Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koteihin tehdään äijäluolia, ei puhettakaan että naisella voisi olla vastaava tila, jonne voi paeta velvollisuuksia

Vierailija
06.02.2025 |

Äijäluolasta käväistään perheen parissa syömässä muijan tekemä ruoka ja sitten takaisin luolaan lapsen elämää viettämään.

Kommentit (324)

Vierailija
41/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijilla on se koko muu kämppä, ja siksihän sitä koko äijä-luolaa tarvitaan. Pitää olla yhdessä huoneessa kaikki ne muijan vihaamat rojut, jotka tekee miehestä persoonallisen. Naisia ei haittaa olla toistensa kopioita, sisustaa valkoisella, ja käyttää samanlaisia muotivaatteita jne. Miehet ei halua hukata itseään siinä prosessissa, kun nainen yrittää myrkyttää mieltä parisuhteella.

Suosittelen eroa. Nainenkin sitten löytää eron jälkeen parisuhteen prosessiin hukatun itsensä. Win win.  

Niinpä! Miksi naisten sitten pitää pitkittää eroa, että saisi sen näyttämään heidän omalta valinnaltaan, ja sitten kuitenkin ottaa heti joku laastarisuhde perään?

Vierailija
42/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Noh, aika usein on kyllä niin, että naiselle on tärkeää, miltä kotona näyttää, ja miehelle taas se, mitä siellä voi tehdä. Joskus nämä asiat ovat niin ristiriidassa, että on oltava alue, joka näyttää kivalta, ja sitten erikseen alue, jossa voi tehdä kivoja asioita. Mä olen sinkku, mutta on mulla itsellänikin kivalta näyttävä olohuone erikseen ja sitten työhuone erikseen. 

Olipa melkoinen yleistys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tekisitte naisluolassa mitä ei pysty muualla talossa tekemään?

Vierailija
44/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te hermostutte muiden puolesta kun ei teillä miestä ole, eikä varsinkaan "miesluolaa" 😂 naisilla mielikuvitusongelmat, voi luoja sentään

No jos sohva haisee pierulta ja pulloja on joka paikassa, niin kyllähän se sinkkunaisenkin kämppä alkaa muistuttaa luolaa.

Tarkoitatko niitä kolmea vichypulloa, jotka sinkkunaisena mulla on siististi kassissa odottamassa kauppaan viemistä? 

Tuun haistaan sun sohvaa.

Vierailija
45/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kellari on sitä varten, että nainen on suljettuna sinne aina kun en tarvitse sen palveluksia.

Vierailija
46/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nainen tuntisi itsensä yksinäiseksi, eristäytyneeksi ja ahdostuneeksi, jos hänellä olisi vain yksi mieluinen huone talossa.

Vierailija
47/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta tämä on varmaan joku vitsi tai provo/trolli? Moni mies elää vieraana omassa kodissaan - koko koti ja kaikki siellä tehtävät asiat ovat naisluola, jossa näinen määrää kaikesta. Ei kai miesluolille muuten olisi tarvetta. Ennen paettiin johonkin autotalliin, verstaaseen, pannuhuoneeseen viettämään laatuaikaa, kun naisen luomassa asunnossa ahdisti.

Vierailija
48/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan täälläkin ketjuja, kun naiset sisusti itseleen ihania hygge-koloja saunan lauteiden alle.. Mitä sille villitykselle taphtui?

Jos minä ottaisin saunan omaksi tilaksi, niin siellä ei sitten saunottaisi. Mies tykkäisi kyttyrää, se kun tykkää saunoa.

Vierailija
49/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinkkuna ei ole näitä ongelmia ja koko asunto on miesluola.

Vierailija
50/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monilla naisilla työhuoneita, ompelu- ja askarteluhuoneita, kirjoitussoppia. Turha höpistä, että ne on tarkoitettu hyödylliseen toimintaan toisin kuin äijäluola, missä on biljardipöytä ja jääkaappi kaljoille. Naiset nyt vaan nauttii siitä askartelusta ja käsitöiden tekemisestä ja kyllä siellä on usein sohva, missä saattaa joku ystävätär istua neulomassa ja parannetaan maailmaa. Miksi naisten pitäis olla, ollakseen tasa-arvoisia olla kiinnostuneita biljardista ja alkoholista?

On joillain tuommoisia, mutta ne on todella paljon harvinaisempia kuin "miesluolat" tai ne autotallit joita löytyy melkein joka talosta. 

Vierailija
51/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta tämä on varmaan joku vitsi tai provo/trolli? Moni mies elää vieraana omassa kodissaan - koko koti ja kaikki siellä tehtävät asiat ovat naisluola, jossa näinen määrää kaikesta. Ei kai miesluolille muuten olisi tarvetta. Ennen paettiin johonkin autotalliin, verstaaseen, pannuhuoneeseen viettämään laatuaikaa, kun naisen luomassa asunnossa ahdisti.

Jotenkin hilpeää, että tuollaiset miehet ovat kuvitelleet olevansa perheenpäitä, ja omassa kodissa ahdistaa, koska naisen luoma. Voi jeesus mikä autistien maa. Suut auki ja sanoja ulos, olo paranee kummasti.

Vierailija
52/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään ommella, joten minun ei tarvitsisi koko ajan olla raivaamassa keskeneräisiä töitä pois. Siellä olisi sohva ja iso telkkari, josta ei ikinä katsota yhtään autonrassaus- tai kalastusohjelmaa. Sohvalla tekisin kaikkea mukavaa kuten lukisin rauhassa.

Vierailija
53/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole meidän kodissa omaa tilaa. Lapsilla on omat huoneensa, miehellä askarteluhuoneen ja autotalli, keittiö ja olohuone kaikkien tilaa ja makkarin jaan miehen kanssa. Tämä itse asiassa ahdistaa minua ja olen miettinyt usein sitä, että miten ihmeessä sanotaan, että miehillä ei mukainen omaa tilaa???

Sama tilanne. Yritän ahtaa ompelukoneeni kodinhoitohuoneen tasolle pyykkien sekaan ja työpöytä on makuuhuoneen nurkassa. Miehellä on oma työhuone jossa myös askartelupöytä ja lisäksi autotallissa nikkarointitilaa. Ja sisustus talossa on yhdessä valittu, ei mikään vain minun haluama. 

Vierailija
54/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sellainen paikka on kodinhoitohuone. Sinne EI taatusti tule kukaan millään asialla kun siellä olen, koska se tietää heti jotain kotityötä. Siellä on aina jokaiselle läjä pyykkiä odottamassa hakijaansa tai lykkään pölyrätin ja suihkepullon käteen, että käypäs pyyhkimässä jotain kun kerran olet siinä jouten. Siellä saan olla rauhassa.

Mä elin aikani kodinhoitohuoneessa, kun muualla talossa ei uskaltanut jatkuvan moittimisen vuoksi. Totesin, että en suostu kaventamaan elämääni, vaan mulla on omassa kodissa lupa olla missä haluan ja lähdin omaan huusholliin. Sai äijä hoitaa omansa itse, kun kerran paremmin osaa.

Jos oikeasti et voi asua koko kotiasi, niin mieti uudestaan onko sellainen elämä elämisen arvoista 

Vierailija
55/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan kieltänyt miestä siivoamasta tai laittamasta ruokaa. Siivoamiseen miehellä on koko asunto ja ruuanlaittoon sattuneesta syystä vain keittiö. Minä voin paeta siksi aikaa jonnekin muualle, niin en ole tiellä.

Vierailija
56/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi mutta mihin koteihin näitä rakennetaan? 🤣🤣🤣 

Onpa taas #äärifeministiuutiset

Vierailija
57/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hilpeää, että tuollaiset miehet ovat kuvitelleet olevansa perheenpäitä, ja omassa kodissa ahdistaa, koska naisen luoma. Voi jeesus mikä autistien maa. Suut auki ja sanoja ulos, olo paranee kummasti.

Arvaa ovatko yrittäneet? Ja mitä siitä on seurannut?

Vierailija
58/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodit ovat naisten tiloja alusta loppuun. Sitä te ette tunnu ymmärtävän.

Vierailija
59/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kokonainen Ihminen, enkä vaan joku kodinkone.  

Aika surullista, jos sellaisen tilan tarvitsee, oli nainen tai mies. Kodin pitäisi olla kuitenkin se paikka, jossa saa olla oma itsensä ja elää 

Vierailija
60/324 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään ommella, joten minun ei tarvitsisi koko ajan olla raivaamassa keskeneräisiä töitä pois. Siellä olisi sohva ja iso telkkari, josta ei ikinä katsota yhtään autonrassaus- tai kalastusohjelmaa. Sohvalla tekisin kaikkea mukavaa kuten lukisin rauhassa.

Ja se todellakin olisi sisustettu ihan eri tyyliin kuin muu koti, siis siten kuin minä haluan, ei siten mikä on miehellekin mieleen. Ja luultavasti hirveä kaaos koko ajan, koska saisi jättää ne työnsä levälleen.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän