Miksi aikuinen ei hanki asiallista sähköpostiosoitetta?
Työskentelen erään viranomaisasian parissa ja asioin asiakkaiden kanssa myös sähköisesti. Siinä missä yleensä aikuisilla on sähköpostiosoite luokkaa ville.virtanen(at)gmail.com, tulee usein vastaan aikuisilla ihmisillä aivan toisenlaisia sähköpostiosoitteita. Siis luokkaa hottis_babe^^(at)gmail.com, jenssskii92(at)hotmail.com, keravankovingeimeri(at)suomi24.fi tms. Jos olet itse tällainen ihminen, kiinnostaisi kuulla, miksi et aikuisena hanki asiallista sähköpostiosoitetta?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi niin, että omalla nimelläni oleva sähköpostiosoite oli varattu jo. Ei voi olla kahta samaa vai mitä?
Sehän selittääkin, miksi jouduit sitten valitsemaan osoitteeksesi dildorais.kaaja69@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se kiva, että edes sinä olet kiinnostunut meistä mummeleistakin. Olisihan se tylsää täällä yksinään kirjoitella. Onneksi ei tarvitse, kun on noin innokas pikkufani vastailemassa <3
Tämä voi olla pieni pettymys, mutta kaikki ei pyöri sinun ympärillä. Ei olla täällä vain kirjoittelemassa sinua varten. Kaltaisesi yksinäisen harhaisen mummon voi olla vaikea tätä ymmärtää
En mä oletakaan, että kaikki pyörii minun ympärillä. Mutta todistettavasti sinä pyörit ja se riittää minulle. En tarvitse muita, kun minulla on noin innokas fanipoika tarttumassa jokaiseen viestiini kiihkeästi kuin nuori ori laitumella.
Taas harhoja. Olen ihan kuule nainen, mutta pervona itsensäpaljastamummona toivoit minun olevan mies.
Sinähän se kiihkeästi tartut minun viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikun sä vaan et tajunnut. Taaskaan. Onhan se vaikeaa tajuta, kun ei edes sitä ymmärrä, että alle 70v ikä ei ole mikään pakottava syy ostaa verkkokaupasta. Ei, vaikka sinä asut siellä perseesreissä, jossa ei ole edes Prismaa ja autollakaan ei pääse kivijalkaliikkeeseen ostamaan megakokoisia liivejä riippatisseille, joita pelkäät näyttää kenellekään.
En sanonut, että jonkun olisi pakko ostaa verkosta. Totesin vain, että harvinaiselta kuulostaa jos nykypäivänä alle 70 v. ei ole mitään tilannut netistä. Otit tämän toteaman henkilökohtaisena loukkauksena ja aloit raivoamaan. Vaihdevuodetko painaa päälle vai onko sulla joku muu mielenterveysongelma?
Ja hei, mun kuppikoko on 65F. Ei riipu, eikä ole megaisot, mutta eipä löydy liivejä kaupoista.
Mulle kävi niin, että omalla nimelläni oleva sähköpostiosoite oli varattu jo. Ei voi olla kahta samaa vai mitä?