Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina halunnut miestä joka pitää hyvänä ja hoivaa henkiselläkin tasolla. Miksi se on liikaa pyydettyä?

Vierailija
08.02.2025 |

Tai että mut ylipäätään nähtäisiin ihmisenä eikä ohjeilmoitavana robottina.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin eri asia, onko mies huomioonottava, empaattinen ja kuunteleva kuin että hoivaava. Sellainen hoivaava ei välttämättä halua tasavertaista parisuhdetta vaan sellaisen naisen, joka on riippuvainen hänestä. Hänelle tulee turvallinen olo siitä, että nainen ei pärjää ilman häntä eli suhde tulee jatkumaan. Hän haluaa tarkoituksella lapsinaisen. Siinä suhteessa naisen ei siis koskaan kuulu tuntea pystyvänsä itsenäiseen elämään ja hänet on tuomittu kärsimään heikosta itsetunnosta niin kauan kuin suhde jatkuu. Mies saattaa jopa sabotoida naisen yrityksiä pärjätä itsenäisesti, sillä se olisi uhka suhteen jatkuvuudelle. Kaikessa hoivaavuudessaan mies ei ajattele naisen pohjimmiltaan naisen hyvinvointia vaan itseään, vaikka toki voi haluta hyvää myös naiselle. 

Vierailija
42/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin eri asia, onko mies huomioonottava, empaattinen ja kuunteleva kuin että hoivaava. Sellainen hoivaava ei välttämättä halua tasavertaista parisuhdetta vaan sellaisen naisen, joka on riippuvainen hänestä. Hänelle tulee turvallinen olo siitä, että nainen ei pärjää ilman häntä eli suhde tulee jatkumaan. Hän haluaa tarkoituksella lapsinaisen. Siinä suhteessa naisen ei siis koskaan kuulu tuntea pystyvänsä itsenäiseen elämään ja hänet on tuomittu kärsimään heikosta itsetunnosta niin kauan kuin suhde jatkuu. Mies saattaa jopa sabotoida naisen yrityksiä pärjätä itsenäisesti, sillä se olisi uhka suhteen jatkuvuudelle. Kaikessa hoivaavuudessaan mies ei ajattele naisen pohjimmiltaan naisen hyvinvointia vaan itseään, vaikka toki voi haluta hyvää myös naiselle. 

Miehellä saattaa samaan aikaan olla muita naisia. Jos haluaa riippuvaisen naisen, saattaa välillä haluta dominoivankin. Riippuvainen ei jätä koskaan. Voi raivota vaikka kuinka, mutta sinne jää kitukasvuisena. Lopulta mieskin kyllästyy, koska semmoinen passiivisuus alkaa ällöttämään. Vaikka on itsekin epämiellyttävä. Joku sosiopaatti saattaa noin toimiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa että nähdään ohjelmoitavana robottina?

Vierailija
44/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta kumppanilta mitä vain, onko ne liikaa vaadittu, no ne riippuu naisen kohdalla yleensä iästä ja ulkonäöstä.

Vierailija
45/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyssuhteissa tuo onnistuu helpommin, koska ei vietetä arkea yhdessä niin toinen ei silloin odota sinulta niin paljoa kaikkea.

Vierailija
46/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteessa ei tule hyvä olo niin voi pyrkiä etsimään hyvää oloa muuta kautta.

Vierailija
47/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia, vanhuksia ja sairaita hoivataan. Eläimet hoivaavat pentujaan. Miksi aikuinen ihminen haluaa olla suhteessa hoivattava? 

Siksi koska jokaisen aikuisen sisällä on se pieni lapsi, lapsi jota täytyy vaalia ihmisen itse. Jos ei ole, niin on syytä huolestua.

-mies.

Vierailija
49/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia, vanhuksia ja sairaita hoivataan. Eläimet hoivaavat pentujaan. Miksi aikuinen ihminen haluaa olla suhteessa hoivattava? 

Siksi koska jokaisen aikuisen sisällä on se pieni lapsi, lapsi jota täytyy vaalia ihmisen itse. Jos ei ole, niin on syytä huolestua.

-mies.

Kyllä minussa lapsi on se utelias, luova, leikkisä. Mukana on.

Vierailija
50/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mies.

Kyllä minussa se lapsi on utelias, luova, leikkivä jne. Mukana on.

Vierailija
51/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tuli kaksi kertaa, kun mulla näytti, että kommentti ei lähtenyt.

Vierailija
52/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ahdistavaa, jos mies odottaisi minun hoivaavan häntä. Ihan kuin mies tarvitsisi äitiä eikä pärjää yksin. Joutuisi oman elämän lisäksi kantamaan vielä vastuun miehenkin elämästä, jos se ei itse siihen pysty. Eihän siihen riitä mitenkään energia. Sen vuoksi ajattelen, ettei miehistäkään ole miellyttävää olla hoivaava aikuisia naisia kohtaan. Se vie voimat, jos toinen ei kykene pitämään elämästään huolta.

Vierailija
53/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monella eri tavalla naista tulisi "hoivata henkisellä tasolla" kulloisenkin mielialan vaihtelun mukaan? Ihan vaikka yhden (1) päivän aikana?

- mies

Vierailija
54/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on hyviä hoivaamaan, ainakin mun kokemuksen mukaan. Omistautuvat niille joista välittävät. 

Vierailija
55/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

En, mutta kurlaan.

Vierailija
56/56 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset