Mitä haluisit sanoa puolisollesi, mutta et uskalla hänelle sitä sanoa?
Kommentit (28)
Keisari kirjoitti:
Näytät ihan Björkiltä
Onko se hyvä vai huono asia?
Vierailija kirjoitti:
Että jos niin kovasti haluat peppuseksiä, mulle on ihan ok jos haet sitä joltain mieheltä.
N33
Nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Olet huono suutelija. Suuteleminen kanssasi on puuduttavan tylsää. Samoin seksi. Kaavamainen suoritus nopeasti pimeässä ilman kunnon lämmittelyitä ja tunnelman virittelyä, aina sama kuvio, molemmille tekninen saanti, siinä se. Haluaisin paljon enemmän ja monipuolisempaa.
Silti sinun lompakollasi on ihmeellinen voima. En tajua, mihin ne vuosikymmenet (ja sinulta saamasi rahat) menivät!
Vierailija kirjoitti:
Paljon kaikenlaista, niin hyvää kuin pahaa. Mutta puhumisen aika on ohi, olemme eroamassa.
Ehkä toivoisin, että olisin sanonut useammin, kuinka ylpeä ja onnellinen olen siitä, että hän on puolisoni.
Toisaalta toivoisin, että olisin asettanut rajani selvemmin jo aiemmin, enkä olisi hyväksynyt häneltä minua rikkovaa käytöstä.
Tyttö on aina uhri.
Olet vanha, mutta et tajua sitä. Turha katsella niitä parikymppisiä tyttöjä, ne vaan nauraa sulle.
Syy siihen, että en halua seksiä kanssasi on oikeasti se, että menet omat halut edellä. Räpellät nopeasti jotain ja kaiken lisäksi kovakouraisesti. Koko touhu tuntuu suorittamiselta ja ei voisi enempää kiinnostaa. Se, että olen sanonut sinulle, että minulla ei ole haluja on toisaalta siis ihan totta. Haluja sinun kanssa. Ennen olit paljon hellempi ja ei ollut kiire mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olet huono suutelija. Suuteleminen kanssasi on puuduttavan tylsää. Samoin seksi. Kaavamainen suoritus nopeasti pimeässä ilman kunnon lämmittelyitä ja tunnelman virittelyä, aina sama kuvio, molemmille tekninen saanti, siinä se. Haluaisin paljon enemmän ja monipuolisempaa.
Miten ihmeessä hän on päätynyt puolisoksesi?
Eihän miehen lompakko pidä teitä yhdessä, eihän?