Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ongelmia miehillä, mitä naiset ei ymmärrä?

Vierailija
09.02.2025 |

?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhas vaivat

Vierailija
2/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap itse ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan edes hetki hengähtää omassa rauhassa kun nainen puhua pälpättää 24/7 ihmissuhde asioista ja kyselee että etkö sä rakasta mua vai mistä on kyse.

Vierailija
4/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten epäjohdonmukaisesti yhteiskunta suhtautuu miesten tunteiden näyttämiseen. 

Miesten tapauksessa heikkouden näyttämiseen toisaalta kannustetaan, mutta sitten kun joku mies oikeasti tekeekin niin, niin se onkin yhtäkkiä "ick". 

Vierailija
5/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei saa töitä pelkästään olemalla mies, nainen saa aina töitä pelkän sukupuolen perusteella.

Vierailija
6/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä odotetaan kovuutta, dynaamisuutta, päämäärätietoisuutta ja eteenpäin pyrkimistä töissä ja yhteiskunnassa. Heikkoja miehiä ei suvaita tai erilaisia.

Vierailija
7/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla vastaan tulevat naiset pitää raiskaajana.

Vierailija
8/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutaan edes hetki hengähtää omassa rauhassa kun nainen puhua pälpättää 24/7 ihmissuhde asioista ja kyselee että etkö sä rakasta mua vai mistä on kyse.

Tämä oli aika hassu, kun naiset kovasti myös kaipaisivat sitä hetken rauhaa ja omaa aikaa. 😀

Vierailija
9/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorituspaineita monella rintamalla (!!).

Vierailija
10/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ymmärrä, että mies viehättävän naisen ystävänä loukkaa miehen itsetuntoa. Mies haluaa olla seksuaalisesti haluttu.

Vierailija
11/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei saa töitä pelkästään olemalla mies, nainen saa aina töitä pelkän sukupuolen perusteella.

Päinvastoin.

Vierailija
12/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa aina töitä sukupuolen perusteella? Nuoria naisiahan syrjitään ",raskausvaaran" vuoksi ja palkataan mielummin mies

Vierailija
13/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa aina töitä sukupuolen perusteella? Nuoria naisiahan syrjitään ",raskausvaaran" vuoksi ja palkataan mielummin mies

Naisia palkataan töihin tasa-arvon takia. Naisia pitää olla noin puolet tietyissä työpaikoissa,hallituksissa jne. 

Jos naisia on reilusti vähemmän kuin miehiä niin alkaa positiivinen syrjintä eli miehiä syrjitään ja naisia valitaan sukupuolensa takia jotta sukupuolijakauma on tasainen.

Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä että naisia suositaan työnhaussa paljon enemmän kuin miehiä.

Vierailija
14/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää saada pippeli toimimaan vaikka se ei ole edes teoriassa mahdollista . Sitten pitäis osata jotain ja kestää yli 2 sekuntia. Penis pitäisi myös kasvaa nelinkertaiseksi. Mahdottomia vaaditaan.

Vierailija
15/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sitä useimmat ei tunnu ollenkaan ymmärtävän, että lauetakin pitäisi joskus. Esim.kerran ystävänainen joutui muuttamaan hetkeksi luokseni (asuin n.10 neliön yksiössä) eikä hänelle tullut mieleenkään millaisen vaivan näin siinä, että sain ns.hoitaa hommat edes joskus, kun työpaikalla oli vain yksi vessa ja työ oli kiireistä, ja kotona oli koko ajan joku. Ja olen muuten transmies, joten homma ei hoidu mulla muutamassa minuutissa kuten useimmilla miehillä.

Vierailija
16/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta. Ei sellainen todella vakava minkä uhkaa naiset kokee, vaan kevyempi perinteinen turpiinvetäminen, jonka uhka on läsnä melkein aina kun käy viihteellä.

Vierailija
17/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu pyörii ajatuksissa aamusta iltaan.

Vierailija
18/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia.

Vierailija
19/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen käytön puute, loogisen päättelykyvyn puute, inhimillisyyden puute. Niitä en ikinä tajua miehissä. Miksi ne on niin helvetin tyhmiä? Sitäkään en tajua. Miksi kaikki mitä ne väittää voimaa vaativaksi  ja vaikeaksi on oikeasti ihan yksinkertaista ja helppoa eikä vaadi minkäänlaista voimankäyttöä tai älyä?

Vierailija
20/62 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorituspaineita sängyssä uuden kumppanin kanssa! Naiset luulee, että aina kivikova erektio muttei ole jos jännittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän