Korkokengät - onko nykyään muotia jos lähtee baariin?
Ihan viaton kysymys, miten baariin pitää nykyään pukeutua? Työporukalla menossa tykypäivän jatkoille pikku huppelissa ja mietin pitääkö horjua koroilla nuoruuden tapaan vai voiko nelikymppinen laittaa jalkaan lenkkarit? En edes muista koska on tullut lähdettyä ravinteliin ja mitä siellä nykyään pitää käyttäytyä? Voiko vielä tanssia vai pitääkö istua hiljaksiin pöydässä?
Kommentit (6)
Kiitoksia! Sitten kaivetaan pölyisestä korkkarikokoelmasta vanhat suosikit. Työnantajan puolelta on kaksi drinkkilippua loppuillaksi, joten ei tässä pääse suuremmin liiaksi juopumaan tästä pikku huppelista. Miespuoleinen kolleega on tulossa hakemaan ja kyyditsemään takaisin kotiin koko mammakatraan, joten voi olla loppuillasta mielenkiintoisia aikoja, paras voittakoon!
Varovaisuutta noudattaen risteysalueella. Olisko kuitenkin promillet pikkuisen liikaa koholla ja loppuilta ei ole niin hohdokas?
AP, en nyt ehkö ymmärrä risteysaluetta, mutta en missään tapauksessa ole enää itse rattiin hyppäämässä vaan baariin selväpäisen kuljettajan kyydissä ja takaisin sitten joko taksilla tai muulla turvallisella kyydillä. Itse en ole missään tapauksessa rattikunnossa ennen huomista iltaa vaikka en nauttisi enää paukkuakaan, mutta pikkuhuppellissa tulee vielä jokunen kaadettua ennen valomerkkiä, jos yhtään on nuoruuden geenit enää voimassa. Kympiltä lähdetään, saas nähdä koska ollaan takaisin.
Lenkkarit on useimmilla mutta tietenkin korot näyttää paremmilta
Ihan oman mieltymyksen mukaan. Sekä korkkarit että lenkkarit ovat OK, itse suosin korkkareita. Toki pitää muistaa, että korkin päälle astunut mamma ei ole viehkeä kaatuilessaan loppuillasta korkkarit jalassa, mutta kokemuksen mukaan miessukupolvi on kuitenkin enemmän kalleellaan korkkarien suuntaan.