Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jätätte ottamatta laivan puffassa? Mitä otatte lisää?

Vierailija
07.02.2025 |

Saa kertoa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia otan ja leikkeleet jätän.

Vierailija
2/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan syö missää "puffassa" koskaan. Likaisten ihmisten rääppimiä ja räkimiä sörsseleitä, huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liharuoat jätän ottamatta, koska en syö lihaa. Alkupaloja muuten haen yleensä lisää. Jälkkäreistä yleensä jätän syömättä kakut yms., sillä ne ovat yleensä esanssisia, ja maistuvat kaupan kakuilta. Juustoja haen usein lisää.

Vierailija
4/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota leipää enkä lämmintä ruokaa. Sillit sun muut lölleröt jätän myös muille. Lisää otan muutamaa parasta lajia, mitä ne nyt sitten milloinkin on. 

Vierailija
5/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äyriäisiä ja kalaruokia otan mieluiten, halvat hiilihydraattihötöt jätän ottamatta.

Vierailija
6/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan syö missää "puffassa" koskaan. Likaisten ihmisten rääppimiä ja räkimiä sörsseleitä, huh huh.

Ihan siistiä on niissä buffeteissa ollut, missä itse olen laivoilla ollut. Ei ole kukaan rääppinyt mitään, vaan ottimilla on otettu. Nykyisin niissä tarjoiluastioissain on niin vähän syötävää tarjolla, että niitä vaihdetaan niin usein, etteivät ehdi olla kuin hetken tarjolla. Ja monet syötävät ovat valmiina annoksina omissa kupeissaan.

Vierailija
7/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä?

Vierailija
8/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö kalaa muuten otan kaikkea mitä mieli tekee

Vierailija
9/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota viiniä koska puffaviini ei täytä makukriteereitäni. Olutta sen sijaan otan.

Vierailija
10/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan Viikkarin buffaa. Ensin syön aina muikunmätileivän ja sen jälkeen alkupalakalat, että nälkä vähän siirtyy. Seuraavaksi haen ison kasan kuorittavia katkarapuja ja täytän valkkarilasini.

Mikään ei ole niin terapeuttista kuin kuoria rapuja ja juoda kylmää valkkaria, eikä tuohon fiilikseen pääse kotona, vaikka olen joskus yrittänyt.

Sitten hätäisesti liha-alkupalat, vähän pääruuan rääppimistä ja kiireesti vanilijajäätelön ja kahvin pariin, ennen kuin heittävät buffasta pihalle.

Tämä on ollut minulle mieluinen tapa viimeiset 30 vuotta.

Vierailija
11/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mitään hiilaria, pelkkää lihaa ja kalaa, menee rahat hukkaan jos syö jotain perunaa.

Vierailija
12/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai kukaan sano oikeasti puffa? Sana on buffet ja jos se pitää lyhentää niin sitten buffa.

Vierailija
13/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai kukaan sano oikeasti puffa? Sana on buffet ja jos se pitää lyhentää niin sitten buffa.

Keppiä saivartelijoille. 

Vierailija
14/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen buffetteja. 

Vierailija
15/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupalat ja jälkkäripöydän juustot on yleensä parhaita. Makeaa en kaipaa yhtään

Vierailija
16/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin kaikki "Lastenruoat" ja semmoiset mitä syödään kotona arkena: lihapullat, nugetit, ranskalaiset, perunamuussi, nakit jne. jne. 

Keskityn alkupalapöytään, sitten yksi annos jotain hyvää lihaa ja hieman jälkiruokaa. 

Vierailija
17/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain kalapöydästä, pääruokaa haen harvoin. Jälkkäripöydästä vain juustot.

Vierailija
18/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan siistiä on niissä buffeteissa ollut, missä itse olen laivoilla ollut. Ei ole kukaan rääppinyt mitään, vaan ottimilla on otettu. Nykyisin niissä tarjoiluastioissain on niin vähän syötävää tarjolla, että niitä vaihdetaan niin usein, etteivät ehdi olla kuin hetken tarjolla. Ja monet syötävät ovat valmiina annoksina omissa kupeissaan.

Niitä ottimia on lääppineet ihmiset, jotka eivät ole pesseet käsiään vessakäynnin jälkeen tai ovat aivastaneet käsiinsä. Yskivät ja pärskivät myös ruokatiskillä suoraan ruokiin.

Vierailija
19/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerma peppu, joka syö vain ala cartessa. 

Vierailija
20/48 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nykyään on siistimpää, kun siellä on vähemmän venäläisiä lapsiperheitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän