Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaanhoitaja kerro lisäsi

Vierailija
09.02.2025 |

Mitä saat lisiä sekä paljonko on hälykorvaus?   

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä, unohtui sanoa että viikkotyöaika on 38,15 ja kk-palkka 3518,05 e/kk. 

Onko 3500 €/kk normaali sairaanhoitajan palkka ilman vuoro- ja sunnuntailisiä? Kuvittelin itse peruspalkan olevan alle kolme tonnia.

Ei todellakaan ole. Mun peruspalkka on 2500e, oon yksityisellä sairaanhoitajana. 

Yksityiset onkin ihan vihonviimeisiä riistopaikkoja. Voittoa tulee omistajille kun säästetään hoitajien palkoista. Kannattaa välttää yksityisiä. 

Vierailija
22/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää kerrankin kehua,kun joulukuussa oli niin paljon ylimääräisiä pyhiä ja loppiainen. Tein ne kaikki ja muutenkin sunnuntait,ylitöitä liki 40 tuntia nii tammikuussa bruttona tuli maksuun n. 5200e. Laitoshuoltaja

PS. Seuraavan kerran ylläni tohon kun taas listalle osuu paljon pyhiä ja onnistuu haalimaan kaikki pyhät töitä ja ylitöitä saa tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää kerrankin kehua,kun joulukuussa oli niin paljon ylimääräisiä pyhiä ja loppiainen. Tein ne kaikki ja muutenkin sunnuntait,ylitöitä liki 40 tuntia nii tammikuussa bruttona tuli maksuun n. 5200e. Laitoshuoltaja

PS. Seuraavan kerran ylläni tohon kun taas listalle osuu paljon pyhiä ja onnistuu haalimaan kaikki pyhät töitä ja ylitöitä saa tehdä. 

Olipa hieno tili. Sunnuntaista ja pyhistä tosiaan tienaa hyvin. Onko laitoshuoltajilla muuten yleensä kolmivuoro vai päivätyö?

Vierailija
24/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hieno tili. Sunnuntaista ja pyhistä tosiaan tienaa hyvin. Onko laitoshuoltajilla muuten yleensä kolmivuoro vai päivätyö?

Riippuu osastosta. Itse olen polilla 3 vuorotyössä ja tein useat pyhäyötkin. Niissä on parhaat lisät. Tosin jos ei lisiä saisi,en tekisi jouluöitä yms vaan siirtyisin päivä töihin.

Vierailija
25/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko 3500 €/kk normaali sairaanhoitajan palkka ilman vuoro- ja sunnuntailisiä? Kuvittelin itse peruspalkan olevan alle kolme tonnia.

Ei todellakaan ole. Mun peruspalkka on 2500e, oon yksityisellä sairaanhoitajana. 

Yksityisellä on pienemmät palkat. Olin vähän aikaa kun olin vasta valmistunut. Silloin ainakaan ei tullut sairaanhoitajalle edes yövuoroista lisiä. Tekeekö teillä yksityisellä sairaanhoitajat yövuoroja? 

Vierailija
26/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko palkkasi  työehtosopimuksen mukainen, hvalla lähihoitajan peruspalkkani on 2516€? 

Vierailija
27/27 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peruspalkka on 2400e ja rapiat, henkilökohtainen lisä reilut 400 eli kk peruspalkka on just ja just 2900e. Työkokemusta 18 vuotta,  päivätyö, ei lisiä.