Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aikuinen ei hanki asiallista sähköpostiosoitetta?

Vierailija
07.02.2025 |

Työskentelen erään viranomaisasian parissa ja asioin asiakkaiden kanssa myös sähköisesti. Siinä missä yleensä aikuisilla on sähköpostiosoite luokkaa ville.virtanen(at)gmail.com, tulee usein vastaan aikuisilla ihmisillä aivan toisenlaisia sähköpostiosoitteita. Siis luokkaa hottis_babe^^(at)gmail.com, jenssskii92(at)hotmail.com, keravankovingeimeri(at)suomi24.fi tms. Jos olet itse tällainen ihminen, kiinnostaisi kuulla, miksi et aikuisena hanki asiallista sähköpostiosoitetta?

Kommentit (164)

Vierailija
141/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun niissä kameroissa tarvitse pukeutua. Ihan siellä sovituskopissa voit sen tehdä. Ja voit myös käydä ostoksilla jossain muulla kuin marketissa. Yllättikö?

Nuo sun jutut on kyllä todella lapsellisia. Tämäkin olevinaan jotain vittuilua? Nolo mummeli olet.

Vierailija
142/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun niissä kameroissa tarvitse pukeutua. Ihan siellä sovituskopissa voit sen tehdä. Ja voit myös käydä ostoksilla jossain muulla kuin marketissa. Yllättikö?

Nuo sun jutut on kyllä todella lapsellisia. Tämäkin olevinaan jotain vittuilua? Nolo mummeli olet.

Voooi, trollipennulla meni tunteisiin <3 Söpöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kun on läskiä alkaa tissitkin rippua jo lapsena. Olikos muuta kysyttävää?

Kokemus puhuu? Minulla ei ainakaan mitään läskiä ole

Jos ei olisi, et häpeäisi tissejäsi niin paljon, ettet kehtaa edes sovituskopissa käydä. 

Jos ei olisi mitä?  

Kyse ei ole häpeästä vaan itsesuojelusta. Ei voi tietää minne kuvamateriaali päätyy. Mutta sä ootkin joku sairas itsensäpaljastelija, joten nauttisit tilanteesta.

Vierailija
144/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kun on läskiä alkaa tissitkin rippua jo lapsena. Olikos muuta kysyttävää?

Jos ei olisi, et häpeäisi tissejäsi niin paljon, ettet kehtaa edes sovituskopissa käydä. 

Jos ei olisi mitä?  

Kyse ei ole häpeästä vaan itsesuojelusta. Ei voi tietää minne kuvamateriaali päätyy. Mutta sä ootkin joku sairas itsensäpaljastelija, joten nauttisit tilanteesta.

No sitä läskiä. Oletko sä kännissä vai, miksi et muista edes sitä, mikä oli asia, josta puhuit n 5min sitten? 

Vierailija
145/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi mitä?  

Aika vainoharhaista menoa. Ihan kuin jotain oikeasti kiinnostaisi sinun riippatissisi niin paljon, että niistä jotain materiaalia taltioisi :D:D

Vierailija
146/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voooi, trollipennulla meni tunteisiin <3 Söpöä. 

Sinähän se siinä vauhkoot. Tunnet itsesi vanhaksi kun raahaudut riipputisseinesi kivijalkamyymälään ja et osaa tilata verkkokaupasta🤭

Vierailija
147/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi mitä?  

Se on ihan tervettä, että on sinut kehonsa kanssa eikä häpeile sitä sovituskopissakaan. Pitäähän sitä vartijoille jotain iloa olla päiviensä sulostuttamiseksi.

Ritu 150kg

Vierailija
148/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi sähköpostiosoitetta eri palveluista. Toinen on asiallinen, toinen on juuri tuollainen jennuliini94-tyylinen teiniaikainen joita tässä on kauhisteltu, ja käytän sitä anonyymimpiin tarpeisiin. Joskus kuitenkin käy niin, että ensisijaisesta osoitteestani lähetetty viesti ei mene rekrytoijalle tms. aikuisten viralliseen paikkaan läpi jostain tuntemattomasta syystä. Silloin otan uusiksi käyttäen tuota teinimailia, usein aloittaen selityksellä, miksi kirjoitan niin kummallisesta osoitteesta.

Vierailija
149/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi mitä?  

No sitä läskiä. Oletko sä kännissä vai, miksi et muista edes sitä, mikä oli asia, josta puhuit n 5min sitten? 

Sinulla on varmasti läskiä aivojen tilalla.

En käytä mitään päihteitä, sinun varmaan tekisi mieli kun otit puheeksi

Vierailija
150/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi mitä?  

Sinulla on varmasti läskiä ai

Ainiin, eihän sun tarvitse käyttää päihteitä, kun olet ilman niitäkin sekaisin kuin seinäkello. Sori, unohdin tuon kokonaan. Ja kyllä, päihteet maistuvat minulle ja siksi kävin jo aiemmin tänään ostamassa kaapiin kunnon juomat, jotta jaksan trollata sinun kanssasi klo 23 saakka. Ei tähän selvinpäin pystyisikään. 

Vierailija
151/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi mitä?  

Aika vainoharhaista menoa. Ihan kuin jotain oikeasti kiinnostaisi sinun riippatissisi niin paljon, että niistä jotain materiaalia taltioisi :D:D

Ei ole edelleenkään mitään riippoja. Olen siro ihminen. Sitä paitsi ei kaikki kuvaa kiinnostuksesta, materiaalilla voi olla muutakin käyttöä.

Kaikenlaisille kehoille löytyy kyllä uteliaita silmiä. Jotku kiinnostuu teistä rupusista mummeleistakin.

Vierailija
152/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani on niin tavallinen nimi että ei voinut sille nimelle ottaa kun oli jo varattu, omaan tuttavapiiriinkiin kuuluu kolme samannimistä. Ja itselläni niin erikoinen ulkomaalainen nimi, monille liian vaikea kirjoittaa että katsoin helpommaksi ottaa muun osoitteen kuin nimeni.

Vierailija
153/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu siitä mikä on typerä ja mikä on taas vaikka hassu?

Vierailija
154/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi mitä?  

Ei ole e

Niin, onhan se kiva, että edes sinä olet kiinnostunut meistä mummeleistakin. Olisihan se tylsää täällä yksinään kirjoitella. Onneksi ei tarvitse, kun on noin innokas pikkufani vastailemassa <3

Vierailija
155/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

etunimi@persremeli 1

Vierailija
156/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi mitä?  

Ei ole e

Sun sähköpostiosoite on ilmiselvästi ylisveeti2011@porvoontrollitoimisto.av

Vierailija
157/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se kiva, että edes sinä olet kiinnostunut meistä mummeleistakin. Olisihan se tylsää täällä yksinään kirjoitella. Onneksi ei tarvitse, kun on noin innokas pikkufani vastailemassa <3

Tämä voi olla pieni pettymys, mutta kaikki ei pyöri sinun ympärillä. Ei olla täällä vain kirjoittelemassa sinua varten. Kaltaisesi yksinäisen harhaisen mummon voi olla vaikea tätä ymmärtää

Vierailija
158/164 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla pieni pettymys, mutta kaikki ei pyöri sinun ympärillä. Ei olla täällä vain kirjoittelemassa sinua varten. Kaltaisesi yksinäisen harhaisen mummon voi olla vaikea tätä ymmärtää

En mä oletakaan, että kaikki pyörii minun ympärillä. Mutta todistettavasti sinä pyörit ja se riittää minulle. En tarvitse muita, kun minulla on noin innokas fanipoika tarttumassa jokaiseen viestiini kiihkeästi kuin nuori ori laitumella. 

Vierailija
159/164 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sähköposteja eikä nettejä 80-luvulla vain analoginen lankapuhelin tosin silloin ei ollut haittaohjelmia eikä tietokoneviruksiakaan.

Vierailija
160/164 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä tuossa tapauksessa jotain merkitystä, onko osoite poopoopiipii vai etunimi.sukunimi? 

Monet sähköpostiosoitteen kyselijät tekevät pinnallisen oikeellisuustarkistuksen, mutta monelle kelpaa esimerkiksi ei@ole.fi.

Monet väittävät lähettävänsä kuitin/takuutodistuksen sähköpostiin, mutta käytännössä ostopäivän voi selvittää myös pankin tiliotteesta.

Joissakin palveluissa voi itse käydä vaihtamassa osoitteen jälkeenpäin.