Erika Vikman voitti miesten äänillä
Erikan rohkea pukeutuminen ja seksipositivinen asenne on miesten mieleen. Vielä kun Erika on kaunis ja kurvikas nainen niin avot.
Kommentit (437)
Ei voittanut ainakaan minun äänillä ja olen mies. Netti on täynnä paljasta pintaa kyllästymiseen asti. Olisi ihan kiva että musiikki kilpailun voittaisi musiikilla. Eikö tämä nyt ollut sitä parjattua naisten esineelistämistä mistä jatkuvasti valitetaan?
Mä olen yli viiskymppinen nainen ja äänestin Erikaa. Ai miksi? Sen takia, että se esitys oli viihdyttävä show ja Erika veti sen vakuuttavasti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin töllötettiin Erikaa silmä kovana. Upea naaras.
Jaa silmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin töllötettiin Erikaa silmä kovana. Upea naaras.
Jaa silmä?
Pöksyissä oli painetta.
Kansa on puhunut, joten pulinat pois. Näin se demokratia toimii käytännössä ja syntinen Erika voitti.
Työkaveri on nainen ja äänesti Erikaa. Samoin tein minäkin ja olen nainen. Loistava kappale.
Erikan takana on sellaiset tekijät, että ovat masinoineet voiton. Hirveää mainosta ollut jo UMK alusta asti esim. tiktokissa.
Kyllä hävettää, että tommonen venäläinen esitys sitten taas Suomessta.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri on nainen ja äänesti Erikaa. Samoin tein minäkin ja olen nainen. Loistava kappale.
No ei oo loistava kappale. Yök.
Myötähäpeää. Tunkkainen, halvan oloinen esitys, joka ei pääse semifinaaleihin.
Goldielocksin esitys oli tyylikäs.
Mutta olemme junttikansa. 😞
Noo, omaa miestäni voisi kutsua karskiksi lihaa syöväksi lätkää katsovaksi 50 v Äijäksi... Ei tod.katsonut UMK lähetystä...
Seksikäs, kaunis, upea miesten fanaama Erika ei tietenkään välttämättä ole naisten mieleen. Miehet, sekä heterot että homot, tykkää julmetusti. Hyvä Erika!
aika harva heteromies tuota edes seuraa, homot toki, ja oliko eilenkin Pakko joku pride kyltti katsomoon raahaa
Vierailija kirjoitti:
No olenkin aina miettinyt että peniskö se minun piparini päällä pötköttää...
Hullulla on halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Ei voittanut ainakaan minun äänillä ja olen mies. Netti on täynnä paljasta pintaa kyllästymiseen asti. Olisi ihan kiva että musiikki kilpailun voittaisi musiikilla. Eikö tämä nyt ollut sitä parjattua naisten esineelistämistä mistä jatkuvasti valitetaan?
Nykyään voitetaan showbusineksellä tai kellä paras showkappale,ei välttämättä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeää. Tunkkainen, halvan oloinen esitys, joka ei pääse semifinaaleihin.
Goldielocksin esitys oli tyylikäs.
Mutta olemme junttikansa. 😞
Just juurikin tunkkainen kuin joku DDR 80-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo loistava kappale. Yök.
Maku on kuin takapuoli, kahteen jaettu.
No olenkin aina miettinyt että peniskö se minun piparini päällä pötköttää...