Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisko joku alkaa karsimaan tavaroita ja järjestää kotiaan mun kanssa samaan aikaan?

Vierailija
07.02.2025 |

Voitais tehdä pieni askare päivässä ja pikkuhiljaa karsia tarpeeton pois nurkista. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä eteinen sisältää :

- naulakkoon jäisi vain vaatteet jotka nyt käytössä, loput pesuun ja säilöön tai kierrätykseen pienet ja tarpeettomat/ rikkinäiset roskiin 

-hanskat, huivit, hatut yms karsiminen, varmaan löytyy rikkinäisiä ja parittomiakin

- siivouskaappi jossa siivousvalineitä ja yks toinen kaappi itsellä eteisessä, niiden tavaroiden läpikäyminen, varsinkin toinen kaappi on vaan tungettu täyteen kaikkee sekalaista

-kenkien läpikäyminen

-perussiivous, lojumaan jääneet tavarat paikoilleen, imurointi jne

-lipaston päällisen vois sommitella kauniiksi, nyt siinäkin lojuu satunnaista tavaraa

-työkalut eteisen kaapissa

-ompelutarvikkeet eteisen kaapissa

-paristot ja lamput eteisen kaapissa

Sulla on ilmeisesti isompi eteinen kun mun koko asunto.

No asutko yksin yksiössä? Meillä on aika iso eteinen, siinä on pieni kuraeteis-osuus ja vähän eteenpäin vielä lisätila missä naulakko. Molemmissa kaappeja. Meitä on myös asumassa täällä monilapsinen perhe, joten tavaraa ja vaatetta on enemmän kuin vain omat yksin asuessa. 

Vierailija
22/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi tarvetta tehdä joku suursiivous, niin tekisin sen ehdottomasti Konmari-metodilla. Se on kaikkein helpoin ja selkein.

Ei ole. Se on lähinnä typerä. 

Ei vaan älyttömän hyvä! Tein ton 10 vuotta sitten eikä ole ollut sen jälkeen tarvetta suursiivouksille. Muutti ainakin mulla suhtautumisen tavaroihin täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi tarvetta tehdä joku suursiivous, niin tekisin sen ehdottomasti Konmari-metodilla. Se on kaikkein helpoin ja selkein.

Ei ole. Se on lähinnä typerä. 

Ei vaan älyttömän hyvä! Tein ton 10 vuotta sitten eikä ole ollut sen jälkeen tarvetta suursiivouksille. Muutti ainakin mulla suhtautumisen tavaroihin täysin.

Eli miten suhtaudut niihin nyt ja miten aiemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi