Ei koskaan enää Kotiliesi lehteä. Ei saa peruttua lehtitilausta
Paperilehti kyseessä. Annettuun puhelinnumeroon ei vastata, että voisi tilauksen keskeyttää.
Onko tämä edes laillista, että peruminen näin kallista ja hankalaa?
Kommentit (46)
Vieläkö se Otavamedia tötöilee?
Mulla paloi käämit siihen jo ajat sitten, kun tilauksen perumisesta huolimatta pukkasi laskua ja uutta lehteä.
Sen jälkeen ajattelin pari kertaa antaa mahdollisuuden ja jäin odottamaan sitä tekstiviestiä, jolla se tilaus piti vahvistaa. Ekan kerran meni kaksi viikkoa viestin kilahdukseen, toisella kerralla ihan soittivat ja pahoittelivat jotain teknistä vikaa.
Sen jälkeen sanoin puhelinmyyjälle mitä heidän touhustaan tykkään ja alkoi tulla paperipostia, missä yritetään tarjota jotain.
En ymmärrä, miten ostohalukas asiakas onnistutaan karkoittamaan antamalla sen odottaa! Entä myyjäparan provikat, sehän teki sen kaupan? Jos olis klousattu saman tien niin hyvä, mutta mun ostohousut putos yön yli nukuttuani.
Vierailija kirjoitti:
Laita peruutus sähköpostilla heidän asiakaspalveluun. On samalla kirjallinen todistus, että olet tilauksen perunut. Asiakaspalvelu(at)otavamedia.fi, ole hyvä.
Hyvä idea meille muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Finska tidningar är väldigt efter. Svenska och internationella tidningar prenumererar man på via olika appar som innehåller en massa tidningar. Ingen av dem är finskspråkiga, medan det finns rikligt med svenskspråkiga tidskrifter. Vill man ha allt i ett, så kostar en prenumeration på 8.000 olika tidningar 15 €/månad. De enstaka prenumerationernas tid är förbi.
Det finns faktisk människor i Finland, som inte har någon smarttelefon. Då har man ingen nytta av appar. Jag önskade en gång ge pengar till välgjörenhet. Ja, något kontonummer var inte lätt att få, det fanns bara dessa digitala sätt att betala.
Vierailija kirjoitti:
Sinne viesti, että haluat perua tilauksesi välittömästi. Mukaan asiakasnumero.
Ja vielä kopiona kuluttajasuojalautakuntaan. Niin minä olen joskus tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan ole laillista, mutta Suomen viranomaisten hyväksymää toimintaa. "Tilaa jotain helposti. Peruttua et saa millään."
Näin se menee.
Ota opiksi.
ei vaan pitää tehdä kuten Trump ja Musk USA:ssa, toimimattomat virastot / viranomaiset ja korruptiot yms. selvitetään ja virasto suljetaan jos se käyttää väärin valtaansa
Olen a i n a saanut aspan kiinni Otavalta ja peruttua tilauksia. Heillä myös chat.
Ei ole vaikeaa, nyt alla pätkii jossain.