YLE: Asunnottomien määrä pomppasi Tampereella - taustalla sosiaaliturvan leikkaukset
"Tampereen kaupungin arvion mukaan yksineläviä asunnottomia oli viime vuonna 391. Se on 116 enemmän kuin edellisenä vuonna.
Pitkäaikaisasunnottomia eli yli vuoden ilman asuntoa olleita oli viime vuonna arviolta 92. Se on noin kolme kertaa niin paljon kuin vuonna 2023, jolloin pitkäaikaisasunnottomia arvioitiin olleen 33."
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Kodittomat ovat Suomessa huumeidenkäyttäjiä. Muuten ei joudu kodittomaksi. Rahat menevät huumeisiin niin ei pysty maksamaan vuokraa ja kun rikkoo kaikki paikat niin ei pääse edes tukiasuntoihin.
Kenellekään muulla ei ole vaikeuksia maksaa peruselämistään?
Kuinka ihanan sinisilmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodittomat ovat Suomessa huumeidenkäyttäjiä. Muuten ei joudu kodittomaksi. Rahat menevät huumeisiin niin ei pysty maksamaan vuokraa ja kun rikkoo kaikki paikat niin ei pääse edes tukiasuntoihin.
Kenellekään muulla ei ole vaikeuksia maksaa peruselämistään?
Kuinka ihanan sinisilmäistä.
Ei vaan ääliö etkö tajua että normi ihminen harvoin joutuu kodittomaksi. mutta kämpän tuhoava narkki joutuu.ja ihan omaa syytänsä.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt siis entistä useampi asunto on tyhjänä? Onko sellainen kannattavaa bisnestä?
Ei ole kun ulkomailta haetaan työvoima vuokrakoppeihin.
Tampere lakaisee kaikki ongelmana jääkiekon alle.
Eihän noi ihmisiä edes ole vaan narkoelukoita valtaosin. Miksi näitä pitäisi jatkuvasti vaan ymmärtää ja paijata kun oikeasti hädänalaisia riittää aivan tarpeeksi. Mielisairaat eivtät saa hoitoa yms.
Menkööt töihin ja maksakoot itse elämisensä ja asumisensa. Kela jakaa tukieläteille 11 miljardia euroa vuodessa ja ulisijat vinkuvat koko ajan lisää. Mikä noita vaivaa kun eivät voi elättää itseään.
Oliko muka jollekkin yllätys kun töitä ei ole tarjolla;) Kiitos Hallituksen.
Vierailija kirjoitti:
Menkööt töihin ja maksakoot itse elämisensä ja asumisensa. Kela jakaa tukieläteille 11 miljardia euroa vuodessa ja ulisijat vinkuvat koko ajan lisää. Mikä noita vaivaa kun eivät voi elättää itseään.
huomenna tulee tuet tulille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis tilille.
Puolustusvoimathan saa runsaasti rahaa nykypäivänä. Purra voisi toimittaa käytöstä poistettuja puolijoukkuetelttoja asunnottomille. Niitä voisi pystyttää esim. valtion virastotalojen edustalle.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, persut!
Suomi nousuun asunnottomuudella... Petosjytky pilasi suomen.
Tampereelle on muuttanut rumaa röhnöporukkaa. Katukuva on kuin jostain rölliarmeijasta. Tampereelle on muuttanut päihdeongelmaisia, työttömiä ja muuta rska sakkia. Toivon, että häipyvät katukuvasta ja katukuva siistiytyy. Täällä on ennen paljon siistimmän näköistä väkeä ja osasivat käyttäytyä, nyt on toisin. Keskusta on alennustilassa ja moni asuinalue. Nämä peikot, jotka ovat tänne luudallaan lentäneet, voivat palata kotikonnuilleen, Tampere ei tarvitse tatuoituja, sinitukkaisia, lihavia röhnöläisiä, eikä todellakaan päihdeongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuun lopussa napsahtaa taas 2400 euroa tilille. Kiitos paljon Kela!
Vierailija kirjoitti:
Puolustusvoimathan saa runsaasti rahaa nykypäivänä. Purra voisi toimittaa käytöstä poistettuja puolijoukkuetelttoja asunnottomille. Niitä voisi pystyttää esim. valtion virastotalojen edustalle.
Ei kuulu valtionvarainministerin tehtäviin telttojen toimittaminen narkeille ja laiskoille.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna Kela maksoi euromääräisesti eniten eli 5 miljardia euroa sairausvakuutusetuuksia, joihin kuuluvat muun muassa lääkekorvaukset, sairauspäivärahat ja vanhempainpäivärahat. Eläke-etuuksia Kela maksoi 2,5 miljardia ja lapsiperheiden etuuksia, kuten lapsilisiä ja lastenhoidon tukia, noin 1,9 miljardia euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuun lopussa napsahtaa taas 2400 euroa tilille. Kiitos paljon Kela!
Hitto loisit paremmin kuin minä.pitää harjoitella lisää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noi ihmisiä edes ole vaan narkoelukoita valtaosin. Miksi näitä pitäisi jatkuvasti vaan ymmärtää ja paijata kun oikeasti hädänalaisia riittää aivan tarpeeksi. Mielisairaat eivtät saa hoitoa yms.
Miksi luulet että tuossa kyseisessä joukossa ei ole mielisairaita? Mihin luulet heidän päätyvän juurikin siksi että eivät saa hoitoa?
Poliitikot voivat haistaa pitkän paskan. Miksi on kehitetty tukihimmelit? Perustulo.
Onko Tampereen toisen asteen koulutus vuosikymmeneen ollut tätä päivää?
Sieltä se kumpuaa moni asia, jos huono koulutus ei johda elämässä mihinkään...
Ihanko itse keksit, vai onko sulla jotain tutkimusta tueksi?