Yliopistonlehtorin silmätikku
Neuvoja kaipaisin miten sietää tilannetta. Minusta tuntuu, että yhdellä lehtorilla on jotain minua vastaan. Hän ei koskaan vastaa sähköposteihin missä kysyn jotain (ihan siis tärkeitä asioita), palautteet mun tekemistä kurssitöistä ei ole millään tavalla rakentavia vaan kertoo niissä vaan että joku asia on huono, muttei mikä. Luennoilla hän ahdistelee mun lisäksi kahta muuta aina vastaamaan jotain hänen kysymyksiinsä.
Kenenkään muiden mun alan lehtoreiden tai professoreiden kanssa ei ole mitään ongelmia, eikä mulla ahdista mennä heidän luennoille. Kaikilta muilta kurssitöistä saa kunnollista rakentavaa palautetta.
Tää lehtori on yleisesti oppilaiden keskuudessa melko pidetty, joten en usko muilla olevan samanlaisia ongelmia. Musta kans tuntu että alkuun hänen kanssaan oli helpompaa, hän vastasi sähköposteihin eikä ahdistellut tunnilla antamaan vastauksia tai mielipiteitä joka hemmetin asiaan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttele kavereiden tai omaopettajan kanssa. Jotenkin kuulostaa provolta. Ei ole tapana lähettää useita viestejä lehtorille, eikä niitä pyydetä lähettämään.
Niin edelleen on ihan hänen ohjeistamissa tilanteissa. Kun vastaavissa asioissa laitan muille lehtoreille sähköpostia niin aina saan vastauksen. On myös sellaisia jotka ovat minuun oma-alotteisesti yhteydessä. Nämä on esimerkiksi tilanteissa kun olen ollut luennolta pois, eikä hän ole päivittänyt moodleen mitään kyseisestä tunnista. Tällöin olen yhteydessä, kuten on kehotetgu olemaan yhteydessä sähköpostitse esimerkiksi silloin kun tehtävissä on jotain epäselvää. Ja kun ongelmia on vain tmän yhden kanssa niin kyllä silloin ongelma on joku muu ku minä.
Jos ongelma ei olisi sinussa vaan lehtorissa, niin miten hän olisi muiden opi
No tiedän pari muuta jolla on jokseenkin hankalaa hänen kanssaan myös. Musta tuntuu että niillä kenestä hän pitää tai on neutraali mielipide niin ei ole ongelmaa, itse olen melko varma ettei hän pidä minusta, tätä mieltä on pari muutakin joille olen puhunut tilanteesta.
Jos ongelma ei olisi sinussa vaan lehtorissa, niin miten hän olisi muiden opiskelijoiden keskuudessa pidetty?
eri