Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Personal Trainereista? (elämäntapamuutos mielessä)

Vierailija
08.02.2025 |

Olen miettinyt kuntosaliharrastuksen aloittamista ja ruokavalion muutosta, mutta olen todella laiska ja saamaton. Pelkään että jos PT olisi liian "kiltti" niin en saisi varmaan mitään aikaiseksi. Saako niille laittaa viestiä koska vaan ja "käskeekö" ne menemään salille tms. Miten se homma toimii ylipäätään? Hinta tms? Olen netistä jonkun verran katsonut eri vaihtoehtoja mutta usein ne on selitetty niin vaikeasti että en ymmärrä yhtään. Yksin ei saa aikaiseksi lähdettyä tai tehtyä muutosta

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne laitteet ovat yksinkertaisia käyttää. Paino pitää valita millä painoilla treenaa ja sitten teet vaan. Pyydä joku kaveri mukaan jos et uskalla mennä itse. Minä vain vaimoni salille pari kertaa ja sen jälkeen se on yksin käynyt ja laihtui 10 kg.

Vapaa painoilla saa 10x paremmat tulokset.

Olette ihan spedejä kun laitteita suosittelette.

Vierailija
22/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin monimutkaista ole, esiimerkiksi. 90-luvulla kellään ei ollut personal traineria salilla ja silti rauta liikkui silloin saleilla paremmin kuin nykyisin. Ihan perus kolmijakoisella ohjelmalla pärjää oikein hyvin ja sillä saa todella kovia tuloksia jos myöhemmin haluaa panostaa tuloksiin vielä enemmän. Eikä kannata luulla että PT on joku ylin auktoriteetti tiedon suhteen, esimerkiksi julkkisbodareistamme ja fitnessnaisista ei kukaan vaikuta tietävän mitä esim. lisäravinteiden laatuluokat tarkoittaa.

Liikunnassa pääasia on, oli se sitten sali tai kävely ym, että aloittaa sen vaikka kerran tai kaksi viikossa, eikä heti tee mitään jättimuutosta vaan vähitellen kohti parempaa.

Miksi tällä kommentilla on vain alapeukkuja? Mikä siinä ei ole totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x viikossa treeniohjelma joissa on perus compound exercisejä. Googlaa jos et tiedä mitkä ne ovat.

Kerran viikossa hiit juoksumatolla. 4x4 norwegian hiit.

Tämä on todistetusti tehokkain treeniohjelma kaikille.

Vierailija
24/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kuntosalin omia treinereitä mitkä tulee ilmaiseksi jäsenyyden kylkiäisenä ei kannata käyttää. Niillä on joku parin viikon kurssi takana ja treeniohjelmat tulee netistä tulostettuina.

Ainakin minun käyttämilläni kuntosaleilla on näkyvissä tarjolla olevien personal trainereiden koulutus. Vaikka PT-koulutus onkin parin viikon kurssi, niin kyllä aika monella on sen lisäksi joko liikunnanohjaajan tai fysioterapeutin tutkinto.

Vierailija
25/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikinä teet, älä haksahda aitofit ym kaltaisiin äppseihin.

Itse tuhlasin 3kk heidän "tekoälyn" tekemiin outoihin treeniohjelmiin ja tulokset oli tasan nolla.

Epäilen että sen äpppsin arvostelut ovat maksettuja.

Itse taas olen saanut erittäin hyviä tuloksia Aitofitin kanssa treenatessa. Itselläni helpottaa paljon, kun sovellus kertoo tarkkaan, mitä liikkeitä tehdään, millä painolla ja montako toistoa. Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
26/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Maki Annista. Osaa laskuttaa ja sitäkautta saa mömmöt. Rehti kaveri kuittaa lasutkin hjuumorilla

Vierailija
27/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personal trainer kannattaa ottaa alkuun, se tekee sulle saliohjelman ja tulee sinne salille mukaan, että osaat käyttää laitteita jne. Ruokavalionkin osaavat laatia, jos tarvetta on. 

Vierailija
28/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu maksaa pt:lle?