Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhakuvelvoite on näyttänyt tyhjää jo kolme kuukautta. Saanko siitä jotkut rapsut, vaikka ei ole oma syy?

Vierailija
10.02.2025 |

Työmarkkinatorilla kylä lukee, että työttömyys on voimassa, joten hulppea 595 summa solahtaa tilille joka kk. Mua on nyt alkanut huolettaa tuo, ettei mulla enää ole ollut yhtäkään työhakuvelvoitetta marraskuun jälkeen. Tyhjää huutaa. Varmaan ne ovat unohtaneet mun, kun homma siirrettiin kunnalle. Nyt vaan mietityttää, että voiko minulle tulle jotain sakkoa tai karenssia siitä, ettei ole työnhakuvelvoitteita? Vaikka lähetän työhakemuksia, niin eihän työkkäri niistä tiedä, kun en voi ilmoittaa niistä mihinkään. 

Ei sen puolen, en ole saamassa töitä, olen 62, akateeminen ja nainen. Siinä kolme syytä, jotka kaikki ovat työnhaussa tehokas este. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaatkin irvailla saamasi tuen suuruudelle. Olisit tyytyväinen, kun saat tukea. 

Kehtaatkin irvailla köyhille, oliait tyytyväinen kun saat vielä pitää pääsi.

Mitä helvettiä keuhkoat? En ole köyhille irvaillut sanallakaan. Mikä on ongelmasi?

Älä riehu persu, ota pilleri.

Vierailija
22/24 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työnhaku on voimassa niin kaikki on ok. He ottavat sieltä yhteyttä jos ottavat. 

Nimenomaan jos. 

Resursseja ei ole yhtään mihinkään, suunnitelman päivittämisetkin venyvät kuukaudella tai jopa kahdella. Ymmärrettävää toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko 62v akateeminen nainen ei osaa käyttää nettiä ja lukea vaikka lakia työttömyysturvasta?

Vierailija
24/24 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan mene kyselemään.

Itsellä viimeisin päiväkirjan täyttö lokakuu 2024.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi