Olen aina halunnut miestä joka pitää hyvänä ja hoivaa henkiselläkin tasolla. Miksi se on liikaa pyydettyä?
Tai että mut ylipäätään nähtäisiin ihmisenä eikä ohjeilmoitavana robottina.
Kommentit (56)
naisethan niitä miehiä vasta yrittääkin ohjelmoida.
Vierailija kirjoitti:
naisethan niitä miehiä vasta yrittääkin ohjelmoida.
Vähän epäilen
Tosiaankin. Etsikää mies, joka kohtelee teitä hyvin.
Miksi ryhdyt suhteeseen tuollaisten miesten kanssa? Jo hyvin alkuvaiheessa tutustumista tulee esiin varoitusmerkkejä, mutta sinä kilttinä, kuuliaisena, hyväuskoisena reppanana sivuutat ne ja jatkat miehen tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ryhdyt suhteeseen tuollaisten miesten kanssa? Jo hyvin alkuvaiheessa tutustumista tulee esiin varoitusmerkkejä, mutta sinä kilttinä, kuuliaisena, hyväuskoisena reppanana sivuutat ne ja jatkat miehen tapailua.
ovat jänniä ja komeita.
Hoivaaminen on enemmänkin isältä saatava juttu eikä mieheltä.
Hoivaa? Itse haluan oman 30 vuotta kestäneen avioliiton olevan kahden aikuisen ihmisen tasa-arvoinen rakkaussuhde. En tahdo kotileikkiä enkä prinsessaleikkiä. Huomioiminen ja hellyys on suhteessa tärkeää. Hyysääminen, hemmottelu ja lelliminen ei kuitenkaan ole minun juttu. Minulle ei kukkia ja lahjoja tarvitse jatkuvasti kantaa. Uskon koko elämänmittaiseen rakkauteen ilmankin.
Lapsia, vanhuksia ja sairaita hoivataan. Eläimet hoivaavat pentujaan. Miksi aikuinen ihminen haluaa olla suhteessa hoivattava?
Vierailija kirjoitti:
Hoivaaminen on enemmänkin isältä saatava juttu eikä mieheltä.
No ap ei selvästikään ole saanut hoivaa omilta vanhemmiltaan, siksi janoaa sitä niin kovasti parisuhdemiehiltä. Eipä siinä, jos mies tykkää naisesta tarpeeksi, hänessä kyllä herää hoiva- ja huolehtimisvietti naista kohtaan ihan luonnostaan. Ap sekaantuu vääriin miehiin. Kannattaa ottaa vastuu omista valinnoistaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ovat jänniä ja komeita.
mieluummin jännä ja komea kuin hullu ja ruma
Täh??
Tässähän mä oon ollu sun vieressä koko ajan..
Mikä ihme sua vaivaa kun et yhtään huomioi mua???
Roikut vaan netissä 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ovat jänniä ja komeita.
Väärä dikotomia.
Aikuisen palkattomana tukihenkilönä voi olla raskastakin.
Ja itsekästä vaatia keneltäkään sellaista kun olis hänellä kai omakin elämänsä elettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ovat jänniä ja komeita.
Väärä dikotomia.
sanotaanko se pikkurilli pystyssä vai ilman?
En jaksanut lukea. Ei jaksa kuunnella joidenkin naisten mielestä tärkeitä henkisiä juttuja. Täyttä höttöä mun mielestä.
Miksi kukaan olisi toisenlaisen miehen kanssa? Suomessa, vapaaehtoisesti?
Ihmettelen kovasti mikä teitä vaivaa jos on muunlaisistakin suhteista kokemusta.
I feel you.