Onko tyylisi muuttunut 90-luvusta, 90-luvun nuori aikuinen?
Minulla ei oikeastaan. Farkut, nahkakengät ja kauluspaita edelleen. Pitäisin melko iättömänä tyylinä miehelle. Tukassa ei ole geelejä eikä muitakaan aineita, joten se on luonnollisempi kuin silloin.
Kommentit (43)
Vaatteet on mustat, kuten silloin ja edelleen mahtuu Pearl Jamin keikkapaita vuodelta 1993 päälle. Onneksi ostin kaksi paitaa, niin on käyttöpaita ja juhlapaita erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet on mustat, kuten silloin ja edelleen mahtuu Pearl Jamin keikkapaita vuodelta 1993 päälle. Onneksi ostin kaksi paitaa, niin on käyttöpaita ja juhlapaita erikseen.
Kaikki tuon ajan keikkapaidat on kyllä valitettavasti puhkikulutettuja. Muut aikakauden vaatteet valitettavasti melko ratakireitä, mahtuvat kuitenkin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noissa keikkapaidoissa ole koko niin suuri, että on varaa lihoa 50 kiloa? Ei ole mikään ihme, jos sopii edelleen.
Kyllä. 90-lopussa oli "nuori aikuinen". Silloin oli se mitä sai ostettua ja sama nyt. Tosin on aikuisen vaatteita nyt. Silloin oli ehkä teinimäisempi tyyli.
Vyö on vaihtunut henkseleihin, bändipaidat flanelliin. Hiuslakkaa tai -geeliä ei enää tarvitse, koska paljaaseen päänahkaan riittää perusvoide.
Onhan näitä muutoksia tapahtunut.
Mustaan väriin olen kyllästynyt. Muuten kyllä tyyli on samanlainen eli farkut, maiharit, flanellipaita ja T-paita sekä selkäreppu ovat minulle perusvaatteita. Minulla on pari mekkoa, joissa ovat taskut.
Vierastan nykyajan huonoa laatua ja naisten farkkujen surkean pieniä taskuja, joihin mahtuvat sormet puoliksi. Onneksi autotallista löytyi vahingossa muutosta toiseen kiertänyt laatikko, jossa oli farkkuja ja kaksi farkkuhametta.
Harmi kun Dekadenziä ei enää ole. Ostelisin. Ehkä se on muuttanut Billy Idolin takapihalle.
Olen mies ja syksyllä 1980 viimeksi tyylinvaihdos kun menin yläasteelle. Kauluspaita (ajoittain myös flanellinen), teepaita ja farkut. Pian 45 vuotta täynnä samaa settiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. 90-lopussa oli "nuori aikuinen". Silloin oli se mitä sai ostettua ja sama nyt. Tosin on aikuisen vaatteita nyt. Silloin oli ehkä teinimäisempi tyyli.
Sen ajan opiskelijan ostamat vaatteet olivat huippulaatua nykyajan tuotteisiin verrattuna. Ostan aina mieluummin retron jos sellaista löytyy kirpputorilta.
Aatelkaa, ollaan päälle viiskymppisiä. Ei tunnu siltä.
Mulla on edelleen käytössä yhdet 90-luvun lopun farkut. Nyt ne on taas muotiakin. Bootcut, matala vyötärö, mulla oli niitä niin monet ettei kaikki oo puhki. Ne tuntuu ja näyttää kyllä päällä ihan minulta. N50
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Dekadenziä ei enää ole. Ostelisin. Ehkä se on muuttanut Billy Idolin takapihalle.
Oi se oli hyvä kauppa!
Housut ovat vaihtuneet farkuista reisitaskuhousuihin, muuten aika samalla setillä mennään kuin 1992. Kauluspaitoja olen käyttänyt aina, T-paidat ei niin kiinnosta. No okei, ysärin alkupuolella käytin bootseja, niiden käyttö jäi sinne.
Punkkari edelleen, harvoin käytän rotseja joissa 1000+ niittiä, mutta mustat farkut, maiharit, pipo, takki, huivi, ihana erottua joukosta
Vierailija kirjoitti:
Housut ovat vaihtuneet farkuista reisitaskuhousuihin, muuten aika samalla setillä mennään kuin 1992. Kauluspaitoja olen käyttänyt aina, T-paidat ei niin kiinnosta. No okei, ysärin alkupuolella käytin bootseja, niiden käyttö jäi sinne.
Boot Factory toiminnassa edelleen. Upeita kenkiä mittatilauksena tarvittaessa. Toimii näemmä nykyään Riihimäellä. Ei ole kertakäyttökamaa. Hinnatkaan ei pahoja siihen nähden
Ei ole enää sellaisia olkatoppauksia, eikä miehelläkään ole enää silkkipusakkaa. Samoin ei ole käytössä tuon ajan outoja räikeitä väriyhdistelmiä.
Ei. Perushuppari, farkut ja tennarit edelleen käytössä.
,