Tein geenitestin ja se antoi väärät tulokset
Tein Evogenom -nimisen yrityksen kautta sellaisen geenitestin, jossa saa tietää, että millainen mä olen. Se antoi osittain oikeat tulokset, mutta osittain myös väärät. Se väitti, että olen geeniperimältäni iltavirkku, vaikka olen oikeasti aamuvirkku, sillä minullehan tuottaa vaikeuksia pysyä hereillä jo klo 23 asti ja olen tehokkaimmillani aamuisin. Lisöksi se väitti, että olen geeneiltäni hyvä nukkumaan. No minähän olen viimeiset 15 vuotta kärsinyt vaikeasta unettomuudesta...
Millaisia kokemuksia teillä on noista geenitesteistä?
Kommentit (7)
Lähetit omat geenisi jonnekin höpöhoroskooppi-firmalle, et ole tosissasi.
Nyt annoit NSA:lle geenisi, kannattiko?
Muutenkin nämä geenitestit perustuvat yrityksen tietokannan laajuuteen ja datan vertailuun. Nämä eivät ole ikinä täysin luotettavia testejä, en hukkaisi rahojani. Muutenkin ovat enemmän juurettomien amerikkalaisten hömpötyksiä luokkaa o 2% amerikan alkuperäiskansaa, 31%irlantilainen 19% skotti ja 48% saksalainen, siksi ostankin kaupasta "irlantilaista kerrygold voita" sillä koen yhteyttä esi-isiini.
Ihmiset ovat kyllä tyhmiä. Mistä sen tietää mihin näitä kerättyjä geenitietoja käytetään tai myydään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kyllä tyhmiä. Mistä sen tietää mihin näitä kerättyjä geenitietoja käytetään tai myydään eteenpäin.
mitä pahaa niillä saisi aikaan?
Sotket genotyypin ja fenotyypin. Ehkä sinun ei olisi kannattanut ryhtyä näin laajaa ajattelua vaativaan hankkeeseen.