Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut 50 v aviossa ilman orgasmia

Vierailija
06.02.2024 |

Saan orgasmin vain onanoidessa noin kerran kuussa. Lapsia on 5. Mitä sanot? Nyt 68 v.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli on

Vierailija
2/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites .uutena menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selität miehellesi että makaat kuin lahna ?

Eikö sitä häiritse?

Vierailija
4/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
5/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vasta 12 vuotta, mutta perässä tullaan. Yhdyntä ei ole mulle ollut ikinä kuin kotityö muiden joukossa. Lahnana en makaa, yritän tyydyttää miehen parhaani mukaan, vaikka itse en saakaan muuta nautintoa kuin sen, mitä miehen nautinnon katseleminen antaa. Suihkussa käväisen sitten sen jälkeen ja siellä saan orgasmin minuutissa klitorista suihkuttamalla.

Oletko koskaan miettinyt, että miksi haluat miellyttää, mutta et pyydä itsellesi mitään? Teetkö tätä seksin lisäksi muutenkin elämässäsi?

Vierailija
6/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehen vika jos sun vulvas on rikki. 

Vierailija
7/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vasta 12 vuotta, mutta perässä tullaan. Yhdyntä ei ole mulle ollut ikinä kuin kotityö muiden joukossa. Lahnana en makaa, yritän tyydyttää miehen parhaani mukaan, vaikka itse en saakaan muuta nautintoa kuin sen, mitä miehen nautinnon katseleminen antaa. Suihkussa käväisen sitten sen jälkeen ja siellä saan orgasmin minuutissa klitorista suihkuttamalla.

Harrastat seksiä vaikka et edes pidä siitä ja luultavasti otat hormoneitakin jotta voisit tehdä jotain, mistä et edes pidä. Tyhmää

Vierailija
8/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ei ole seksipalsta.

Vierailija
9/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi oksennus mikä ällötys olet. 

Vierailija
10/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastat seksiä vaikka et edes pidä siitä ja luultavasti otat hormoneitakin jotta voisit tehdä jotain, mistä et edes pidä. Tyhmää

Orgasmi on fyysinen kyky, säilyy jos on sikseen ja etenkin jos runkkaa ahkerasti nuorella iällä jotta hermosto vahvistuu. 

Vierailija
11/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisemmät lihakset edelleen huonossa kunnossa 

Vierailija
12/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä suostut tuohon?

Vierailija
13/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa  naisista ei saa orgasmia normaalissa yhdynnässä. Eihän siellä vulvassa ole juuri mitään tuntoakaan, ihan sama laittaako sinne tamponin tai jonkun muun. 

Vierailija
14/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikkien tarvitse pitää seksistä. Mutta sellaisia asioita joista ei pidä, ei tarvitse tehdä vapaaehtoisesti.

Vierailija
15/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksijutut seksipalstalle.

Ilmiannettu.

Vierailija
16/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikkien tarvitse pitää seksistä. Mutta sellaisia asioita joista ei pidä, ei tarvitse tehdä vapaaehtoisesti.

Ikään kuin joku ei sitä ymmärtäisi. 

Vierailija
17/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa  naisista ei saa orgasmia normaalissa yhdynnässä. Eihän siellä vulvassa ole juuri mitään tuntoakaan, ihan sama laittaako sinne tamponin tai jonkun muun. 

No aika tyhmiä sitten ovat ne naiset jotka seksiä harrastavat. Ja siksi joutuvat huolehtimaan ehkäisystä ja jopa tekemään abortin, kun ehkäisy petti. Vaikka he eivät edes pidä koko touhusta. Niinkö?

Vierailija
18/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene seksiosioon länkyttämään typerät seksijuttusi.

Vierailija
19/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
20/22 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut ap turhaan naimisissa. Olisit eronnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän