Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksoin eilen veroja 21029,97€

Vierailija
07.02.2025 |

Tämän päälle maksan joka kk yli 2500€ veroa palkastani...ei todellakaan tunnu reilulta, sillä en todellakaan kuluta yhteiskunnan palveluita yli 50 000€:lla vuodessa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Win win

Vierailija
2/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis maksoit kuukausittaisten verojen lisäksi eilen yli 10-kertaisen summan veroja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Olin jo muuttanut ulkomaille kun sain perinnön Suomesta ja jouduin maksamaan perintöveroa yli 100 000 euroa. No, paljon olen Suomelta saanutkin, mutta kyllä se silti kirpaisi.

Vierailija
4/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis maksoit kuukausittaisten verojen lisäksi eilen yli 10-kertaisen summan veroja? 

Kunhan jotakin keksin.  Täällä ei nyt ole vastaavia juttuja ollut.

Vierailija
5/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan jotakin keksin.  Täällä ei nyt ole vastaavia juttuja ollut.

Lievä. Mee uitto hommiin, röh!

Vierailija
6/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa on kaikken matalin veroprosentti. Jos vaikka muutto sinne 

Vierailija
7/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veroprosentti on nolla.

-työtön

Vierailija
8/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, uskotaan. Ja sulla kova tuloisella ei sitten muuta tekemistä ole kun täällä vauva sivuilla heilua, hoh hoijaa.

Vierailija
9/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sylettäisi maksaa veroja, jos en tietäisi, että niillä rahoilla rakennetaan jotain miljoonan grillikatoksia Kuusijärvelle ja kehityksenkehittäjäsuunnitelija-armeijan palkkoja.

Vierailija
10/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi.

Motaria kun tulee ajettua duuniin.

Kallis on huoltokalusto.

Pikkuteitä kun tiekarhu vetää. Sen yhden terän hinta on 200. Tai oli joskus, nyt on kalliimpi.

Älä huoli, ei sun tarvitse maksaa enempää veroja. Me muut maksetaan sun puolesta se palokunta, joka sunkin tönön sammuttaa. Kallis reissu, vaikka käväisisivät 5 minaa tsekkaamassa. Sitä, kun joku on avannut pakkasella ikkunan. 

Vierailija
11/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään hallitse verosuunnittelua.

Vierailija
12/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa on kaikken matalin veroprosentti. Jos vaikka muutto sinne 

Monaco för privatpersoner.

Vierailija
13/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Olin jo muuttanut ulkomaille kun sain perinnön Suomesta ja jouduin maksamaan perintöveroa yli 100 000 euroa. No, paljon olen Suomelta saanutkin, mutta kyllä se silti kirpaisi.

Det räcker med att ärva en kåk som är värd dryga halvmiljonen för att åka på en sådan smäll. Tyvärr spelar det ingen roll att hela släkten har flyttat till vettigare adresser än någon i Finland. Finns kåken i Finland, beskattar Finland. Vad lär vi oss härav? Äg inget i Finland, annat än via utländska bolag.

Vierailija
14/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse käytä verovaroin tuotettua palvelua, kuten mm kela, poliisi, terveys, koulutus, palohenkilöt, niin kyllä niitä vähemmän veroja maksavat käyttää! Hyväosaiset pitävät huonompiosaisista huolen! Näin se demokratia toimii. 

Vierailija
15/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 20 000 perinnöstä ei mene perintöveroa. Eli aika messevän perinnön olet noilla veroilla saanut. Mut uliuli silti. 

Vierailija
16/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakennutin talon, josta pelkkää alvia oli 100 000€.

Piti ottaa 25v lainaa, että saan sen maksettua.

Vain Suomessa ihmisen täytyy ottaa loppuiäkseen lainaa selvitäkseen veroista.

M42

Vierailija
17/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin taas uusi kamelinnahkasohva, koska uskontomme ei salli sika/nautanahkaista kulmasohvaa. Plus rahi.

T. Ablubman sulei salaman hesa

Vierailija
18/18 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsytti verojen maksaminen monta vuotta. Neljätoista vuotta sitten, 32-vuotiaana sain tarpeekseni ja jäin elämään tukien varaan. Elämäni paras päätös. Suosittelen jos verojen maksaminen ei maistu.