Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten töykeys alkanut tympiä ihan kunnolla: suojatiellä ei päästetä jalankulkijaa yli, kassajonossa tuupitaan ja tönitään, mulkoillaan

Vierailija
09.02.2025 |

Ihan todella on alkanut rasittaa. Alan uskoa kerran kuulemaani arviota, että valtaosa ihmiskunnasta on piittaamatonta ja tyhmää. Rasittaa joutua hoitamaan arkisia askareita tämmöisen poppoon keskellä. Eilenkin joku keski-ikäinen ukko veti kyynärpäällä suoraan päin kun olin kassalla maksamassa, oli siis kortti maksulaitteessa, kun hän päätti, että hänen täytyy juuri sillä sekunnilla rynniä siihen. 

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Autoilijoista Tesla-kuskit on pahimpia. Kassalla kokeile kysyä niskaan hengittävältä, onko se taskuvaras, kun seisoo ihossa kiinni. Kannatta olla yhtä aggressiivinen takaisin - ei ne muuten opi. Suomalaiset on aivan liian kilttejä kynnysmattoja ja antaa idareille suunnattomasti tilaa. Siksi niitä on niin paljon.

Nämä muualta tulleet idarit on pahimpia, menee hermo niitten kanssa tuolla julkisissa liikennevälineissä. Jatkuva mölinä, puhelimet kaiuttimella, haisee pahalta eikä väistä yhtään. 

Vierailija
22/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Varsinkin sellainen kylmyys ja töykeys toisia kohtaan tuntuu kauhealta. Miksi ei voida kohdata toisia lempeydellä ja rakastavasti. Kohdataan vain vihalla ja paheksunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtunut samaan aikaan persujen suosion nousun myötä. Vaarallinen kehityskulku.

Vierailija
24/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele keskivertoihmistä ja että puolet on vielä tätäkin tyhmempiä. Selittää maailmasta, käytöksestä jne. paljon.

Vierailija
25/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ymmärtää, miksi megarikkailla on assistentit, jotka hoitaa kaikki käytännön asiat ja rakentavat valtavia taloja, joissa omasta takaa kuntosali, kampaamo jne, ei tarvi liikkua ihmisten parissa.

Vierailija
26/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla on toisin, täällä Suomi-juntit eivät opettele edes peruskäytöstapoja. Minäminäminä. Ei ihme, että maa on ankeuden huippu: kylmä, kalsea talvi ja kylmät, välinpitämättömät, kieron ahneet ihmiset. Onneksi lomilla pääsee täältä pois. Eläkkeellä (10v päästä) en jää liukastelemaan tähän jääkalikkaan, adios ja kohti lämpöä! :)

Minne lähdet, Espanjaan?

Vierailija
27/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan aina autoille tietä, olen Kekkosen Suomesta. Ei ole minulta pois rytmittää kävelyäni niin ettei autojen tarvitse usein pysähtyä, en saa autojen pysähtymisestä minkäälaista poliittista mielihyvää.

Liikennesäännöt on päätetty sillä tavalla, että toisinaan ja esim. suojatiellä jalankulkijalla on etuajo-oikeus. Jos ihmiset noudattavat sääntöjä miten sattuu, tulee liikenteestä erittäin arvaamatonta ja ihmisiä alkaa taas kuolla enemmän liikenteessä. Auto tappaa jalankulkijan helposti. Erittäin yksinkertainen konsepti, eikös?

Vierailija
28/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ULI ULI ULI

Tämmöiset typerät kommentit kanssa kertoo jotain nykyihmisen sielunmaailmasta, jota tuskin enää edes on. Tyhjiä pahantahtoisia kuoria jäljellä ihmisyydestä.

T:👵🏻

Vierailija
29/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se on. Ratkaisu tuohon on se, että olet itse vielä mulkumpi. Kaikki liha tottelee voimaa.

Inte att undra på att Finland känns rätt främmande och helt okultiverat då man besöker den hörnan av jorden.

Vierailija
30/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut etenkin että suojatiellä ei anneta tietä. Itse kävelen kyllä tylysti vaan. Ajakoot päälle sitten jos siltä tuntuu.

Itse säikähdin todellisuuteen miten ihmiset ajelee tuolla autoilla. Eilen illalla miehen kanssa mentiin kävelylenkille, ja oli pimeää. Mies sanoi minulle, että jäädään tähän katsomaan 10 autoa, kun ajaa ohi. Kysyin miksi?- Hän sanoi, että 8 autoilijaa 10 tuijottaa luuriaan samalla, kun ajaa. Jäätiin siihen katsomaan 10 autoa, kun ajaa ohi, niin 7 autossa oli kännykän valo naamalla. Mies sanoi, että illalla tän kaiken hulluuden näkee. Hän ei mene tien yli niin, että luottaa kuskiin.

Vierailija
31/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Varsinkin sellainen kylmyys ja töykeys toisia kohtaan tuntuu kauhealta. Miksi ei voida kohdata toisia lempeydellä ja rakastavasti. Kohdataan vain vihalla ja paheksunnalla.

Nimenomaan, samaistun tähän. On todella raskasta kohdata näitä ihmisiä, joiden perusasetus on kohdata muita kylmyydellä, töykeydellä ja jopa vihalla. Ollaan ilkeitä ja kohdellaan huonosti ihmisiä, joita ei edes tunneta ja jotka ei ole tehneet mitään pahaa. Miksi? Mistä se aggressio tulee?

Vierailija
32/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Autoilijoista Tesla-kuskit on pahimpia. Kassalla kokeile kysyä niskaan hengittävältä, onko se taskuvaras, kun seisoo ihossa kiinni. Kannatta olla yhtä aggressiivinen takaisin - ei ne muuten opi. Suomalaiset on aivan liian kilttejä kynnysmattoja ja antaa idareille suunnattomasti tilaa. Siksi niitä on niin paljon.

Nämä muualta tulleet idarit on pahimpia, menee hermo niitten kanssa tuolla julkisissa liikennevälineissä. Jatkuva mölinä, puhelimet kaiuttimella, haisee pahalta eikä väistä yhtään. 

Bara en "idare" åker kollektivt. Du ser endast dina gelikar i prolerören.

Vierailija
33/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pk-seudulla asut varmaan?

Asun itse pienellä paikkakunnalla Lounais-Suomessa. Ihmiset ovat ylpeitä ja ylimielisiä. Juuri kukaan ei tervehdi. Olen kuullut, että jos muuttaa 100km pohjoisempaan, niin on ihan eri meininki.

Varsinais-suomi? olipa yllätys! 

T:EX-varsinais-suomalainen asukas, ei koskaan takaisin sinne. 

Vierailija
34/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän womansplaining ilmiöltä. 

Miehet haluaa vissiin yhteiskunnan, jossa ajellaan autolla toisia päin ja taklataan ihmisiä kassajonossa. Kunnon apinameininki, kertoo miesten järjenjuoksusta ja keskimäärin matalasta ÄO:sta kaiken. 

Vierailija
35/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut etenkin että suojatiellä ei anneta tietä. Itse kävelen kyllä tylysti vaan. Ajakoot päälle sitten jos siltä tuntuu.

Itse olen huomannut että varsinkin vanhukset ruokkii tätä ettei tarvitsisi pysähtyä jos henkilö on odottamassa ylipääsyä suojatiellä.

Sen sijaan että menisivät yli kun auto pysähtyy antaakseen tietä, niin näyttävät kädellä että menkää menkää. En näe tässä käytöksessä mitään järkeä.

Itse jopa kerran bussissa matkustaessa, kuulin kun bussikuski sähähti tuollaisen vanhuksen kohdatessa että v*tun mummot, kun oli pysähtynyt antaakseen mammalle tietä, niin tämä vaan näytti että mene vain.

Vierailija
36/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppiminen on törkeää tai rageeminen mutta tympeät ilmeet menee kastiin ei haukku haavaa tee tai siis eihän se haukkumista ole. 

Turha ehkä kassan vedota: Mitäs, jos kaikki olisi tympeitä? Noh ei kaikki kuitenkaan ole. Jotkut on joskus. Sallittakoon se kaikille. 

Vierailija
37/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin päin se on eri asia.

Vierailija
38/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa vissiin yhteiskunnan, jossa ajellaan autolla toisia päin ja taklataan ihmisiä kassajonossa. Kunnon apinameininki, kertoo miesten järjenjuoksusta ja keskimäärin matalasta ÄO:sta kaiken. 

Eivät naiset yhtään parempia ole. Ihan yhtä itsekästä on käytös vaikka kaupoissa sukupuoleen katsomatta. Tönitään kärryillä, tukitaan käytävät, kiilataan kassajonossa. Yhtään sen paremmin ei pysähdytä ennen suojatien eteen pysähtyneen auton ohittamista. Punaisiin ajetaan yhtä kovalla kiireellä. Älykkyys ei ole sukupuolesta riippuva ominaisuus eikä se välttämättä määritä käytöstapoja.

Vierailija
39/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huolestuttava ilmiö nämä naiset jotka eivät älyä väistää. Olen itse 190cm ja 100kg ja pari kertaa olen huolella lanannut vahingossa tällaisen naikkosen. Sitten hirveä show kaikkien kuulleen. Eikö mitään itsesuojeluvaistoa näillä tytöillä?

Vierailija
40/157 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, joka epäilee aloittajan havaintoja, kannattaa kokeilla asiakaspalvelua. Ihmiset on nykyään aivan hirveitä. Poikkeuksena nuoret, jotka lähes aina osaavat käyttäytyä hyvin.

Ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi