin opettamiseen. Ikää vajaat 60v. Tuli muitakin töitä kokeiltua opiskeluaikana. Vieläkin aina opettamassa ja oppimassa.
En edes tiedä. 13v aloitin kesätyöt, 15v tein viikonloputkin, 19v pääsin opiskelemaan ja töissä koko opiskeluaika. Nyt 31 vuotta samalla työnantajalla. Olen aivan loppu ja yli 10 vuotta pitäs vielä jaksaa. Aivan kauheeta!
22 vuotta säännöllisesti. Päädyin vakitöihin 33-vuotiaana, sitä ennen tein pätkätöitä. En ole niitä laskenut.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tässä nyt taputtaa. Kuka tuollaisia laskee????
Valtio, monella tavalla.
Harmi kun eläkettä alkaa kertyä vasta 23v, monilla jää kertymää pois 3-4 vuotta. Itse olen jo eläkkeellä, ei ole iso mutta pärjään, saan vähän kelaltakin työeläkkeen päälle.
M56 ja 40 vuotta duunia ja opiskelua sekoitettuna mutta kokoajan olen ollut palkkatöissä. 5 alempaa tutkintoa suoritettuna.
Kesätöitä 15v lähtien ja opiskelujen ohessa myös. Kokoaikatyötä vain n 10-12 vuotta ja osa-aikatöitä saman verran. En jaksa laskea miten noista osa-aikatöistä tulisi kokoaikaiseksi muutettuna, olen opettanut irtotunteja aikuisille eri paikoissa. Lasten kanssa kotona 7v ja kaksi tutkintoa on syönyt työelämää.