Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi menee edelle, uusi deitti, vai oma aikuinen lapsi?

Vierailija
10.02.2025 |

Leikitään, että olet tavannut kivan miehen/naisen ja olette tapailleet pari kk. Työ-,  harrastus ym kiireiden takia näette lähinnä viikonloppuisin. Teillä on ensi viikonlopuksi sovittu yhteistä tekemistä. Pari pv ennen aikuinen lapsi ilmoittaa tulevansa viikonlopuksi luoksesi. Perutko menon deittisi kanssa vai ilmoitat lapsellesi, että ensi viikonloppuna ei sovi? 

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tämä aikuinen lapsi on?

Et sitten tajunnut, että tämä on kuvitteellinen tilanne

Kuvitteellisessa tilanteessa ihan oleellinen tieto. On eri asia, onko aikuinen lapsi 19v vai 35v.

Vierailija
42/76 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen lapsi tulee käymään ilmeisesti kotipaikkakunnallaan, niin oikeastiko hän liimaa nenän äitiinsä 2 vuorokaudeksi eikä tee mitään muita kuin keskustelee äitinsä kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitilläkö ei ole omaa kotia, mihin mennä yhdeksi yöksi? Jos ei, niin miksi ei?

Toki ja voi jäädä loppuiäkseen jos hänen kanssa jo sovitut jutut aina perutaan

Aina perutaan. Onko tässä tilanteessa niitä tapaamisia sitten peruttu jo toistuvasti vai onko tämä mahdollisesti ensimmäinen kerta?

Vierailija
44/76 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se lapsi voi tulla ja silti nähdä deittiä? Onhan vkl pitkä.

Deitti on varmaan iloinen kun kuumat yökylätreffit vaihtuu lyhyeen näkemiseen kahvilassa

Paneminenko vaan mielessä? 2 kuukauden treffailun jälkeen ei välttämättä edes harrasteta vielä seksiä. 

Silloin ei muuta edes harrasteta

Kaikki eivät ole lorttoja. 

? Onko se lorttoilua, jos seurustelukumppanin kanssa sekstaa? 🙄 Mihin lahkoon kuulut? 

Parin kuukauden jälkeen ei tunne toista vielä, ei lahkoilua siihen tarvita että tutustuu k

Tapailu ei kyllä jatku kolmansia treffejä edemmälle, jos seksi ei astu kuvaan

Vierailija
45/76 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kunnon keskustelu AIKUISEN lapsen kanssa ja väännetään rautalangasta, että aikuiset ihmiset kysyvät hyvissä ajoin sopiiko tulla viikonlopuksi. Vanhempien ei tarvitse loppuelämäänsä istua kotona tyhjänpanttina tekemättä mitään siltä varalta jos lapsi päättäisikin yhtäkkiä tulla viikonlopuksi. 

Vierailija
46/76 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitti on varmaan iloinen kun kuumat yökylätreffit vaihtuu lyhyeen näkemiseen kahvilassa

Paneminenko vaan mielessä? 2 kuukauden treffailun jälkeen ei välttämättä edes harrasteta vielä seksiä. 

? Onko se lorttoilua, jos seurustelukumppanin kanssa sekstaa? 🙄 Mihin lahkoon kuulut? 

Parin kuukauden jälkeen ei tunne toista

Tapailu ei kyllä jatku kolmansia treffejä edemmälle, jos seksi ei astu kuvaan

Jokaisella on tietty omat kriteerit. Jotkut haluavat tutustua paremmin kuin vain nopeasti nähdä kolme kertaa. Jos tapailevat ihmiset ovat eri mieltä asiasta, tapailu onkin hyvä lopettaa sitten siihen ja kumpikin pääsee etsimään itselleen sopivaa. 

Vierailija
47/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotkut haluavat tutustua paremmin kuin vain nopeasti nähdä kolme kertaa."

Ei tutustuminen lopu seksin harrastamiseen. Siinähän sitä vasta kunnolla tutustuukin. Toiseksi, parissa kuukaudessa on ehtinyt viettää 10 yhteistä viikonloppua

Vierailija
48/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen lapsi tulee käymään ilmeisesti kotipaikkakunnallaan, niin oikeastiko hän liimaa nenän äitiinsä 2 vuorokaudeksi eikä tee mitään muita kuin keskustelee äitinsä kanssa?

Olis vähän outoa tuoda miesystävä siihen iltaa viettämään ja yöksi tai vauhtoehtoisesti äiti olis miehen luona

Vierailija
49/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein mulla on mahdollisuus tavata sitä aikuista lastani? Kun tätä panoa nähtävästi näen kuitenkin joka viikonloppu? 

Vierailija
50/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen niin harvoin aikuista lastani, että panisin hänet kaiken edelle ja toivoisin, että deitti ymmärtäisi asian, häntä kun tod.näk. voisin tavata milloin tahansa, lapsen tapaan vain muutaman kerran vuodessa, asuu kaukana jne. 

Toki jos tilanne olisi päinvastoin, että deittiä tapaisin harvoin ja aikuista lasta jatkuvasti, niin sitten asia olisi toisin päin. 

Tähän ei siis minusta ole mustavalkoista vastausta, riippuu kovasti tilanteesta. 

Vierailija
51/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, jolla kaksi lähes teini-ikäistä lasta meni edelle: miestä ei voinut tavata lapsiviikoilla lainkaan. Edes puhelimessa puhuminen ei käynyt tuolloin päinsä. Lisäksi hän oli sitä mieltä, että ei  muuta yhteen kenenkään naisen kanssa ennen kuin lapset ovat muuttaneet pois kotoa. Nuorin lapsi 10v ja mies nyt 52v.. Muuttaisitko yhteen kun mies 60v? Mahdollisesti vanhuuden vaivoja, kun monenlaista kremppaa, kulumaa ja reilusti ylipainoa jo nyt. Kiitos ei.

Vierailija
52/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikuinen lapsi käy niin harvoin että menee edelle.

Sitä miestä ehtii nähdä ja valtaosa niistä äijistä paljastui sioiksi joka tapauksessa. 

Kaikki ennen nykyistä ja sanotaanko että noin 40kpl.

Vierailija
53/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittu meno menee lapsen edelle. Lapsi on aikuinen ja pärjää kyllä

Vierailija
54/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin kuukauden jälkeen ei tunne toista

Hyvä, ja harmi että meni kolmet treffit hukkaan. Koita ensi kerralla aloittaa tapailu tällä lausahduksella niin säästä häiritsemiesi naisten aikaa

Vierailija
55/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun aikuinen lapsi käy niin harvoin että menee edelle.

Sitä miestä ehtii nähdä ja valtaosa niistä äijistä paljastui sioiksi joka tapauksessa. 

Kaikki ennen nykyistä ja sanotaanko että noin 40kpl.

No juu mies ei mene lapsen edelle. Mutta sopimus menee, siinä on kyse muusta.

Vierailija
56/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran puheväleissä olen aikuisten lasteni kanssa, että pystyisin kertomaan hänelle rehellisesti, mikä on tilanteeni. Hän voisi itse päättää, haluaako tavata uuden kumppanini vai ei vielä. 

Olen sen verran outo tyyppi, että jos deitti vielä 2 kk jälkeen haluaa minut tavata, ja minä haluan tavata hänet, suhde on jo aika vakava ja vakaalla pohjalla.

Vierailija
57/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun selviää että tämä mies on naimisissa / olet fwb / on vielä tinderissä / ym, sua nolottaa että olet oman lapsesi ohittanut moisen paskiaisen takia. 

Se on vaan nykyään niin yleistä. 

Itseä harmitti monta monta monta kertaa ja vieläkin nousee harmituksen puna niskaan.

Nyt olen onnellisesti avoliitossa ollut monta vuotta ja meillä molemmilla menee toisenkin lapset etusijalle. Lapset on tärkeitä.

Vierailija
58/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmoitan lapselle että minulla oli muita sovittua menoa, käykö joku toinen päivä? 

Ihan yleisesti jos sovin jonkun kanssa tapaamisen, pidän siitä kiinni.

Ehdottomasti näin, jos ei lapsellani ole joku hätänä  tai jos hän ei asu jossain kaukana, niin että näen häntä tyyliin kerran vuodessa. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka muuttavat viimetingassa suunnitelmia, peruvat sovittuja menoja tai tapaamisia, kun onkin ilmaantunut jotain parempaa / tärkeämpää. Pidän itse kiinni sovituista ja toivon samaa myös muilta.

Vierailija
59/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi. Minulle olis ihan itsestään selvää. 

Vierailija
60/76 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin lapselleni että mulla on pari tuntia menoa se deitin tapailupäivä.

Deitille sanoisin että tapaan häntä mielelläni mutta aikaa on näin ja näin.

Ajattelen tilanteen että lapsi jää yökylään ja seurusteluaikaa lapsen kanssa jää myös sunnuntaina.

Ehkäpä lasta näkee harvoin?

Meidän äiti aikoinaan sekoili ukkojensa kanssa aina kun oli uus rakkaus. Lapset ja lapsenlapset jäi aina toiseksi. Ei kiva niinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi