Exkaunotar56v sain eilen tarjouksen ET lehdeltä
Järkytyin pahasti.
ET lehti lyhennetty ELÄKELLÄISEN TERVEYS lehdestä.
TENA mainokset alkoivat kun täytin 50v.
Tätäkö tämä on?
Ostan nättejä vaatteita ja meikkejä...mutta saan vain vanhuuteen liittyvää mainospostia?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että ET tarkoittaa ennen Tuonelaa.
Heh heh
Tai ET elokuvan fanilehti
Minulle alkoi tulla jo alle 40 vuotiaana mainoksia Et lehdestä ja Tenoista. Ajattelin tuolloin, että tätä tämä nyt sitten on ja tuntui tosi pahalta. Jostain syystä mainonta loppui aika nopeasti. Nykyään olen 55 vuotia ja ei tosiaan pommiteta näillä mainoksilla. Kai olen jo tilastollisesti "kuollut".
Minä käytän rahaa ulkonäkööni ja terveyteeni.
Missä mainostajat?
Kohta saan varmaan tarjouksen tekohampaista?
Exkaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että Ei Toivoa.
Älä viitti😂 olen muutenki nauranut kokopäivän noin. V-ttu pitää rauhoittua😅
Vierailija kirjoitti:
Minulle alkoi tulla jo alle 40 vuotiaana mainoksia Et lehdestä ja Tenoista. Ajattelin tuolloin, että tätä tämä nyt sitten on ja tuntui tosi pahalta. Jostain syystä mainonta loppui aika nopeasti. Nykyään olen 55 vuotia ja ei tosiaan pommiteta näillä mainoksilla. Kai olen jo tilastollisesti "kuollut".
Nauroin..mulle tuli just ekat ET mainokset..
Mutta 40 vuotiaalle??? Huh huh
Ap
Kauankaan se kesti että huomasivat sinut. Yleensä noita tarjouksia tulee jo 40 -vuotiaille. Loppuvat kun et tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauankaan se kesti että huomasivat sinut. Yleensä noita tarjouksia tulee jo 40 -vuotiaille. Loppuvat kun et tilaa.
Oon niin hyvin säilynyt:)
No en enää:(
Ap
Se ihmetyttää, että Tampooni ja Side näytteet rajoittui vaan n.18 - 22 vuoden ikävälille. Nimittäin tarve ei ole koskaan ollut niin suuri, kuin vasta 49 ikävuodesta eteenpäin. Nyt olen 54 ja etsin jatkuvasti parempia vaihtoehtoja selvitäkseni.
Pahinta oli, kun nuoret miehet kauppasivat lehtitilauksia kauppakeskuksessa. Ehdottivat minulle ET:tä!
Tuntuu vieläkin pahalta.
En tiennyt olevani tosimummon näköinen edes parikymppisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta oli, kun nuoret miehet kauppasivat lehtitilauksia kauppakeskuksessa. Ehdottivat minulle ET:tä!
Tuntuu vieläkin pahalta.En tiennyt olevani tosimummon näköinen edes parikymppisten silmissä.
Hyvin keksitty satu... miten oot noin nokkela?
Vierailija kirjoitti:
Se ihmetyttää, että Tampooni ja Side näytteet rajoittui vaan n.18 - 22 vuoden ikävälille. Nimittäin tarve ei ole koskaan ollut niin suuri, kuin vasta 49 ikävuodesta eteenpäin. Nyt olen 54 ja etsin jatkuvasti parempia vaihtoehtoja selvitäkseni.
Aha..nainen jolla kuukautiset 54v.
Just joo..miksi satuilet?
Kuivaa faktaa: Lehti oli alun perin nimellä Eläketieto. Siihen nähden osuva nuoremmillekin, koska on paljon nuorehkoja ihmisiä TKE:llä ICD F-koodeilla, muillahan sitä ei saakaan.