Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina halunnut miestä joka pitää hyvänä ja hoivaa henkiselläkin tasolla. Miksi se on liikaa pyydettyä?

Vierailija
08.02.2025 |

Tai että mut ylipäätään nähtäisiin ihmisenä eikä ohjeilmoitavana robottina.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät puoleesi tunteettomia miehiä, jos kokemus on tämä. Onkohan sulla väärät kriteerit miesten etsintään? Hylkää autistit ja narsistit listalta äläkä kelpuuta sellaista edes rahasta, niin saat nauttia seurustelusta.

Miehet on oikeasti kivoja. Muutaman ääliön takia ei kannata tuomita kaikkia, eikä luopua toivosta. 

Vierailija
22/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaankin. Etsikää mies, joka kohtelee teitä hyvin.

Ei se kultapieni ihan noin mene.

Miksi kuvittelet, että vaikka oletkin vahva itsenäinen nainen niin voit tuosta vain vaatia itsellesi hyvää kohtelua antamatta itse mitään? Miksi suomalaiset naiset ovatkin aina tuollaisia? " Minä,minä,minä heti mulle,kaikki tänne!" Voisitte edes v ä h ä n yrittää..

Vierailija
24/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoivaaminen on enemmänkin isältä saatava juttu eikä mieheltä.

Kun olet flunssassa, isäsi tulee laittamaan keittoa ja käy apteekissa? Kun koira kuolee ja itkettää, vain isäsi lohduttaa?

Vierailija
25/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea. Ei jaksa kuunnella joidenkin naisten mielestä tärkeitä henkisiä juttuja. Täyttä höttöä mun mielestä.

Just. Pelkkä toiminta riittää ja tekeminen. Mitä turhaa puhua mistään tai kuunnella toisen ajatuksia. Aivan turhaa kun kumpikin voi vain puuhastella rinnakkain kaikenlaista konkreettista eikä tarvitse puhua muuta kuin että mitä syödään illalla ja kumpi hakee lapset. 

Vierailija
26/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyll kukaan mies pitäny ikinä mitenkään ohjelmoituna robottina. Ja mun mielestä hoivaaminen olkoon sitten molemminpuolista tarvittaessa. Onko ap aikuinen?

Vierailija
27/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nyt siitä mitä sillä hoivaamisella tarkoitetaan.

AP kirjoitti hoivaamisesta henkisellä tasolla.  Se tarkoittaa minusta sitä, että haluaa myös puolisolla olevan hyvä mieli, eikä vain itsellä 

Jos toista kohtaa murhe, pitää ottaa osaa ja ymmärtää, eikä vaan länkyttää siinä omia tarpeitaan, jotka nyt jää sitten vähemmälle huomiolle.  Valitettavan moni mies ei tajua tämmöisestä hoivaamisesta mitään.  

"Kahden aikuisen ihmisen tasa-arvoinen liitto" on tässä nyt kumminkin eri asia, mitä AP tarkoittaa.  Totta ihmeessä olemme tasa-arvoisia eikä tässä kukaan kaipaa nenän niistämisiä ja pyllyn pyyhkimisiä.  Huolehtiminen tarkoittaa sitä, että toista ei jätetä yksin ja että huomioidaan hänenkin tarpeensa ja toiveensa, ollaan rinnalla silloin kun tarvitaan ja autetaan toisiaan.  Ollaan valmiit jopa uhrautumaan toisen takia, jos tuntee jonkun asian sitä vaativan.  

Vierailija
28/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan börjemäisen miehen (Queen of Fucking Everything -sarjasta).

Vierailija
29/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet flunssassa, isäsi tulee laittamaan keittoa ja käy apteekissa? Kun koira kuolee ja itkettää, vain isäsi lohduttaa?

Kuka itkee jonkun koiran takia?? Kipaisee vain jostakin uuden niin sehän on sillä kuitattu. Ymmärrän kyllä, että se rahan menetys siinä voi harmittaa jonkin verran, mutta rahaa se vaan on. Höpsö.

Vierailija
30/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei häiritse ajatus, että se saattaisi kohdella sua kuin lasta, jos kerta näkisi sut hoivattavana? 

Vierailija
31/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko miettiä lesboutta?

Vierailija
32/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka itkee jonkun koiran takia?? Kipaisee vain jostakin uuden niin sehän on sillä kuitattu. Ymmärrän kyllä, että se rahan menetys siinä voi harmittaa jonkin verran, mutta rahaa se vaan on. Höpsö.

Et tajunnut pointtia! Se on sen miehen tehtävä hankkia se uusi koira tilalle. Vähänkö olet hidas?

Vierailija
33/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla trolli, mutta senkin uhalla vastaan vakavissani:

Pidätkö sinä miestäsi hyvänä?

Hoivaatko häntä myös henkisellä tasolla?

Onko hän sinulle ihminen vai ohjelmoitava robotti?

Vierailija
34/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten riitä, että mies raataa pitkää päivää, elättää muijan ja mukulat. Hoitaa kaiken valmiiksi nenän eteen ,että pikku prinsessa saa lojuta kotona ja lihoittaa itseään muodottomaksi möykyksi jota ei voi edes silmät avoinna halata????

Vierailija
35/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kavahdan hoivaavaa miestä. Siis en halua olla hoivattavana objektina vaan aktiivisena aikuisena. Toki tarvittaessa hoiva on itsestäänselvyys. 

Vierailija
36/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla trolli, mutta senkin uhalla vastaan vakavissani:

Pidätkö sinä miestäsi hyvänä?

Hoivaatko häntä myös henkisellä tasolla?

Onko hän sinulle ihminen vai ohjelmoitava robotti?

Nuo ovat eri asioita.

Vierailija
37/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta!

Vierailija
38/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
39/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

En, koska se on eri asia.

ap

Vierailija
40/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ap:n mainitsemat joko hoivattava tai ohjelmoitu robotti viittaavat objektina olemiseen. Subjektius?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä