En ymmärrä tätä trendiä, jossa vanhojentanssimekkoon yhdistetään tennarit
Mielestäni se ei vain näytä kauniilta, jos hienon iltapuvun kanssa on valkoiset tennarit. Tätä näkyi nyt todella paljon. On kuin hajuvesi ja lihapulla. Mitä mieltä te olette?
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saa pitää kauniita omia vaatteita töissä eikä ole vaatteiden vaihtorumbaa ennen työvuoroa ja jälkeen työvuoron.
Turha ihmetellä, kun työkaverit pitää etäisyyttä jos et edes vaihda vaatteitasi.
Hehhee.
Mitä ulostetta sun sinisessä hoitajan asussa on? Taitaa olla paskaa.
Selvästi projektoit oman elämäsi tapahtumia tänne palstalle. Heitit juuri ulostetta hoitajan päälle siellä osastolla? Toivottavasti pääset illaksi lepositeisiin ja saadaan lääkitys sinulle kuntoon. Jaksuhali.
Voi voi, sinä siellä osastolla joudut työskentelemään vielä 20 vuotta paskavaippojen kanssa.
Meillä muilla on oma työhuone ja siisti työ.
Niin, että hoitaja, menehän nyt nukkumaan niin jaksat herätä aikaisin aamuvuoroon työvaatteita vaihtamaan.
Meillä muilla on toimistotöissä liukuva työaika.
Ajattelin laittaa huomenna hienon mekon töihin ja hiukset auki ja kynsilakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saa pitää kauniita omia vaatteita töissä eikä ole vaatteiden vaihtorumbaa ennen työvuoroa ja jälkeen työvuoron.
Turha ihmetellä, kun työkaverit pitää etäisyyttä jos et edes vaihda vaatteitasi.
Hehhee.
Selvästi projektoit oman elämäsi tapahtumia tänne palstalle. Heitit juuri ulostetta hoitajan päälle siellä osastolla? Toivottavasti pääset illaksi lepositeisiin ja saadaan lääkitys sinulle kuntoon. Jaksuhali.
Voi voi, sinä siellä osastolla joudut työskentelemään vie
Voihan sen pehmustetun yksiösi noinkin kokea. Sellaista se on pikku-Petteri. En ole osastohoitajasi, enkä kyllä haluaisi ollakaan. Eikä haluaisi olla varmasti kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että jos pitäisin samaa mekkoa kaksi päivää ja sitten voisin laittaa vaikka jakkupuvun. Ja perjantaiksi jotain hienoa.
En minäkään kun hopparit vei niittivyön punkkareilta mut hei, elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehhee.
Voi voi, s
Vo voi, kun siellä osastolla olet sinä hoitaja hoitamassa samaa lausetta toistavia pierupekkoja.
Meillä muilla on oma työhuone ja liukuva työaika.
No, kyllä minulla sohva työhuoneessa on.
Ja meillä on juoma automaatti, mistä saa kahvia, teetä, kaakaota.
Minkä asun hoitaja on ajatellut laittaa töihin. Sinistä ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset pitsitennarit varmaan 🤭.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään muotinäytös vaan tanssit. Järkevä ihminen tanssii siihen soveltuvilla kengillä.
Ei ennenkään tällaista ollut. Yhden tunnin pystyy kyllä jokainen nainen kärvistelemään korkkareissa. Ennenkin pystyi.
Ennen naiset ns. pystyi aika moniin muihinkin kärvistelyihin huomattavasti yli tunnin, vaikka läpi elämän, koska ei ollut vaihtoehtoa. Nykyään ei ole pakko kärvistellä ikiaikaiseen pukukoodien takia. Naurettiin Coco Chanelillekin, koska hän käytti ja suunnitteli naisille housuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset pitsitennarit varmaan 🤭.
Ja kukkamekko leikkaussaliin.
Ennen synnytettiin saunassa, nykyisin sairaalassa. Niin ne asiat muuttuvat. Sopeutukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että jos pitäisin samaa mekkoa kaksi päivää ja sitten voisin laittaa vaikka jakkupuvun. Ja perjantaiksi jotain hienoa.
Itse laitan collegehousut, T-paidan ja jonkun hupparin. Sen jälkeen tienaan kotisohvalta kolminkertaisesti sinuun verrattuna ja töitä teen sen verran, kuin sattuu huvittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan collegehousut, T-paidan ja jonkun hupparin. Sen jälkeen tienaan kotisohvalta kolminkertaisesti sinuun verrattuna ja töitä teen sen verran, kuin sattuu huvittamaan.
Joo, olisi hirveetä olla hoitaja, eiks vaan.
Mun palkka on 4200.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, laita vaan, kaikki ei tykkää vaatteista eikä ole vaateihmisiä eikä kukaan sun gollegehousuja näe, kun olet kotona.
Minä laitan töihin hienot vaatteet.
Meillä on komeita johtaja miehiä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos näytti neitosten tanssi niin töksähtelevältä, jos jaloissa on tennarit. Nehän eivät parketilla liu'u ollenkaan.
Sulla näkyi kurttuinen kaula ja silmäpussit.
Ai niin, sä olet yli keski-iän.
Taitaa itsellesi olla ikä herkkä aihe, kun haukut keskustelijoiden iät. Olet ennenaikaisesti rupsahtanut tantta :D
Taitaa olla sulle kamalaa, kun nuoret on kauniita myös tennarit jalassa.
Ja sä olet vanha kurttumummo tanssikengissä. Et ole enää koskaan nuori.
No eihän ne k
Kuulostat työttömältä :D Minä avaan huomenna työläppärin kotona omassa työhuoneessani ja vietän tehokkaan etätyöpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, laita vaan, kaikki ei tykkää vaatteista eikä ole vaateihmisiä eikä kukaan sun gollegehousuja näe, kun olet kotona.
Minä laitan töihin hienot vaatteet.
Meillä on komeita johtaja miehiä töissä.
Me käydään ravintolassa syömässä työpäivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olisi hirveetä olla hoitaja, eiks vaan.
Mun palkka on 4200.
Ei hoitajissa mitään vikaa ole. Surkeinta on olla joku kukkamekkoinen toimistorotta ja kahvinkeittäjä kynsilakoissaan ja jakkupuvuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos näytti neitosten tanssi niin töksähtelevältä, jos jaloissa on tennarit. Nehän eivät parketilla liu'u ollenkaan.
Sulla näkyi kurttuinen kaula ja silmäpussit.
Ai niin, sä olet yli keski-iän.
Taitaa itsellesi olla ikä herkkä aihe, kun haukut keskustelijoiden iät. Olet ennenaikaisesti rupsahtanut tantta :D
Taitaa olla sulle kamalaa, kun nuoret on kauniita myös tennarit jalassa.
Ja sä olet vanha kurttumummo tanssikengissä. Et ole enää koskaan nuori.
Vietä sinä tehokas etätyöpäivä.
Minä olen työtön ja mies on kanssa.
Me sekstaillaan koko päivä.
Kuule, mene nyt vanha akka sinne töihin paskavaippoja vaihtamaan.
Ja laita päälle se sininen oloasu.
Sä et toimistotöihin tule koskaan pääsemään.