Voiko mies olla hyvä kokki?
Oma kokemuson, että esivalmisteluja eli misauksia ei kykene tekemään. Kaikkea paistetaan varmuuden vuoksi vähintään vartti liikaa. Munakkaan tekeminen kestää 25 min. Salaattia ryhdytään tekemään, kun pihvit on paistettu. Juuri pitäisi kiitollisena mennä syömään kalliita kuhafileitä, joita on paistettu kuumalla lämmöllä 10 min/puoli ja holvattu sitruunaa, pippuria ja suolaa päälle. Tekisin ite, mutta hän pitää kokkailusta eikä todellakaan halua neuvoja 😁
Kommentit (38)
Hyvä kokki on kuin rokkari.
Rocn roll!
Itse teen ruokaa, mutta en ole ikinä törmännyt parikymppiseen naiseen joka osaisi ruokaa laittaa
Voiko sinisilmäinen olla hyvä hiihtäjä?
Michelintähtiä saaneista ravintoloista 6% on naispuolisen chefin johtamia.
Teresa Välimäki ainakin on hyvä kokki.
Omasta miehestäni on tullut hyvä kokki. Hän tykkää nähdä vaivaa ja kokeilla vaikeitakin uusia reseptejä. Minulla on naisten tapaan sellainen näppituntuma, etten tarvitse reseptejä. Olen joutunut pienestä asti laittamaan ruokaa, koska äitini kävi vuorotyössä ja isä ei osannut/halunnut tehdä ruokaa. Kaikki tehtiin alusta asti itse.
Ensinluotu on aina ylivoimainen, sama mihin hän antaumuksella ryhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko kukaan hänestä kuullutkaan, jos ei olisi moninkertaisen Michelin-kokki Hans Välimäen ex-vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko kukaan hänestä kuullutkaan, jos ei olisi moninkertaisen Michelin-kokki Hans Välimäen ex-vaimo?
Mikä puolestaan kertoo vain alan miesöyhötyksestä
Ei hyvältä kuulosta, ap. Otan osaa, mulla oli kans tuollainen. Lisäksi se sotki kaikki astiat mitä keittiöstä löysi ja jätti sotkut mun siivottavakseni. Ja ketsuppia seinillä, lattialla, katossa ja teflonpannu kuprulla ja pilalla.
Meidän ero tais käynnistyä siitä kun en vain pystynyt syömään sen Shepherd's pietä, jossa liha oli korvattu raa'oilla tofupaloilla. Tofuhan on hyvää kun sen oikein valmistaa mutta siinä se muistutti lähinnä raakaa läskiä.
Eli vois sanoa, että erosimme hänen vaikea-asteisen tofun väärinkäyttönsä takia. Ja siirryin käyttämään rosteripannua. Ei koskaan enää teflonia.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sinisilmäinen olla hyvä hiihtäjä?
Ei nykyään. Kyl ne voittajat on ruskeasilmäisiä.
En ole tavannut vielä yhtäkään naista, joka osaisi kokata hyvin. Perus arkiruoat onnistuu, mutta ei mikään erikuisuus.
Vierailija kirjoitti:
Maailman parhaimmat kokit ovat miehiä ja minä olen syönyt monen eri ihmisen tekemää ruokaa. Miesten tekemät ruoat ovat olleet aina parempia kuin naisen tekemät.
Voi herranjestas. Miksi miesten tekemät ruuat olivat parempia? Mikä niissä oli parempa? Heitä vaikka esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Maailman parhaimmat kokit ovat miehiä ja minä olen syönyt monen eri ihmisen tekemää ruokaa. Miesten tekemät ruoat ovat olleet aina parempia kuin naisen tekemät.
Kiinnostaisi tietää miten se penis parantaa ruokaa? Käytetäänkö sitä sekoittamiseen ja ruoka saa siitä sinun lempiaromiasi?
Olen syönyt molempien sukupuolien toimesta tehtyä hyvää ja ei niin hyvää ruokaa, ikinä en ole mausta osannut arvata kokin sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut vielä yhtäkään naista, joka osaisi kokata hyvin. Perus arkiruoat onnistuu, mutta ei mikään erikuisuus.
Miksi ne naiset halusi erota sinusta, kun kerran olet niin taitava laittamaan ruokaa?
Kahden miehen kanssa ollut pitkät liitot, kumpikaan ei osannut laittaa ruokaa. Toisen pravuuri oli paistetut perunat jotka oli aina palaneita, ja toinen teki vaan vetisiä keittoja jossa lillui jotain epämääräistä. Kaloja paisteli myös, just noin ylikypsiksi mitä ap:n mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Perus arkiruualla sinutkin on kasvatettu. Jos jotain erikoista haluaa, niin ravintoloista niitä saa. Ja woltti tuo.
Jos sulla ap on osaamataon lapanen, niin ei se tarkoita, että yleisesti kaikki ovat.