Mies söi 500g pussin pyttipannua ja väittää ettei nälkä lähtenyt kun en paistanut hänelle kananmunia!
Tuossa on ihan tarpeeksi proteiinia, katsoin että 22g...
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
500 grammaa on oikeasti todella vähän yhdelle Miehelle. Lasten annoshan se on.
Miksi et paistanut kahta pussia? Mieshän ne kuitenkin maksaa. Mieti nyt vähän! Valmiseines on ainoa minkä osaat kokata ja senkin teet vähän väärin.
Mitä tuollaisella muijalla tekee?
Kukaan ei tarvii yli 500g pyttäriä. Jos jää nälkä niin ei ole syönyt tarpeeksi kananmunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siitä pakastehötöstä nälkä lähde kenelläkään. Miksi et paistanut miehellesi kunnon pyttipannua?
No kun en osaa. En tiedä mitä kaikkea siihen tulee.
Ap
10-vuotias lapsikin osaa. Katso siitä pussin kyljestä, mitä siihen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen pussin pyttipannua?
Pakasteesta, joko makkaralla tai lihapullilla, munat lisäksi on itse paistettava.
Vierailija kirjoitti:
Sano että a mies käy itse kaupassa ostamassa ruokansa ja b paistaa kananmunansa itse ja c laihduttaa
Pöhkö.
A. Jättää lumpun.
B. Tilaa voltista.
Eli pääsee eroon 97 kilosta läskiä ja saa parempaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika seppä jos syö pyttipannun pusseineen
Minä syön pyttipannua pussit paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että a mies käy itse kaupassa ostamassa ruokansa ja b paistaa kananmunansa itse ja c laihduttaa
Pöhkö.
A. Jättää lumpun.
B. Tilaa voltista.
Eli pääsee eroon 97 kilosta läskiä ja saa parempaa ruokaa.
Parempi kun syöttää sille muijalle sitä pyttipannua niin että tulee 100 kiloiseksi niin sitä on todella hyvä panna vaikka pienessä nälässäkin. 🍑💦🍆 Oppiipahan olemaan.
Ei luulisi noin etevälle, pätevälle ja tekevälle miehelle olevan temppu eikä mikään paistaa haluamaansa määrää kananmunia.
...eikä ole mitään syytä antaa poskitillikkaa naiselle? pidetään miesparka nälässä ja sitten itketään poliisille kun tulee pataan. akka syytteeseen heitteille jätöstä ja aliravitsemuksen tuottamisesta. ja miksi miesparka ylipäänsä joutuu syömään epäterveellisiä eineksiä? häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen pussin pyttipannua?
Pakasteesta, joko makkaralla tai lihapullilla, munat lisäksi on itse paistettava.
Pyttipannu on jämä ruoka. Kun jää perunoita jäljelle ja jotain lihaa tai kaapista löytyy makkaraa, niin se tehdään. Sipulia lisäksi ainakin. Ei tulisi mieleenkään ostaa jotain pyttipannu pakaste-einestä! Ja kyllä paistan kananmunat myös pyttipannun kylkeen!
Voi miespolo. Holhoukseen täytyisi laittaa reppana.
Mahtaa olla läski kun ei riitä. Mies voi paistaa itse munansa.
Vierailija kirjoitti:
Muna miehen tiellä pitää.
...tai vie tieltä harhapoluille
Mies lääkärille tutkituttamaan kylläisyyshormoninsa! Kauheaa mässäämistä ja vielä kehuskellaan, yök.
Nainen nenee konkurssiin, jos joutuu tuollaisen ruokkimaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei siitä pakastehötöstä nälkä lähde kenelläkään. Miksi et paistanut miehellesi kunnon pyttipannua?
Pakastaminen ei vaikuta ravintoarvoihin.
No kun en osaa. En tiedä mitä kaikkea siihen tulee.
Ap