Naimisissa kreikkalaisen miehen kanssa. Kysy!
Olen tosiaan asunut kreikassa nyt 15 vuotta! Oon naimisissa ja meillä on 2 lasta ;) kysy jos kiinnostaa!
Kommentit (239)
Mitä hauskoja juttuja on sattunut? Kreikan kulttuurishokit suomalaiselle?
Onko suhteessanne näkynyt kulttuurierot?
Oon lukenut juttuja noista santorinin maanjäristyksistä :0 Hurjaa
Mihin Kreikan saarelle kannattaa mennä, jos haluaa päästä Suomesta helposti ja halvalla? Olen jo pitkään haaveillut meneväni nauttimaan kreikkalaisista ruoista ja naisista. M41
Kysymyksiä, mutta ei vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Aika usein ollaan luultu turistiksi kun näytän pohjoismaalaiselta, ja sitten yllättyneet ilmeet kun puhunkin kreikkaa :D
no tässä joitain asioita:
talossa sisällä ei pelkästään sukilla, jotkut tohvelit tai läpsyt eli pantóflies
vessapaperia ei pönttöön
aikakäsitys joustava :D jos oon odottanut jotain pesukoneenkorjaajaa niin tulee yleensä myöhässä
liikenne- ja parkkikäyttäytyminen
untuvatakit päällä 15C
pääsiäinen isompi juhla kuin joulu
nimipäivä tärkeämpi kuin synttäerit
Vierailija kirjoitti:
Onko suhteessanne näkynyt kulttuurierot?
Ei juurikaan :)
Vierailija kirjoitti:
Miten tapasitte?
Olin 6kk opiskelijavaihdossa nuorempana ja tapasin miehen rantajuhlissa, juteltiin ja tultiin hyvin juttuun ja vaihdettiin numeroita
Mitä pitäisi kysyä. Ei tuo nyt niin maailman isoin ihme ole.
Luuletteko todella, että ap on jonkun kreikkalaisen vaimo? Kunhan huvikseen palstailet. Varmaan naurattaa.
Miks suomalaiset naiset ja tytöt on niin persoja ulkomaalaisille miehille? Jos on joku saksalainen tai kreikkalainen tyttö niin ei kukaan suomalainen mies aattele et siin on mitään siistiä ja halua sen takia seurustella sen kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein ollaan luultu turistiksi kun näytän pohjoismaalaiselta, ja sitten yllättyneet ilmeet kun puhunkin kreikkaa :D
no tässä joitain asioita:
talossa sisällä ei pelkästään sukilla, jotkut tohvelit tai läpsyt eli pantóflies
vessapaperia ei pönttöön
aikakäsitys joustava :D jos oon odottanut jotain pesukoneenkorjaajaa niin tulee yleensä myöhässä
liikenne- ja parkkikäyttäytyminen
untuvatakit päällä 15C
pääsiäinen isompi juhla kuin joulu
nimipäivä tärkeämpi kuin synttäerit
Kreikka on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalainen ruoka on hyvää! Teettekö paljon itse ruokaa ja oletko itse oppinut kreikkalaisen keittiön salaisuuksia? Kyllästyttääkö kreikkalainen ruoka koskaan? syöttekö myös suomalaista ruokaa ja pitääkö perheesi suomalaisista ruuista?
Mun anopilla tosi hyvä moussaka - resepti, ehkä paras kaikista mitä oon kokeillut. Tulee ikävä ruisleipää ja suodatinkahvia. Mies tykkää poronkäristyksestä, salmiakista ja fazerin suklaista
Vierailija kirjoitti:
Miks suomalaiset naiset ja tytöt on niin persoja ulkomaalaisille miehille? Jos on joku saksalainen tai kreikkalainen tyttö niin ei kukaan suomalainen mies aattele et siin on mitään siistiä ja halua sen takia seurustella sen kans.
no varmaan komee ja tummat piirteet, hyvä seksi ;)
Onko sen nimi joku Tsatsiki Papupopupoulos Pöpöpöylös? :-D
Vierailija kirjoitti:
Onko sen nimi joku Tsatsiki Papupopupoulos Pöpöpöylös? :-D
Ei oo poulos :D
Kreikkalainen ruoka on hyvää! Teettekö paljon itse ruokaa ja oletko itse oppinut kreikkalaisen keittiön salaisuuksia? Kyllästyttääkö kreikkalainen ruoka koskaan? syöttekö myös suomalaista ruokaa ja pitääkö perheesi suomalaisista ruuista?