Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluisit sanoa puolisollesi, mutta et uskalla hänelle sitä sanoa?

Vierailija
07.02.2025 |

??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että en halua enää jatkaa suhdetta koska seksi on niin huonoa. Tiedän että hän rakastaa, ja asiasta on puhuttu paljon. Mutta hänellä on omat piirteensä jotka tekevät hänestä sosiaalisesti ja seksuaalisesti kömpelön. Toivon että voisin päästä tästä yli koska rakastan häntä, mutta en voi elää näin kolmikymppisenä. Ehkä kuusvitosena sitten mutta en millään vielä. 

Eihän miehen lompakko pidä teitä yhdessä, eihän?

Vierailija
22/28 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisari kirjoitti:

Näytät ihan Björkiltä

Onko se hyvä vai huono asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jos niin kovasti haluat peppuseksiä, mulle on ihan ok jos haet sitä joltain mieheltä.

N33

Nieletkö?

Vierailija
24/28 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet huono suutelija. Suuteleminen kanssasi on puuduttavan tylsää. Samoin seksi. Kaavamainen suoritus nopeasti pimeässä ilman kunnon lämmittelyitä ja tunnelman virittelyä, aina sama kuvio, molemmille tekninen saanti, siinä se. Haluaisin paljon enemmän ja monipuolisempaa.

Silti sinun lompakollasi on ihmeellinen voima. En tajua, mihin ne vuosikymmenet (ja sinulta saamasi rahat) menivät!

Vierailija
25/28 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kaikenlaista, niin hyvää kuin pahaa. Mutta puhumisen aika on ohi, olemme eroamassa.

Ehkä toivoisin, että olisin sanonut useammin, kuinka ylpeä ja onnellinen olen siitä, että hän on puolisoni.

Toisaalta toivoisin, että olisin asettanut rajani selvemmin jo aiemmin, enkä olisi hyväksynyt häneltä minua rikkovaa käytöstä.

Tyttö on aina uhri.

Vierailija
26/28 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vanha, mutta et tajua sitä. Turha katsella niitä parikymppisiä tyttöjä, ne vaan nauraa sulle.

Vierailija
27/28 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen, että en halua seksiä kanssasi on oikeasti se, että menet omat halut edellä. Räpellät nopeasti jotain ja kaiken lisäksi kovakouraisesti. Koko touhu tuntuu suorittamiselta ja ei voisi enempää kiinnostaa. Se, että olen sanonut sinulle, että minulla ei ole haluja on toisaalta siis ihan totta. Haluja sinun kanssa. Ennen olit paljon hellempi ja ei ollut kiire mihinkään. 

Vierailija
28/28 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet huono suutelija. Suuteleminen kanssasi on puuduttavan tylsää. Samoin seksi. Kaavamainen suoritus nopeasti pimeässä ilman kunnon lämmittelyitä ja tunnelman virittelyä, aina sama kuvio, molemmille tekninen saanti, siinä se. Haluaisin paljon enemmän ja monipuolisempaa.

Miten ihmeessä hän on päätynyt puolisoksesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän