Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset on verkkarit ja lenkkarit jalassa kaupassa?

Vierailija
09.02.2025 |

Onko vähän junttia? Kyllä ennen ihmistenilmoille lähtöä vaihdetaan farkut ja siistit kengät ja käydään suihkussa + naiset meikkaa.

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI se mikään ongema olekkaan lue toi aloitus.mä vaan huvittuneena katon ja ihmettelen aikuista verkkari sankaria mikä ei edes tajua pestä naamaa enen kun kauppaa lähtee.

voin antaa sulle pienen vinkin kun olet noin umpi juntti.mulla farkut ja muut siviili vaattet työpaikan pukukaapissa joskus myös repussa töitten jälkeen laitan ne jalkaan ja pesen myös naaman että siinä ei ole paskaa kun kauppaa lähden.onko ylivoimainen tehtävä noin toimii normaali ihminen ton osaa tehdä vammainenkin mutta sulta ei onnistu?

Normaali ihminen ei todellakaan kyttää kaupassa muiden vaatetusta. Eikä varsinkaan ihmettele sitä, että ihmiset ovat erilaisia. Mutta hulluilla on halvat huvit, idi ooteilla ilmaiset. 

Eikä kule paskaa naamassa verkkarit jalassa. sinä olet se hullu kun vielä kehut kun paskaa naamassa.normaali ihminen pesee naaman ennen kauppaa menoa mist

Ok. Olikos sulla vielä jotain vai joko tuli kaikki paska ulos?

Vierailija
122/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEN ON SIIS VOI SAATANA !!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"EI se mikään ongema olekkaan lue toi aloitus.mä vaan huvittuneena katon ja ihmettelen aikuista verkkari sankaria mikä ei edes tajua pestä naamaa enen kun kauppaa lähtee.

voin antaa sulle pienen vinkin kun olet noin umpi juntti.mulla farkut ja muut siviili vaattet työpaikan pukukaapissa joskus myös repussa töitten jälkeen laitan ne jalkaan ja pesen myös naaman että siinä ei ole paskaa kun kauppaa lähden.onko ylivoimainen tehtävä noin toimii normaali ihminen ton osaa tehdä vammainenkin mutta sulta ei onnistu?"

Minä voin antaa sinulle useammankin vinkin:

- Virke aloitetaan isolla kirjaimella.

- Pisteen ja muiden välimerkkien jälkeen tulee välilyönti.

- Umpijuntti on yhdyssana, kuten myös siviilivaate.

ja SEN ON SIIS . EI MUUTE KIINOSTA VITTUUKAAN SUN PISTEET JA ISOTKIRJAIMET.

Ei meitäkään kiinnosta sun ulinat. Mennään kauppaan vaikka päästä varpaisiin paskassa jos siltä tuntuu. SORI SIITÄ PIKKUINEN! 

Vierailija
124/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"EI se mikään ongema olekkaan lue toi aloitus.mä vaan huvittuneena katon ja ihmettelen aikuista verkkari sankaria mikä ei edes tajua pestä naamaa enen kun kauppaa lähtee.

voin antaa sulle pienen vinkin kun olet noin umpi juntti.mulla farkut ja muut siviili vaattet työpaikan pukukaapissa joskus myös repussa töitten jälkeen laitan ne jalkaan ja pesen myös naaman että siinä ei ole paskaa kun kauppaa lähden.onko ylivoimainen tehtävä noin toimii normaali ihminen ton osaa tehdä vammainenkin mutta sulta ei onnistu?"

No se oli kyllä sanomattakin jo selvää. Aivan kuten meitä ei kiinnosta hevonvittuakaan sinun ajatuksesi meidän pukeutumisesta.

Vierailija
125/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään tyylikkäämpää kuin mustat Adidaksen verkkarit?

On. Kivipesty farkkutakki ja farkut mallia 80-luku. Farkkutakin alla bändipaita ja kaljamaha. 

Mulle tulee kivipestyistä farkkutakeista ja housuista ikävästi mieleen 90-luvun lama, leipäjonossa sellaista sakkia krapulaisena jonottamassa. Tietynsävyinen tummahko vihreä ja viininpunainen on myös yököttäviä ysärilamavärejä jotka tuo inhottavia muistoja mieleen lamasta.

Vierailija
126/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kuuluisi kirjoittaa näin: Ei muuten kiinnosta vittuakaan sun pisteesi ja isot kirjaimesi. 

Vierailija
127/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskon sillein ne juntit tekee.kun naaman peseminenkin on ylivoimaista  kun äitin pitäisi sekin opettaa.

Vierailija
128/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon sillein ne juntit tekee.kun naaman peseminenkin on ylivoimaista  kun äitin pitäisi sekin opettaa.

Koska sun äiti opettaa sulle kirjoitustaitoa edes 6-vuotiaan tasoisesti? 

Vierailija
129/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan ei navetta vaatteissa menty kauppaan tai työvaateissa yleensä ja erästä joka sitten aina meni naureskeltiin sitten takanapäin.

Vierailija
130/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään tyylikkäämpää kuin mustat Adidaksen verkkarit?

On. Kivipesty farkkutakki ja farkut mallia 80-luku. Farkkutakin alla bändipaita ja kaljamaha. 

Mulle tulee kivipestyistä farkkutakeista ja housuista ikävästi mieleen 90-luvun lama, leipäjonossa sellaista sakkia krapulaisena jonottamassa. Tietynsävyinen tummahko vihreä ja viininpunainen on myös yököttäviä ysärilamavärejä jotka tuo inhottavia muistoja mieleen lamasta.

Voiko paljon ankeamman ja tylsemmän näköistä ysäriautoakaan olla kuin kauhtuneen viininpunainen Opel Astra F:/

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3c/Opel_Astra_F…

Vierailija
131/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äiti opettanut pesemään naamaa ja pukeutumaan .pienet lapset voi olla kaupassa naama paskassa mutta ei aikuinen.

Vierailija
132/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan ei navetta vaatteissa menty kauppaan tai työvaateissa yleensä ja erästä joka sitten aina meni naureskeltiin sitten takanapäin.

Sellaista se on junttien keskuudessa. Tiesitkö, että vanhan sanonnan mukaan mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjännaurajasta. Tämän ketjun perusteella tuo sanonta pitää hyvin paikkansa. 

Vierailija
133/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SEN ON SIIS toiko suomea voi vituuun pelle.

Vierailija
134/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut näyttävät suhtautuvan asianmukaisella vakavuudella porvoolaisiin kauppareissuihin...

Vierailija
135/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä noita järkyttäviä maastohousuja edelleen löytyy päälle?

Vierailija
136/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti opettanut pesemään naamaa ja pukeutumaan .pienet lapset voi olla kaupassa naama paskassa mutta ei aikuinen.

Eikö äiti opettanut suomea? Pienet lapset voi kirjoittaa päin persettä, mutta ei aikuiset. 

Vierailija
137/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin luulisi olevan aikuiselle ihan perus asioita.

Vierailija
138/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, sitten kun kasvat aikuiseksi niin voit olla ihan juuri sellaisena kuin itse haluat, koska äiti ei enää ole sinua komentamassa. Vaikka naama paskassa jos siltä tuntuu.

Vierailija
139/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SEN ON SIIS toiko suomea voi vituuun pelle.

Kyllä se on. Tuota ilmaisua voidaan käyttää esimerkiksi näin: Sen on siis oikeasti mahdotonta oppia oikeinkirjoitusta. 

Vierailija
140/180 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä noita järkyttäviä maastohousuja edelleen löytyy päälle?

Kouvolassa näin yhden  juntin sellaisissa perse näkyi puoliks kun ei vyöstä  koskaan kuullukkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme