Hyvää syntymäpäivää sinä 50 vuotias, nyt se alkaa...kelpaamattomuus
Et kelpaa töihin jos jäät työttömäksi
Et kelpaa parisuhteeseen , jos puoliso jättää
Jos alat opiskella muuta kuin vanhusten pyllyn pesua, heität aikasi/rahasi kankkulan kaivoon
Lapsiasi ei kiinnosta leipoa perjantaisin pullaa kanssasi....
Olethan sijoittanut osakkeisiin?
Olethan hyvä itsetuntoinen, jolle ulkonäkö ja työpaikka ei merkkaa mitään, koska olet sisäisesti kaunis.
Pääset näyttelemään spurgu akkaa joka sylkee dingo leffassa neumanin päälle.
Vaatteet joita käytit 30v sitten aiheuttavat myötähäpeän tunnetta, ei enää miniä, ei saa näyttää tissiväliä koska on vanha, hyi!
Exkaunotar56v
Kommentit (27)
Tykkäähän marimekosta, neulomisesta, lukemisesta ja hyväntekeväisyydestä?
Jätäthän miehet, kivat vaatteet ja hyvät työpaikat nuoremmille?
Jaaha, mä olen täyttänyt viime vuonna 50 enkä ole ollenkaan noin pessimistinen. Elämä on helppoa ja mukavaa, kun ei enää tarvi välittää mitä muut minusta ajattelee, talous on hyvällä mallilla ja elämä muutenkin. Miehiäkään en enää mihinkään tarvi, kun ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.
Suojatyöpaikka ja uskollinen aviopuoliso.
Lastenlapsia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, mä olen täyttänyt viime vuonna 50 enkä ole ollenkaan noin pessimistinen. Elämä on helppoa ja mukavaa, kun ei enää tarvi välittää mitä muut minusta ajattelee, talous on hyvällä mallilla ja elämä muutenkin. Miehiäkään en enää mihinkään tarvi, kun ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.
Asseksuaali hiljaa...minä olen nainen...en rillipää tunika hullu kissanainen.
Ap
Asseksuaalin päiväuni on olla 50v täti.
Kenelle pitäis kelvata. Työt ja säästöt on kerätty ja hankittu aikoja sitten. Lapset on isoja ja pärjäävät omillaan, oon tehnyt jotain oikein. Ekaa kertaa aikuisiällä kelpaan täysin itselleni! Paras tunne elämässä. Surullista jos vielä tässä iässä pitää arvotta itseään kaikkien muiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ime parsaa ap
Imen ennemmin vaikka munaa.
Anteeksi olen asseksuaali marimekko täti..
Kuten kaikki yli 50vee
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi paheksutte..onko kaikilla mennyt luukku kiinni?ukko saa säälistä juhannuksena?
Toiset ne vaan porskuttaa iästä riippumatta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kissoja ei ole eikä tule, eikä ole rillejäkään. Aseksuaaliksi muutuin esivaihdevuosissa, ja koska mulla ei ole kumppania enkä sellaista haluakaan, niin olen oikein tyytyväinen, että seksin haluaminen loppui. Elämä on mukavaa itsekseen. Eikä tosiaan tarvi miettiä jotain kelpaamisia toisille. Muuta kun töitä toki sitä toivoo että saisi tehdä normaaliin eläkeikään asti.
Minä nyt olen ollut kaikkien vihaama hylkiö jo yläasteelta lähtien joten ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle pitäis kelvata. Työt ja säästöt on kerätty ja hankittu aikoja sitten. Lapset on isoja ja pärjäävät omillaan, oon tehnyt jotain oikein. Ekaa kertaa aikuisiällä kelpaan täysin itselleni! Paras tunne elämässä. Surullista jos vielä tässä iässä pitää arvotta itseään kaikkien muiden kautta.
Minä olin 50v asti kaunis haluttu nainen.
Niin surullista..yhyy..nyyh...
Ap
Miehet vasta tsarmiutuvat harmaantuvine rintakarvoineen tuossa iässä ja saavat näin myös nuorten tsirbuloiden huomiota enemmän kuin koskaan.
Auuuuuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi paheksutte..onko kaikilla mennyt luukku kiinni?ukko saa säälistä juhannuksena?
Päin vastoin. Enemmän auki kuin nuorena. Saa olla taas kaksin ukon kanssa. Ei kuukautisia haitolla eikä ehkäisyä tarvii miettiä.
Miksi asiaa hyssytellään
Ihmisjätettähän me yli 50v ollaan.
Ap