Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin aborttia. Antakaa vähän tsemiä pliis! Käännytys ei haittaa!

Vierailija
31.01.2007 |

Meillä on mielettömästi velkaa, minun oli tarkoitus hankkia nyt töitä, mutta tuskin kukaan minua ottaa kun olen raskaana :( Paljonkohan saan äitiysavustusta, kun olen saanut nyt kotihoidon tukea 250?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taidan pitää tämän. Vyötä vain tiukemmalle ja kaikki ylimääräinen pois! Harmittaa vain mies joka on alkoholisti eikä tajua säästämisestä yhtään mitään...

Vierailija
2/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeytyksen tehneenä en voi sanoa muuta kuin että päätös on sinun ja yksin vain sinun. Meillä oli jo useampi lapsi ja talous katastrofaalisessa tilanteessa, olin henkisesti aivan loppu. Näin jälkikäteenkin sanottuna keskeytys oli oikea ratkaisu. Puoli vuotta siitä sain vakituisen työpaikan mitä ei olis ilman keskeytystä ainakaan silloin tullut.

Meille syntyi vielä 2 ihanaa lasta tuon ajan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama kuin edellisestä lapsesta jos se edelisen raha perustuu työtuloon.

Vierailija
4/15 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ottaa sen, jos et halua. Ihan oikeesti voin ottaa.

Vierailija
5/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat abortin tunnet siitä syyllisyyttä lopun ikääsi. Jos saat lapsen, rakastat häntä ja todennäköisesti et kadu. Anna adoptoitavaksi sitten, jos ihan mahdottomalta tuntuu. Anna nyt pikkuisen syntyä.

Vierailija
6/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no saat saman äitiyspäivärahan kuin edellisestä jos vauva syntyy kolmen vuoden sisällä edellisestä.

Vierailija
7/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä, että sulla ei nyt olisi yhtä lapsistasi. Töihin ehdit kyllä sitten, kun tämä vauva on isompi. Olettehan te nyttenkin pärjänneet. Uutta tavaraa ei tarvitse enää hankkia, vanhoilla pärjää.

Vierailija
8/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna äitiyspäivärahan määrätä sellaista asiaa.

Jos edellinen lapsesi on vielä alle 3 seuraavan la:n aikaan, saat samat äitiyspäivärahat kuin edellisen kanssa.

Vierailija
9/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yksi lapsi lisää vaikuttaa rahanmenoihin, vaikka te miten väittäisitte. Joskus on myös talouttakin mietittävä!

Teet niin kuin teidän perheelle on parasta, älä kuuntele jeesustelioita.

Vierailija
10/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos jo selvännäkijä on nähnyt vuosia sitten tämän niin näin se sitten on. Toisaalta hän näki myös että eroamme mieheni kanssa :`( ja olen tosi kovilla

Vierailija
11/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lapsettoman ystäväni puolesta, joka pitää minua luottoystävänä ja itkee minulle aina kun joku ilmoittaa vauva-uutisia :(

Vierailija
12/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaikka sitten mielummin johonkin sijaisperheeseen siis adoptoitavaksi jos et millään voi lasta itselläsi pitää. Sillä tavalla lapsi ei kuole ja sinä pääset tienaamaan rahaa heti synnytksen jälkeen.

Mutta sanoisin myös että älä ikinä laita raha-asioita lapsen edelle, varsinkaan jos kyseessä on lapsen henki!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkösesti näette sykkeen. Tehkää päätös vasta sen jälkeen. Ja pitää muistaa että materian takia ei tässä elämässä kannata peruuttamattomia päätöksiä tehdä!!! Aina voi luopua jostain. Ihan varmasti. Säästöjä syntyy yllättävän pienistäkin jutuista.

Vierailija
14/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niin, että et välttämättä saisi kuitenkaan töitä.. Sitten kun oletkin istunut sen 9 kk+ 9 kk kotona työttömänä ja et olekaan saanut töitä niin varmasti kaduttaa, että teit abortin??

Haet nyt ihmeessä töitä ja käväset sitten vähän aikaa jos se on järkevää taloudellisesti.. Kyselijöille vastaat, että joskus se elämä vie ku pässiä narussa, että kaikkea ei näköjään voikaan suunnitella!!

Jos taas ei ole tarkoitus hankkia lisää lapsia koskaan, kannattaa sitä aborttia miettiä.. Ja varmastikin jos tuntuu, että oma jaksaminen ja miehen jaksaminen tai koko perheen jaksaminen voi olla uhattuna jos yksi vielä tulee niin tee abortti!

Mutta vain silloin jos olet ehdottoman varma siitä, että se on oikea ratkaisu! Jos vähänkin epäilyttää, älä tee!!

Ja ainahan sitä lainaa voi järjestellä yllätysraskauden myötä niin, että vuoden maksaa pelkkiä korkoja ja sitten töihin??

Terveisin:

Yksi joka menee huomenna tarkistuttamaan onko se sikiö kuollut vai ei ja sen jälkeen sitten erittäinkin todennäköisesti jonkinlaiseen kaavintaan saadakseen kuolleen sikiön pois, ja kun en näistä mitään tiedä sen enempää niin eikö sekin ole tavallaan abortti kun se sikiö ei kerran itse sieltä tule pois? Vai tehdäänkö niitä kaavintoja enää edes? Hmm.. Siis erittäinkin toivottu lapsi on ja oli.. Mutta ei oireita ja sydänääniä, jotenkas....

Kuuntele sydäntäsi!!!

Vierailija
15/15 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kannustaa jaksamaan päätöksen kanssa, kun on itse kärsinyt lapsettomuushoidoista 10 vuotta ja vihdoin saanut kymmenien hoitojen jälkeen pienen lahjan. Mieti vielä, jos olet aikuinen ihminen, eihän se ole lapsen vika jos teillä on velkaa, eikä lapsi ainakaan lisää sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi