Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset on verkkarit ja lenkkarit jalassa kaupassa?

Vierailija
09.02.2025 |

Onko vähän junttia? Kyllä ennen ihmistenilmoille lähtöä vaihdetaan farkut ja siistit kengät ja käydään suihkussa + naiset meikkaa.

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että on siisti ja puhdas eikä haise.

No mä haisen ja sontaa on naamassakin mutta mitä sitten?

Niin siitä tässä puhutaan kun sun tapaiset reppanat painaa verkkarit jalassa paskaa naamassa yleisellä paikalla.

Ai olen reppana kun käyn kaupassa töistä tullessa? 

Ei vaan kun liikut kaupassa verkkarit jalassa ja paskaa naamassa.opettele pukeutumaan juntti. ja lukemaanmitä sulle kirjoitetaan.

Rauhoituhan jo. Ei ole mitään hätää. Kukaan ei ole pakottamassa sinua kauppaan verkkareissa ja paskaa naa

En kirjoittanut mitään tuollaista. Koeta, reppanapieni, tajuta edes sen verran, että täällä kirjoittelee enemmän kuin yksi sinun lisäksesi. 

Vierailija
102/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelen kadun yli hakemaan maitopurkin niin en kyllä ala sitä varten meikata :D

Kyllä kannattaisi. On liikenneturvallisuudenvaarantamista mennä tuonnäköisenä kadun yli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIKUN  sun kanssa en halua puhua käsitit väärin.

No älä sitten puhu. Niin helppoa se on :)

No pidä turpasi kiinni. niin helppoa se on.

Ei minulla ole mitään ongelmaa puhua toisille.

Vierailija
104/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen miettinyt pääni puhki ja kysynyt jopa tekoälyltä. Kun mennään kauppaan, kuuluu päällä olla nätti mekko ja plankatut kenkät, tukka siisti taakse kammattuna ja parta ajettuna, sipaus huulipunaa ja korvan taakse Menneniä. 

Minkä värinen huulipuna sopii parhaiten harmaan parran kanssa?

Joku kylmän sävyinen pinkki. Korallin värinen ei sovi yhteen harmaan kanssa.

Vierailija
105/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siitä tässä puhutaan kun sun tapaiset reppanat painaa verkkarit jalassa paskaa naamassa yleisellä paikalla.

Ei vaan kun liikut kaupassa verkkarit jalassa ja paskaa naamassa.opettele pukeutumaan juntti. ja lukemaanmitä sulle kirjoitetaan.

Niin mitä sitten jos mulla on sontaa naamassa ja vaatteissa? En todellakaan mene Ensin kotiin pesulle ja vaihtamaan vaatteita vaan käyn siellä

EI se mikään ongema olekkaan lue toi aloitus.mä vaan huvittuneena katon ja ihmettelen aikuista verkkari sankaria mikä ei edes tajua pestä naamaa enen kun kauppaa lähtee.

voin antaa sulle pienen vinkin kun olet noin umpi juntti.mulla farkut ja muut siviili vaattet työpaikan pukukaapissa joskus myös repussa töitten jälkeen laitan ne jalkaan ja pesen myös naaman että siinä ei ole paskaa kun kauppaa lähden.onko ylivoimainen tehtävä noin toimii normaali ihminen ton osaa tehdä vammainenkin mutta sulta ei onnistu?

Vierailija
106/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellen tai fillarilla sinne markettiin mennään eväät hakeen.

Harvoinpa autolla,lenkki tulee samalla kerralla. En kaupassa ihmisiä kyttää, kunhan joustavasti sujuu reissu.

Juhlat ja muut erikseen.

Puhtaat vaatteet on kyllä=)

Vierailija
107/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten jos mulla on sontaa naamassa ja vaatteissa? En todellakaan mene Ensin kotii

Harmi, ettei sulla ole parempaa tekemistä kuin vahtia muiden vaatteita. Aika köyhä elämä, joten ymmärrän, että harmittaa. 

Vierailija
108/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI se mikään ongema olekkaan lue toi aloitus.mä vaan huvittuneena katon ja ihmettelen aikuista verkkari sankaria mikä ei edes tajua pestä naamaa enen kun kauppaa lähtee.

voin antaa sulle pienen vinkin kun olet noin umpi juntti.mulla farkut ja muut siviili vaattet työpaikan pukukaapissa joskus myös repussa töitten jälkeen laitan ne jalkaan ja pesen myös naaman että siinä ei ole paskaa kun kauppaa lähden.onko ylivoimainen tehtävä noin toimii normaali ihminen ton osaa tehdä vammainenkin mutta sulta ei onnistu?

Normaali ihminen ei todellakaan kyttää kaupassa muiden vaatetusta. Eikä varsinkaan ihmettele sitä, että ihmiset ovat erilaisia. Mutta hulluilla on halvat huvit, idi ooteilla ilmaiset. 

Vierailija
109/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten jos mulla on sontaa naa

älä paskanaama itke.

Vierailija
110/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEN ON SIIS   ei jumalauta !!!!!!!

Vierailija
111/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut ei ole mikään kunnon vaate. Ihmisten ilmoille pukeudutaan kävelypukuun.

Kaapistani löytyy muutama jalkkupuku. En ole ymmärtänyt pukea niitä kauppareissuille.

Vierailija
112/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, öööhh puuttuu aloituksesta😂

Vierailija
113/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten jos mulla on sontaa naamassa ja vaatteissa? En todellakaan mene Ensin kotii

Mun 3-vuotias lapsi osaa olla töllistelemättä ja kommentoimatta muiden vaatteita. Miksi se ei onnistu sinulta? 

Vierailija
114/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"EI se mikään ongema olekkaan lue toi aloitus.mä vaan huvittuneena katon ja ihmettelen aikuista verkkari sankaria mikä ei edes tajua pestä naamaa enen kun kauppaa lähtee.

voin antaa sulle pienen vinkin kun olet noin umpi juntti.mulla farkut ja muut siviili vaattet työpaikan pukukaapissa joskus myös repussa töitten jälkeen laitan ne jalkaan ja pesen myös naaman että siinä ei ole paskaa kun kauppaa lähden.onko ylivoimainen tehtävä noin toimii normaali ihminen ton osaa tehdä vammainenkin mutta sulta ei onnistu?"

Minä voin antaa sinulle useammankin vinkin:

- Virke aloitetaan isolla kirjaimella.

- Pisteen ja muiden välimerkkien jälkeen tulee välilyönti.

- Umpijuntti on yhdyssana, kuten myös siviilivaate.

Vierailija
115/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut ruokakaupassa sadehousuissa ja kumppareissa. Saa järkyttyä.

Vierailija
116/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ei todellakaan kyttää kaupassa muiden vaatetusta. Eikä varsinkaan ihmettele sitä, että ihmiset ovat erilaisia. Mutta hulluilla on halvat huvit, idi ooteilla ilmaiset. 

Eikä kule paskaa naamassa verkkarit jalassa. sinä olet se hullu kun vielä kehut kun paskaa naamassa.normaali ihminen pesee naaman ennen kauppaa menoa mistähän laitoksesta olet karannut.

Vierailija
117/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen miettinyt pääni puhki ja kysynyt jopa tekoälyltä. Kun mennään kauppaan, kuuluu päällä olla nätti mekko ja plankatut kenkät, tukka siisti taakse kammattuna ja parta ajettuna, sipaus huulipunaa ja korvan taakse Menneniä. 

Minkä värinen huulipuna sopii parhaiten harmaan parran kanssa?

Joku kylmän sävyinen pinkki. Korallin värinen ei sovi yhteen harmaan kanssa.

Kiitos! Täytyy sanoa vaarille, ettei hän enää nolaisi itseään käyttämällä kauppareissulla korallinväristä huulipunaa.  

Vierailija
118/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei. Kaikki meistä ei ole pakkohoidossa, kuten sinä. Siksi meidän ei tarvitse vaihtaa siviilivaatteita mennessämme kauppaan. 

Vierailija
119/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva jengistä vaeltamassa Lidliin iltapuvut päällä, naisilla täydet meikit ja hienot kampaukset XD Siinä sitten kerätään limsaa ja jauhelihaa kärriin korkkarit kopisten.

Vierailija
120/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"EI se mikään ongema olekkaan lue toi aloitus.mä vaan huvittuneena katon ja ihmettelen aikuista verkkari sankaria mikä ei edes tajua pestä naamaa enen kun kauppaa lähtee.

voin antaa sulle pienen vinkin kun olet noin umpi juntti.mulla farkut ja muut siviili vaattet työpaikan pukukaapissa joskus myös repussa töitten jälkeen laitan ne jalkaan ja pesen myös naaman että siinä ei ole paskaa kun kauppaa lähden.onko ylivoimainen tehtävä noin toimii normaali ihminen ton osaa tehdä vammainenkin mutta sulta ei onnistu?"

Minä voin antaa sinulle useammankin vinkin:

- Virke aloitetaan isolla kirjaimella.

- Pisteen ja muiden välimerkkien jälkeen tulee välilyönti.

- Umpijuntti on yhdyssana, kuten myös siviilivaate.

ja SEN ON SIIS . EI MUUTE KIINOSTA VITTUUKAAN SUN PISTEET JA ISOTKIRJAIMET.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä