Hyvää syntymäpäivää sinä 50 vuotias, nyt se alkaa...kelpaamattomuus
Et kelpaa töihin jos jäät työttömäksi
Et kelpaa parisuhteeseen , jos puoliso jättää
Jos alat opiskella muuta kuin vanhusten pyllyn pesua, heität aikasi/rahasi kankkulan kaivoon
Lapsiasi ei kiinnosta leipoa perjantaisin pullaa kanssasi....
Olethan sijoittanut osakkeisiin?
Olethan hyvä itsetuntoinen, jolle ulkonäkö ja työpaikka ei merkkaa mitään, koska olet sisäisesti kaunis.
Pääset näyttelemään spurgu akkaa joka sylkee dingo leffassa neumanin päälle.
Vaatteet joita käytit 30v sitten aiheuttavat myötähäpeän tunnetta, ei enää miniä, ei saa näyttää tissiväliä koska on vanha, hyi!
Exkaunotar56v
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, mä olen täyttänyt viime vuonna 50 enkä ole ollenkaan noin pessimistinen. Elämä on helppoa ja mukavaa, kun ei enää tarvi välittää mitä muut minusta ajattelee, talous on hyvällä mallilla ja elämä muutenkin. Miehiäkään en enää mihinkään tarvi, kun ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.
Asseksuaali hiljaa...minä olen nainen...en rillipää tunika hullu kissanainen.
Ap
Miksi paheksutte..onko kaikilla mennyt luukku kiinni?ukko saa säälistä juhannuksena?
Päin vastoin. Enemmän auki kuin nuorena. Saa olla taas kaksin ukon kanssa. Ei kuukautisia haitolla eikä ehkäisyä tarvii miettiä.
Jos eroat otat kaljupää penan panemaan sua?
Yöööök
Ukko panemassa..yööök
Muutuin just asseksuaaliksi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kelpaa.
N59
Jollekkin kaljamahaiselle kaljupäälle?
Yöööööökkkk
Voi kuule, olet väärässä,pahasti.
Ei muutaku kohti pattayaa, siellä 50v on nuori vielä ja bailausta tiedossa jokapäivä.
t.setämies(komea)
Olen 59 vuotias mies, eikä minulla ole pahaa sanottavaa ikäisistäni naisista, paitsi nyt tuo ap:n asenne. Itse olen hyvässä kunnossa ja kaikin puolin terve, joten ei tässä ole mitään syytä heittää kirvestä kaivoon.
Tuossahan vaiheessa elämä vain paranee! Mitä nyt terveydestä joutuu pitämään vähän parempaa huolta.
Lapset on aikuisia, talo maksettu, säästötili tuo turvaa, ei tarvitse enää todistaa mitään kelkekään, elämä maistuu, seksi on hauskaa ja on vapaa harrastamaan kaikkia kiinnostavia juttuja.
Niin, että hyvää syntymäpäivää täältäkin vaan. 50v, hymyile!
Elämä vasta alkaa kun ymmärrät että elät itseäsi varten.
Kyllä se sinullekin jossain vaiheessa selviää.
Voi kun saisit sinäkin nauttia elostasi, elää hyvää elämää.
Neulominen on kivaa, kokeilisit