Olen huolissani Suomen nuorista!
Heillä tulevaisuuden näkymät ovat ahdistavat. Kouluttautua pitäisi velkarahalla mutta töitä ei ole ja asuminen ja eläminen on kallista. Perheitä ei uskalleta perustaa kun Eurooppa on sodan keskellä ja taakka vanhemman sukupolven elatuksesta ja hoivasta lankeaa heille.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa paikassa kausityöntekijänä 2016 lähtien ja viime kesänä oli paskimmat väh. 18v kesätyöntekijät koska eivät pystyneet yhden työpäivän aikana tekemään töitä yhteensä edes kokonaista kahta tuntia kun piti koko ajan räplätä puhelinta.
Oli vissiin sukulaisten ja tuttujen pennut valittu niin kuvittelivat olevansa niin hyviä kavereita ettei niiltä vaadita muuta kuin paikallaolemista juuri ja juuri?
Eivät olleet sukulaisten/tuttujen jälkikasvua mutta naapuri paikkakunnalla oli tuttavan työkavereiksi kiinteistö hommiin laitettu tuollaisia ja kun tuttava oli viisi viikkoa lomalla niin nuo uudet olivat vain istuskelleet toimistossa kahvinkeittimen ja koneen äärellä ja siirtäneet annetut työtehtävät tuttavalle joka oli lomalla kun tuttava palasi töihin alkoi pomo tivata että miksi olet jättänyt annetut tehtävät tekemättä tuttava näytti koneelta että annetut työt on tehty ennen lomalle lähtöä sekä näytti samalla että ne työt mitkä oli loman aikana jäänyt tekemättä kuuluvat uusien työntekijöiden hoitoalueisiin
Joutuvat ottamaan lisää velkaa. Syömävelkaa.
Koittaisitko itse tehdä asian eteen jotain positiivista. Ei naiset yleensä tule kotoa etsimään. Menet vaikka työllisyyskursseille niin pelkästään sieltä saattaisit tutustua naiseen ja rakastua kumpikin.
Ei nainen tosin mikään taikakeino ole saada elämäänsä pelkkää hyvää muutenkaan. Itse sen eteen on yritettävä mahdollisista vastoinkäymisistä huolimatta joita on kaikilla muillakin.