Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaak! Tyoprojekti mennyt pisteeseen, jossa kaikki jupisevat toistensa selan takana. Paallikko luulee, etta kaikki ovat tyytyvaisia. Haluaisin tukea hanta puuttumaan tilanteeseen,

Vierailija
05.03.2007 |

mutta en tiedä mitä sanoisin... En halua astua hänen varpailleen. Luulen kuitenkin, ettei kukaan muukaan tule suutaan avaamaan ja tilanne vain pahenee.

Mitä teen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on se on se kuvio yleensä; kukaan ei sano suoraan päällikölle ja sitten jupistaan selän takana ja kukaan ei ole tyytyväinen.

Itse ainakin haluaisin päällikkönä ehdottomasti kuulla tuollaisesta tilanteesta. Mielestäni osoitat aloitekykyä ja hyvää harkintaa halutessasi tehdä tilanteelle jotain. Kirjoita vaikka sähköpostimuistio päälliköllesi, jossa " avaat pelin" ehdottamalla jotain parannuksia tilanteeseen tyyliin " koska olen useaan otteeseen ollut aistivinani, että projektin xx suhteen eivät kaikki tiimin jäsenet ole ihan tyytyväisiä tilanteeseen, niin ehdottaisin että pitäisimme vaikka projektitiedottamisesta kokouksen/aivoriihen tms." Tärkeintä on, ettet syytä ketään tai " panettele" ketään projektiin osallistuvaa, vaan ihan asiallisesti sanot että sillä ja sillä aluella voisi tehdä sitä ja tätä. Hyvä pomo kyllä tajuaa, mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan