Koteihin tehdään äijäluolia, ei puhettakaan että naisella voisi olla vastaava tila, jonne voi paeta velvollisuuksia
Äijäluolasta käväistään perheen parissa syömässä muijan tekemä ruoka ja sitten takaisin luolaan lapsen elämää viettämään.
Kommentit (324)
Muijilla on se koko muu kämppä, ja siksihän sitä koko äijä-luolaa tarvitaan. Pitää olla yhdessä huoneessa kaikki ne muijan vihaamat rojut, jotka tekee miehestä persoonallisen. Naisia ei haittaa olla toistensa kopioita, sisustaa valkoisella, ja käyttää samanlaisia muotivaatteita jne. Miehet ei halua hukata itseään siinä prosessissa, kun nainen yrittää myrkyttää mieltä parisuhteella.
Minulla on 80 m2 kolmio yhtä naisluolaa. Tänne mies tulee vain käymään, kun olen tarpeeni täyttänyt, mies saa mennä, minä käyn nukkumaan.
Minulla ei ole meidän kodissa omaa tilaa. Lapsilla on omat huoneensa, miehellä askarteluhuoneen ja autotalli, keittiö ja olohuone kaikkien tilaa ja makkarin jaan miehen kanssa. Tämä itse asiassa ahdistaa minua ja olen miettinyt usein sitä, että miten ihmeessä sanotaan, että miehillä ei mukainen omaa tilaa???
Mitä te hermostutte muiden puolesta kun ei teillä miestä ole, eikä varsinkaan "miesluolaa" 😂 naisilla mielikuvitusongelmat, voi luoja sentään
Olihan täälläkin ketjuja, kun naiset sisusti itseleen ihania hygge-koloja saunan lauteiden alle.. Mitä sille villitykselle taphtui?
Tehdään? Tai siis mies tekee samalla sellaisen itselleen kun remontoi muunkin talon ja enimmäkseen naisen mielipiteiden mukaan. Nainen osallistuu lähinnä värien ja kalusteiden valintaan jostain sisustuslehdestä.
Koko asunto on naisluola, kun en ole hommannut miestä enkä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ja sori kirjotusvirheet, oon ihan järjissäni, vaikka kommentti näyttää holtittoman puistokemistin kirjottamalta. 😂
17
Yksinä...siis itsenäisellä naisella saattaa kulua tonkka viiniä arki-iltanakin, niin ilmankos muutama typo 😉
Mulla se lukko makuuhuoneen ovessa oli vain osin seksirauhan takia.
Noh, aika usein on kyllä niin, että naiselle on tärkeää, miltä kotona näyttää, ja miehelle taas se, mitä siellä voi tehdä. Joskus nämä asiat ovat niin ristiriidassa, että on oltava alue, joka näyttää kivalta, ja sitten erikseen alue, jossa voi tehdä kivoja asioita. Mä olen sinkku, mutta on mulla itsellänikin kivalta näyttävä olohuone erikseen ja sitten työhuone erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te hermostutte muiden puolesta kun ei teillä miestä ole, eikä varsinkaan "miesluolaa" 😂 naisilla mielikuvitusongelmat, voi luoja sentään
No jos sohva haisee pierulta ja pulloja on joka paikassa, niin kyllähän se sinkkunaisenkin kämppä alkaa muistuttaa luolaa.
Mulla on ainakin askarteluhuone, ovi vaan kiinni niin oma elämä alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sellainen paikka on kodinhoitohuone. Sinne EI taatusti tule kukaan millään asialla kun siellä olen, koska se tietää heti jotain kotityötä. Siellä on aina jokaiselle läjä pyykkiä odottamassa hakijaansa tai lykkään pölyrätin ja suihkepullon käteen, että käypäs pyyhkimässä jotain kun kerran olet siinä jouten. Siellä saan olla rauhassa.
Onko sulla siellä nojatuoli, tietokone ja kirjahylly? Ja oma jääkaappi?
Vierailija kirjoitti:
Koko asunto on naisluola, kun en ole hommannut miestä enkä lapsia.
Me too.
Vierailija kirjoitti:
Tehdään? Tai siis mies tekee samalla sellaisen itselleen kun remontoi muunkin talon ja enimmäkseen naisen mielipiteiden mukaan. Nainen osallistuu lähinnä värien ja kalusteiden valintaan jostain sisustuslehdestä.
Mies: "saat päättää minkä värin tahansa, niin haluatko tosiaan valkoisen?"
Nainen: "se ei oo valkoinen, vaan jasmiini, ja kohdistamalla suoraan valoa siihen voi nähdä häivähdyksen keltaista!"
Tuollainen mies voisi muuttaa takaisin äitinsä helmaan. Ei ole mies ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Muijilla on se koko muu kämppä, ja siksihän sitä koko äijä-luolaa tarvitaan. Pitää olla yhdessä huoneessa kaikki ne muijan vihaamat rojut, jotka tekee miehestä persoonallisen. Naisia ei haittaa olla toistensa kopioita, sisustaa valkoisella, ja käyttää samanlaisia muotivaatteita jne. Miehet ei halua hukata itseään siinä prosessissa, kun nainen yrittää myrkyttää mieltä parisuhteella.
Suosittelen eroa. Nainenkin sitten löytää eron jälkeen parisuhteen prosessiin hukatun itsensä. Win win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sohva haisee pierulta ja pulloja on joka paikassa, niin kyllähän se sinkkunaisenkin kämppä alkaa muistuttaa luolaa.
Tarkoitatko niitä kolmea vichypulloa, jotka sinkkunaisena mulla on siististi kassissa odottamassa kauppaan viemistä?
Vierailija kirjoitti:
On monilla naisilla työhuoneita, ompelu- ja askarteluhuoneita, kirjoitussoppia. Turha höpistä, että ne on tarkoitettu hyödylliseen toimintaan toisin kuin äijäluola, missä on biljardipöytä ja jääkaappi kaljoille. Naiset nyt vaan nauttii siitä askartelusta ja käsitöiden tekemisestä ja kyllä siellä on usein sohva, missä saattaa joku ystävätär istua neulomassa ja parannetaan maailmaa. Miksi naisten pitäis olla, ollakseen tasa-arvoisia olla kiinnostuneita biljardista ja alkoholista?
No minä kyllä valitsisin sen äijäluolan kaljoineen ja miehineen mieluummin. Tosin mun kotonani käykin pääosin miespuolisia ystäviä. Kotinikin on sisustettu rentoa oleilua varten. Kaljaakin saatamme joskus ottaa tai sitten vain kahvia.
N. 67v.
ÄEJÄ!