55- vuotias, paljonko sinulla on työvuosia takana?
Voi laskea mukaan kaikki lyhyetin pätkät. Minulla 35 vuotta.
Kommentit (61)
56V kesätöihin 10v kyllä silloin se oli laillista niin tuosta tulee 46v.
Juuri ja juuri 15 vuotta tulee tuossa kohtaa. Toivottavasti.
35 vuotta täysipäiväisesti. Ensimmäinen kesätyötienesti näkyy eläkeotteella 13 vuotiaana, huimat 230mk.
Aika liki 43 vuotta. Työttömänä en ole ehtinyt olemaan koskaan. Ammattimiehet harvemmin muutenkaan päätyvät työttömiksi. Olisihan se aika noloakin jos olisi niin surkea työntekijä, ettei kelpaisi mihinkään töihin vaan joutuisi elämään työttömänä joillain köyhien avustuksilla ja olemaan joku hiton kerjäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tässä nyt taputtaa. Kuka tuollaisia laskee????
Esimerkiksi työkaverit kun sai kuulla mulla olevan vain 30 lomapäivää, kehottivat nyt äkkiä mennä tarkastuttamaan lomani. Kun on kuulemma täysin väärin laskettu, olenhan yli 50.
No ei mulla ole työvuosia kuin reilu 10
Vierailija kirjoitti:
Aika liki 43 vuotta. Työttömänä en ole ehtinyt olemaan koskaan. Ammattimiehet harvemmin muutenkaan päätyvät työttömiksi. Olisihan se aika noloakin jos olisi niin surkea työntekijä, ettei kelpaisi mihinkään töihin vaan joutuisi elämään työttömänä joillain köyhien avustuksilla ja olemaan joku hiton kerjäläinen.
Vihreissä on paljon pitkäaikais kerjäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jag har jobbat och fått lön vareviga år sedan jag fyllde 14 år.
Kauheeta!
Huijui... Siinä on nykyajan velliperseillä ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin, 12 vuotiaana jo aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jag har jobbat och fått lön vareviga år sedan jag fyllde 14 år.
Kauheeta!
Huijui... Siinä on nykyajan velliperseillä ihmettelemistä.
Painu!
Vierailija kirjoitti:
38 vuotta.
OLEN Parempi ihminen, minulla on 54v !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin, 12 vuotiaana jo aloittanut.
Kyseessä on Hönö...
Vierailija kirjoitti:
Olen 57, työvuosia takana 38.
Kunnioitan. Olen 2 vuotta vanhempi ja työvuosia takana? - Eipä juuri mitään :(
Faija jäi 55v:na eläk. Tunnusti sen, ettei hänestä oiskaan enää ollut "linjalle lähtijäksi".
Pointti, koita vielä jaksaa (vaikka raskasta se on).
Jos kesätöitä ja lyhyempiä työsuhteita ei lasketa, niin n. 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
12 vuotiaana aloitin kesätyöt, 13 vuotiaana "sain" sitten jo ajaa mopolla kesätöihin 17km matkan yleisellä tiellä. Poliisin naapurissa olin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 vuotiaana aloitin kesätyöt, 13 vuotiaana "sain" sitten jo ajaa mopolla kesätöihin 17km matkan yleisellä tiellä. Poliisin naapurissa olin töissä.
Kouluunkin kävelit tuulessa ja lumimyrskyssä ylämäkeen mennen tullen kesällä ja talvella.
Mulla kyllä ekat 10v meni ihan valtiolle. T:54v