Kerjääminen pitäisi kieltää😤
Kerjääminen on rasittavaa, koska ensinnäkin me ei olla mitään käveleviä lompakoita joiden rahoihin heillä olisi oikeus ja ei ne rahat mee mihinkään "bussi lippuun" tai "leipään ja maitoon" vaan todellisuudessa kerjätyn saaliin todellinen kohde on joko; A.rahapelit B.alkoholi/tupakka C.mafiapomo kerää potin itselleen
Kommentit (30)
Luvanvaraisia kerjäläisiä ovat,
Suomen Lähetysseura, Kirkon ulkomaanapu, UNICEF, Lääkärit ilman rajoja, Pelastakaa lapset, sokeat ja kuurot, ilman käsiä -maalaavat ja Helsinki missio.Jos kaikille antaa 10 e, menee 90 e/kk. Yht.1080/vuosi. Lisäksi katukerjäläiset. Onko tässä mitään järkeä. Lisäksi verot.
Nyt meni kuppikerjäläiseltä kuppi nurin.....ja nuppi kans
Lisään vielä edelliseen. Istahdappa kirkon pelkkiin, niin pian kolehtikoppaa tyrkytetään nenän alle, vaikka verojakin maksetaan.
Kerjääjiä on tullut kohdattua yllättävä paljon.
Mites kaikki kelan asiakkaat? Pitäisikö sekin kieltää!?
Missä vaihtoehto: aina? Tiedän, mihin sekin raha menee, niin parempi kun juovat päiviltä itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaihtoehto: aina? Tiedän, mihin sekin raha menee, niin parempi kun juovat päiviltä itsensä.
Jätin vaihtoehdon "aina" pois, koska kerjääminen luo turvattomuutta ja sen takia haluan, että kerjääminen kriminalisoidaan.
-Ap
Sen jälkeen en ole antanut kenellekään, kun muutama vuosi sitten kippasin rahapussin kolikkotaskun tyhjäksi pikkukillingeistä (kokonaissumma jotain vähän yli pari euroa) ja ne vastaanottanut pummi kysyi röyhkeästi, että eikö muka enempää tipu?
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen en ole antanut kenellekään, kun muutama vuosi sitten kippasin rahapussin kolikkotaskun tyhjäksi pikkukillingeistä (kokonaissumma jotain vähän yli pari euroa) ja ne vastaanottanut pummi kysyi röyhkeästi, että eikö muka enempää tipu?
Täydellinen esimerkki siitä mistä minä aloituksessa kirjoitinkin; kun nämä näkevät meidät ainoastaan kävelevinä lomppakkoina joiden rahoihin heillä mukamas olisi oikeus.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin vaihtoehdon "aina" pois, koska kerjääminen luo turvattomuutta ja sen takia haluan, että kerjääminen kriminalisoidaan.
-Ap
He hoitavat itsensä kyllä pois. Älä huoli, ei ne tienaa yhtä paljon kun sä.
Niin kauan kun joku antaa kerjäläisille, joudumme kaikki niistä kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun päätäni vaivannut, kun olen keskittynyt omaan olemiseen. Enemmän häiritsee muiden asioihin puuttuvat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun kerjäämistä ei kriminalisoida, on näitä jotka niille antaa
-Ap
Kerjäläiset pitäisi heittää putkaan ja rahan antajille sakkoja siitä, että mahdollistavat kerjäämisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Sekö sua harmittaa eniten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä edelliseen. Istahdappa kirkon pelkkiin, niin pian kolehtikoppaa tyrkytetään nenän alle, vaikka verojakin maksetaan.
Kirkontyöntekijöiltä olen kuullut että kolehtiin ei ole pakko osallistua jossei pysty. Kädenheilautus ja kolehtihaavi siirtyy seuraavan eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Kyllä
Suomalainen kateutesi ei ole syy kriminalisoida jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun päätäni vaivannut, kun olen keskittynyt omaan olemiseen. Enemmän häiritsee muiden asioihin puuttuvat ihmiset.
Eli sua ärsyttää kaikki poliisit ja vartijat ja kaikki viranomaiset ylipäätään?
NIINPÄ! Lopettakaa se rahan pummaaminen saatanan loiset!