Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tästä tasavallan presidenttimme virka-asunnossa tapahtuneesta järkyttävästä tapahtumasta tiedotettiin vasta nyt?

Vierailija
07.02.2025 |

Presidentin virka-asunnossa on siis ammuskeltu presidentin ollessa paikalla ja siitä kerrotaan vasta useita kuukausia tapahtuneen jälkeen. Kyllähän kansan kuuluu saada tietää tällaiset asiat välittömästi. 

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

102. Sinä et määritä, mikä on kiintoisaa tietoa julkisuudessa. Siitä päättävät mediat itse. Tosin ei tässä nimenomaisessa tapauksessa...

mikä vtun 102, itte oot vasta 100

Vierailija
102/103 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei saa pohtia eri skenaarioita. Entistä epäilyttävämpää

ne sun 'pohdintasi' on pelkkää valheiden levittelyä vailla toden häivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kurkkua myöten täynnä näitä otsikoita. Siis näitä, missä tavalliset kadun tallaajat pöyristityneinä huutavat, että miksi tätäkään asiaa ja tuotakaan ei ole kerrottu hallituksen tai viranomaisten taholta meille kansalaisille. Miksi pitäisi? Miksi ihmeessä pitäisi kertoa jonkun itsemurhasta jollekin Tampereella asuvalle Ritvalle. Yksittäisen ihmisen tragedia ei ole koko kansakuntaa koskeva asia. Meidän ei tarvitse tietää tälläisiä asioita, ei todellakaan. Se, että ihmiset ovat uteliaita ja haluavat tietää, ei riitä perusteluksi. 

Aseen käyttö tasavallan presidentin asunnossa presidentin paikalla ollessa ei todellakaan kuulu yksityiselämän suojan piiriin.

Yleisölle pitää kertoa mistä rikoksesta nämä olivat narahtamasta.

Ei pidä kertoa. Aseen käyttö vaikka missä  kuulu

No jos mun tai sun asunnolla ammuskeltausiin niin kyllähän sellainen äkkiä lehtiin päätyy ja paikalla olijst otettaisiin kiinni tutkintavankeuteen ja kuulusteluihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi