Onko kukaan kasvattanut oman hiusvärin ja tykkää siitä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Lopetin jo vähintään 15 vuotta sitten hiusteni värjäämisen. Nyt olen yli 55-v.
Ei ole kukaan vielä haukkunut omaa väriäni, ....
Mulla oli pitkään omat, pitkälti harmaat hiukset, eikä niitä kukaan haukkunut. Mutta kun extempore päätinkin taas värjätä, tosi moni on nyt kehunut väriä ja sanonut että lähti yli 10 vuotta pois 😂 En ole vielä päättänyt jatkanko värjäämistä, mutta ei nuo kehutkaan pahalta tuntuneet.
Kasvatin ja tykkäsin, oli tummempi kuin muistin. Oletettavasti johtuu siitä että aloitin hiusten sävyttämisen ja sitä myötä myös värjäämisen jo alakoulussa. Väri oli kivan tummemman ruskea mutta harmaampi kuitenkin. Terveysasiat näkyivät myöhemmin tukassa enkä tykkää jos väri lähtee ja valjuuntuu koko tukka, samassa tukasta on lähtenyt massaa ja hius venyy ja vaunuu, tästä taas on seurannut huonokuntoista hamppuhiusta jota ei tee mieli värjätä. Muistan miten käy jos tätä lähtee värjäämään joten odotan että hius elpyy, jos väri miellyttää niin en välttämättä juurta värjää ollenkaan.
Minä. Sellaiset maantienväriset ja selkeitä vaaleita raitoja luonnostaan.
Kyllästyin värjäämään kun ruskeasta tuli aina lämmin punertava, vaaleammaksi en halunnut ja tyvikasvu oli aina kamala .
En ole koskaan värjännyt hiuksiani. Vaalea olen.
Isäni pelotteli, että muuttuvat maantienvärisiksi, mutta vaaleat ne ovat edelleen eikä oke kuulunut enää pelotteluakaan, kun alkaa olla harmaantuminen lähempänä kuin ensihapset. Vai muuttuvatko blondit valkotukkaisiksi?
Mutta sitä vaan olen sanonut, että niin kauan, kun pysyvät vaaleina, en värjää. Ehkä jos ne olisivat maantienväriset... Toisaalta kun ei värjää, ei mene rahaa siihen tai uloskasvaneen värin uudistamiseen.