Elon Muskilla 400 miljardia. Oletko kateellinen?
Kommentit (58)
Joko on rakentanut kukkulalle rahasäiliön missä käy uimassa seteleissään?
En. En tarvi tuollaista rahamäärää mihinkään, en haluaisi olla hänen näköinen enkä ikäinen, en haluaisi elää hänen elämäänsä enkä mitään mitä hänellä on.
Minulla 4000 euroa ja olen saanut pillua en ole kateellinen.
En. Lopputulos on sama kuin minullakin eli mitään ei mukaansa saa. Komeammat hautajaiset kylläkin pystyy järjestämään.
Minulla on varmasti enemmän omaisuutta kuin sinulla, incelli. Vituttaako?
En ole, koska nimeni on Roope ja tuon verran minulla on käteistä aina kotona säästöpossussa pahan päivän varalta.
Jos menen ostoksille, otan käteistä yhdestä rahasäiliöstäni kottikärryllisen kerrallaan.
400 miljardia mitä? Aivosolua?
Ap tuntuu kiimaisena kuolaavan tuota, mutta se on elonin kohtalo. En vaihtais hänen elämäänsä omaani. Ei kiinnostais istua trumpan ja parin mulkun seurassa lentokoneessa mussuttamassa big macia. Jollei sillä omaisuudella saa mitään parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla 4000 euroa ja olen saanut pillua en ole kateellinen.
Sinäkö muka saanut noin persaukisena? Eikö edes hävetä yhtään?!
En ole kateellinen. Minulla on hyvä elämä ja rakas perhe, enkä arvosta ökyelämää.
En ole tuolle onnettomalle ketamiinipäälle kateellinen yhtään mistään.
Heräsin aamulla paskat housussa ja tilillä 50e. Housut pesukoneeseen ja kohti uusia pettymyksiä. En ole kateellinen kenellekkään, kaikki riippuu siitä miten näkee asiat, minä näen että lasi on puoliksi täynnä, eikä puoliksi tyhjä.
En ole kateellinen kenellekään mistään.
En todellakaan. Nautin pienistä asioista paljon. Talous ihan sopivaa mulle. Jotenkin maanista tuollainen varallisuuden himoitseminen ja haaliminen. Tyypillä 12 lastakin vaikka kertonut olevansa asperger. Sehän on perinnöllistä. En haluisi olla Trumpin lähelläkään, kun en voi katsoa kuvaakaan, niin oksettava. Niin, ja vielä osa lapsista hankittu sijaissynnytyksillä eli tuotteita. Yäk.
Kunnioitettava määrä nappulaa ja aiemmin hyvä maine.
Nyt on sivistyneen maailman sylkukuppi, jonka elinikäinen vankeustuomio on vain muutaman ikääntyneen republikaaniehdokkaan hengissäpysymisen varassa.
Olisi voinut saada itsensä historiankirjojen positiivisiin juttuihin, mutta ei. Piti alkaa nasseilla.
Joka ei tiedä historiaa on väistämättä tekevä samat virheet uudelleen.
Kaikesta päätellen olen onnellisempi sairaseläkeläisenä kuin Musk maailman rikkaimpana, koska minä en tarvitse minkään sortin huumeita elääkseni ja nauttiakseni elämästä.
Voisin mä 500 miljardilla ruveta maailmanmulkuksi.
Toki on parempi olla rikas ja terve kuin köyhä ja sairas. Silti minulla on kaikki, mitä aineellisesti tarvitsen. Oma koti sekä ruokaa ja lämpöä tarpeeksi. Jos jotain puuttuu, se on henkistä ja taitaapa puuttua Muskiltakin.
Mitä ihmettä edes tekisin 400 miljardilla? Kyllä minulle riittäisi ihan vain 400 miljoonaa.
Käsitän maailmankaikkeudenkin paremmin kuin hänen omaisuutensa.