Mitä jätätte ottamatta laivan puffassa? Mitä otatte lisää?
Kommentit (48)
En käy niissä, ellei ole pakko. Viimeksi oli pakko noin 15 vuotta sitten, kun siskoni halusi välttämättä kustantaa sellaisen äidilleni ja minulle.
Vierailija kirjoitti:
Laita ap lista mitä siellä on tarjolla? En viitsi nähdä vaivaa asian selvittämiseksi, mutta voi etsimästäsi listasta katsoa mikä kelpaisi ja mikä ei?
Tuossa yksi. Linkki näyttää epämääräiseltä, mutta se on Tallinkin virallisilta sivuilta https://www.yumpu.com/en/document/read/69448159/serenade-symphony-grand…
Syön buffetissa kalaa ja kasviksia. En kieltäydy perunasta, koska se laimentaa kala-annoksen suolaisuutta. Koska en syö muulloin suklaamousseta, syön sitä neljästi vuodessa laivalla buffetin jälkiruokana. En tunne siitä minkäänlaista synnintuntoa tai pistoa sydämessäni.
Arkioloissani olen aika lailla askeettista perusruokaa syövä ja varmaan siksi minä koenkin, että reissuun lähtiessä voin herkutella pari päivää. Kahdesti päivässä en pysty syömään buffetissa. Yleensä siis syön a la cartessa risteilyn toisella aterialla kaksi alkupalaa tai alkupalan ja jälkiruoan. Välillä tarjoilijat ja kokit eivät ymmärrä minua, mutteivat voi myöskään kieltäytyä maksavan asiakkaan tilauksesta. Pöytäseurani syö perinteisemmän menun minun seurassani. Minä maksan yleensä laskun.
Otan yleensä buffetista naisen mukaani, koska siellä on runsaasti valinnan varaa ennen illan tanssien alkua. En myöskään ole niin nöpönuuka buffetpöydän hygieniasta, koska suutelen ja nuoleskelen sieltä täältä estottomasti iskemiäni naisia yön mittaan.
Leipää ja perunaa saa kotonakin. Ne ainakin jää buffassa ottamatta.
Santsaan alkupalapöytään, pois lukien kalapöytä, tai no paistettua lohta otan sieltä. Lämmintä ruokaa maistelen aika valikoidusti ja vähän. Jälkkäreistä, jos sattuu olemaan ananasta, se on herkkua 😋 Juustot myös.
Santsaan alkupalapöytää ja pääruokaa otan vain vähän. Leipää en syö.
Jälkiruokapöytäkään ei kiinnosta. Jos jokin näyttää enemmänkin raikkaalta, saatan maistaa.
Pahin näkemäni ja jonka jälkeen buffetit menivät boikottiin, oli nainen itänaapurista, joka maistoi ruokaa tarjoilukulhosta kulhossa olevalla lusikalla ja laittoi sen takaisin!