Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset on verkkarit ja lenkkarit jalassa kaupassa?

Vierailija
09.02.2025 |

Onko vähän junttia? Kyllä ennen ihmistenilmoille lähtöä vaihdetaan farkut ja siistit kengät ja käydään suihkussa + naiset meikkaa.

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oootteko nähnyt setin likaiset verkkarit ja jalassa kroksit mistä näkyy villasukat näin pe kaupassa ja heitti jonkun vitsin kassa neidille.

Oli varmaan täällä riehuva tyyppi mikä kehuu käyvänsä paskaisella naamalla kaupassa.

En minä riehu toisin kuin sinä.

sä olet vaa verkkari sankari joka kehuu vielä käyvänsä naama paskasena kaupassa. ei jumalauta mikä juntti hyi saatana ei ole varmaan minkäänlaista kokemusta naisesta.

Vierailija
162/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu!! 

Jokainen pukeutukoot niin kuin hyvältä tuntuu. 

Eikö sinulla muuta murhetta ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että on siisti ja puhdas eikä haise.

No mä haisen ja sontaa on naamassakin mutta mitä sitten?

Niin siitä tässä puhutaan kun sun tapaiset reppanat painaa verkkarit jalassa paskaa naamassa yleisellä paikalla.

Ai olen reppana kun käyn kaupassa töistä tullessa? 

Ei vaan kun liikut kaupassa verkkarit jalassa ja paskaa naamassa.opettele pukeutumaan juntti. ja lukemaanmitä sulle kirjoitetaan.

Niin mitä sitten jos mulla on sontaa naamassa ja vaatteissa? En todellakaan mene Ensin kotii

Sinä et taida olla navetassa töissä niin kun minä.

Vierailija
164/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset meikkaa? Miksei miehet? Vaatetuksen ratkaisin ovelasti kätkemällä verkkarit nilkkapituisen takin alle. 

Vierailija
165/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siitä tässä puhutaan kun sun tapaiset reppanat painaa verkkarit jalassa paskaa naamassa yleisellä paikalla.

Ei vaan kun liikut kaupassa verkkarit jalassa ja paskaa naamassa.opettele pukeutumaan juntti. ja lukemaanmitä sulle kirjoitetaan.

Niin mitä sitten jos mulla on sontaa naa

ei mitään jatka vaa juntti samaa touhua jos sinusta normaalia . 

Vierailija
166/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten jos mulla on sontaa naa

EN enkä ole juntti.

Vierailija
167/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oootteko nähnyt setin likaiset verkkarit ja jalassa kroksit mistä näkyy villasukat näin pe kaupassa ja heitti jonkun vitsin kassa neidille.

Oli varmaan täällä riehuva tyyppi mikä kehuu käyvänsä paskaisella naamalla kaupassa.

sä olet vaa verkkari sankari joka kehuu vielä käyvänsä naama paskasena kaupassa. ei jumalauta mikä juntti hyi saatana ei ole varmaan minkäänlaista kokemusta naisesta.

Voi taivas, minä itse olen nainen.

Vierailija
168/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkari sankari mikä ei osaa edes naamaa pestä kun kauppaa lähtee ei saatana onko tollaisia juntteja oikeasti vielä v 2025

Vierailija
169/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona ns. pieruverkkarit ja kauppaan laitan mun paremmat verkkarit. Verkkareissa on rento olla ja liikkua, joten käytän niitä lähes aina. Ainoastaan kyläilyyn vaihdan tyylikkäämpää päälle. Kaupassa katson tuotteita, joita ostan, en muita ihmisiä tai heidän vaatetustaan. Ei kuulu minulle muiden asuvalinnat.

Vierailija
170/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOI taivas sit meni jo liijan pitkälle. voi saatana en voi enää kirjoittaa kun naurattaa niin kovin.

Vierailija
171/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona ns. pieruverkkarit ja kauppaan laitan mun paremmat verkkarit. Verkkareissa on rento olla ja liikkua, joten käytän niitä lähes aina. Ainoastaan kyläilyyn vaihdan tyylikkäämpää päälle. Kaupassa katson tuotteita, joita ostan, en muita ihmisiä tai heidän vaatetustaan. Ei kuulu minulle muiden asuvalinnat.

verkkari sankari kehuu olevansa umpi juntti voi helvetti!!

Vierailija
172/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOI taivas sit meni jo liijan pitkälle. voi saatana en voi enää kirjoittaa kun naurattaa niin

Mikä sua naurattaa? Se että olen nainen ja navetassa töissä?

Vierailija
173/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen kauppaan pyörällä tai kävellen, en tietenkään laita farkkuja vaan ulkoiluhousut. Jos menen autolla isommille ostoksille niin sitten ehkä. Meikkaamaan en kyllä kauppareissun takia ala, ellei sitten satu jostain syystä huvittamaan. 

Vierailija
174/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riittää että ne vaatteet on kohtuullisen puhtaat ja ehjät eikä esim haise hirveälle. Ja kädet pesty niin ettei jää mustia sormenjälkiä kaikkeen mihin koskee. Ja että ylipäätään on vaatteet. 

Vierailija
175/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VOI taivas sit meni jo liijan pitkälle. voi

Ei se .se on ihan normaalia.

Vierailija
176/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI taivas sit meni jo liijan pitkälle. voi saatana en voi enää kirjoittaa kun naurattaa niin kovin.

Hulluilla on halvat huvit, idi ooteilla ilmaiset. 

Vierailija
177/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset meikkaa? Miksei miehet? Vaatetuksen ratkaisin ovelasti kätkemällä verkkarit nilkkapituisen takin alle. 

Eikun ap:lla on kotonaan naiset, jotka meikkaa ap:n ennen kuin tämä lähtee kauppaan. Ennen meikkaamistuokiota ap on pukenut päälleen farkut ja kengät (huom! ei paitaa, sukkia, alushousuja jne.) ja mennyt ne päällä suihkuun. 

Vierailija
178/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassamme on sotaa, väkivaltaa, murhia, raiskauksia, nälänhätää, kuolemaa yms. Joku itkee verkkareista ja lenkkareista sekä naisten meikittömyydestä. 

Vierailija
179/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunnalliset ja urheilulliset ihmiset nyt vain pukeutuvat niin.

Tämä on kyllä virheajatus. Itse harrastan kyllä ja harrastuksiin puen ne urheiluvaatteet mutten kauppaan, enkä muuallekaan arkena.

En käytä urheiluvaatteita normaalina arkena. En edes kotona ollessani. Pukeudun tilanteen mukaan. En ymmärrä itsekään että käytetään urheiluvaatteita joka tilanteessa.

Vierailija
180/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hieno nainen mutta paskaa on roiskunut naamalle xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi