Isovanhemmat olivat talovahteina ja samalla tulivat tuhonneeksi terassimme
Yritän kertoa asian ylimalkaisesti etten olisi liian tunnistettavissa (vaikka tuskinpa anoppi ja appi tätä palstaa seuraisivat).
Olimme pitkään reissussa ja appivanhemmat olivat talovahteina. Tästä toki olen hyvin kiitollinen. MUTTA! siinä samalla he tulivat naarmuttaneeksi meidän alle vuoden vanhan terassin. He ovat ottaneet ison koiransa aina mukaan kun ovat käyneet tarkistamassa että asunnossa kaikki hyvin. Terassin lehtikuusilankku on valtavilla naarmuilla. Lisäksi he ovat kolanneet terassin jollain omalla kolallaan ja saaneet silläkin naarmutettua lankkupintaa.
Me emme pyytäneet heitä kolaamaan ja siksi laitoimme omat kolat ja lapiot varastoon. Pyysimme ainoastaan, että kävisivät noin kerran viikossa katsomassa että ei ole käynyt tyyliin varkaita.
Minua itkettää kun ajattelenkin terassin pintaa. En tiedä voiko sitä hioa. Ei varmaan. Koiran kynsistä jäänyt syvät naarmut. Lisäksi koira on pissannut terassin reunoille. Ja nämä kaikki siis myönsivät kun mies kysyä asiasta.
Harmittaa!!!!
Kommentit (65)
Kannattiko ostaa sitä Byggmaxin halvinta "terasslautaa"? Terassi piti saada vaikka ei ole varaa kunnon tarvikkeisiin. Mutta voit toki lohduttaa itseäsi sillä, että se terassi olisi joka tapauksessa naarmuuntunut nopeasti piloille normaalikäytössäkin
Vierailija kirjoitti:
Siis piilotitte kolan ja lapiot?
Että varmasti näyttää tyhjältä asunnolta?
Vanhusten oli siis tarkoitus hangessa tarpoa ovelle?
Vanhusten? Miksi oletat, että appi ja anoppi ovat aina vanhuksia? Itse olen anoppi ja ikää vähän päälle 40, etten nyt ihan vanhuksesta mene. Lapsenlapsiaan varmaan lähivuosina saattaa tulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä ei voisi hioa?
Sitä minäkin ihmettelen! Voisiko ap ns vähän avata tätä väitettä enemmän. Olisi hyvin kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä ei voisi hioa?
Sitä minäkin ihmettelen! Voisiko ap ns vähän avata tätä väitettä enemmän. Olisi hyvin kiinnostavaa.
Todennäköisesti siksi, että käytetyt materiaalit on niin kelvottomia ettei hiominen onnistu.
Meillä on ollut lehtikuusi käytössä lähes 15 v, enkä ole havainnut koloja tai naarmuja.
Uudemmassa puulankkulattiassa (en muista, mitä puuta) sen sijaan on koloja, vaikka on olohuoneen lattiassa eikä kukaan kävele siellä kengillä ja koiraakaan meillä ei ole.
Hionta on melko työlästä ja nuo kolot tarvitsisi varmaan jopa jotain pakkelia, mutta jossain vaiheessa se on kyllä melkein tehtävä.