onko teillä sutinaa nuorempien miesten kanssa?
Onko täällä yli 40 v naisilla sutinaa tai jopa sala sutinaa nuorempien miesten kanssa ja toimiiko se ollenkaan?
Kommentit (22)
Itse olen 41 ja seurustelen poikani kaverin 19 v. kanssa. Itsekin nuortuu ja laihtuu sopivasti hänen seurassaan. Elämä on täynnä seksiä ja sitä tehdään samalla tavalla kuin joskus kauan sitten. En koskaan edes kuvitellut lähetyssaarnaajaseksin voivan olla näin kiihkeää. Vaikka takapenkillä maaten minä tietysti alla kerta toisensa perään ja pojan kädet mun pään takana suojelemassa mua auton ovelta kovissa työnnöissä. Rakastan sitä miten helposti hän kovettuu ja miltä se tuntuu kädessä ollen aivan kivikova ja pystyssä jo valmiiksi. Rakastan sitä miten dominoiva hän on, työntää mut selälleni, huohottaa ihan kii päälläni ja käy kuumana minuun. Aivan loistava ja vaativa suutelemaan ja saa mut ihan kosteaksi jo ensimmäisistä suukoista. Hän haluaa aina suudella mua painavasti seksin aikana.
Itse pidän lähtökohtaisesti vain nuoremmista miehistä. Heissä on tyyliä, ovat vapaamielisiä, jaksavat ja lähtökohtaisesti kunnioittavat naisia enemmän kuin iäkkäämmät.
Välillä mietin, että tykkäävätkö noin keski-ikäiset miehet naisista ollenkaan kuin vaan seksuaalisesti.