Haluisko joku alkaa karsimaan tavaroita ja järjestää kotiaan mun kanssa samaan aikaan?
Voitais tehdä pieni askare päivässä ja pikkuhiljaa karsia tarpeeton pois nurkista.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi tarvetta tehdä joku suursiivous, niin tekisin sen ehdottomasti Konmari-metodilla. Se on kaikkein helpoin ja selkein.
Ei ole. Se on lähinnä typerä.
Ei vaan älyttömän hyvä! Tein ton 10 vuotta sitten eikä ole ollut sen jälkeen tarvetta suursiivouksille. Muutti ainakin mulla suhtautumisen tavaroihin täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi tarvetta tehdä joku suursiivous, niin tekisin sen ehdottomasti Konmari-metodilla. Se on kaikkein helpoin ja selkein.
Ei ole. Se on lähinnä typerä.
Ei vaan älyttömän hyvä! Tein ton 10 vuotta sitten eikä ole ollut sen jälkeen tarvetta suursiivouksille. Muutti ainakin mulla suhtautumisen tavaroihin täysin.
Eli miten suhtaudut niihin nyt ja miten aiemmin?
No asutko yksin yksiössä? Meillä on aika iso eteinen, siinä on pieni kuraeteis-osuus ja vähän eteenpäin vielä lisätila missä naulakko. Molemmissa kaappeja. Meitä on myös asumassa täällä monilapsinen perhe, joten tavaraa ja vaatetta on enemmän kuin vain omat yksin asuessa.