Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristinusko ja huivin pitäminen

Vierailija
06.02.2025 |

Olkaa hyvä ja älkää ilmiantako sääntöjen mukaisia keskusteluja. 

Kommentit (1246)

Vierailija
341/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on psykoottista hölinää koko ketju täynnä, että taidan laittaa poistopyynnön. Ei ole eettistä pitää tämmöstä sairaille naureskeluun tarkoitettua lankaa pystyssä. Mt-sairaita muutenkin pelätään ja vältellään. HYI teitä.

Eli toimit sääntöjen vastaisesti? Ok.

Vierailija
342/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en ole kiinnostunut naisista jotka olemuksellaan viestivät seksiä. Ja jos menen käymään esimerkiksi ostoskeskuksessa niin niitä naisia on lähestulkoon jokainen koska aurani on niin voimakas. En kuitenkaan millään tavalla nauti heidän huomiosta ja se tekee oloni epämukavaksi sekä aiheuttaa ikäviä tuntemuksia. Jos sen sijaan olisi nainen jolla olisi huivi niin voisin mennä vaikka heti juttelemaan hänelle hyvillä aikomuksilla. En tässä nyt yritä kehuskella millään mutta yrittäkää ymmärtää ihmiset että elämässä on paljon tärkeämpiä ja hienompia asioita kun irtosuhteet ja seksi on tarkoitettu miehen ja naisen välille vahvistamaan heidän yhteyttä perheen perustamista varten. Olen suomalainen mies ja kuulun kirkkoon mutta en ole juurikaan uskonnollinen. Tutkin asioita oman elämäni kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näkisin naisen joka pitää huivia niin vaimottaisin heti. Toivottavasti tulevaisuudessa yleistyy naisen omasta vapaasta tahdosta. Harva mies ymmärtää millaisen katseiden pommitusten kohteena naiset joutuvat olemaan ja se vie keskittymistä omasta elämästä ja niistä hyvistä asioista. Huivi olisi luonnollinen tapa viestittää kaikille pahoille katseille että nainen on pyhimys. Todellisuudessa huivi on tehtu suojelemaan naista itseään pahuudelta mitä nainen joutuu kokemaan ennen kuin aloittaa perheellisen elämän. Aivopestyt puhuvat päät eivät tätä ymmärrä vaan ajattelevat täysin irrationaalisesti ja edustavat juurikin näitä pahoja katseita julkisilla paikoilla. 

Oli mukava lukea kommenttisi. Huivia pitävänä naisena olen kokenut siitä monenlaista hyötyä ja yhtenä hyötynä juuri tuon, että julkisilla paikoilla saa olla rauhassa miehiltä. Ennen uskoontuloa haasteenani

Harvoin tosiaan kuulee, että joku mies ymmärtäisi minkälaista on elää naisena. Kaupungilla kävellessä saa tuntea olevansa kuin lihapala, jonka miehet haluavat syödä. 

Olisi ihanaa, jos Herra suo, mennä naimisiin ja asua maalla maailmallisten ulottumattomissa.

Vierailija
344/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavalin mukaan pitkät hiukset ovat miehelle häpeäksi mutta naiselle kunniaksi, silti jeesus kuvataan aina pitkähiuksisena, joten eiköhän tärkeintä ole sillä mitä on pään sisässä kuin ulkopuolella. 

Vierailija
345/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudessani monet naiset vielä pitivät huivia kuten vuosituhanten sukupolvet sitä ennen.

Kivitettiinkö heidät jos he eivät pitäneet sitä huivia? 

Miina Sillanpää lähti nuorena tyttönä Helsinkiin piikomaan ja hylkäsi huivin ja osti hatun, mistä häntä paheksuttiin. Huivia pitivät maaseudun oppimattomat työväenluokan naiset, navettapiiat ja kotipiiat ja hattua pitivät kaupungin rikkaat "paremman säädyn" naiset.

Miina Sillanpään, upea aito feministi ja ensimmäinen naisministeri laati piikalain. Piikojen asema oli surkea: nuori 10-15- vuotias köyhä maalaistyttö lähetettiin kaupunkiin tai isoon taloon piikomaan. Usein kävi että isäntä käytti hyväkseen väkipakolla ja kun piika tuli raskaaksi, hänet heitettiin kadulla ja hänellä ei ollut paikkaa mihin mennä. Miina Sillanpään perusti ensimmäiset turva- ja ensikodit näille tytöille, missä heill

Niin siis miten kivittäminen liittyy kristinuskoon ja uskovan naisen pään peittämiseen?

Vierailija
346/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavalin mukaan pitkät hiukset ovat miehelle häpeäksi mutta naiselle kunniaksi, silti jeesus kuvataan aina pitkähiuksisena, joten eiköhän tärkeintä ole sillä mitä on pään sisässä kuin ulkopuolella. 

Tietysti on tärkeämpää se mitä pään sisällä on. Ei ole kuitenkaan Jumalan vika miten ihmiset esittävät Jeesuksen. 

ps. Jeesus esitetään hiuksilla, jotka korkeintaan ulottuvat olkapäille. Usein naisten hiukset ovat tätä pitemmät kun niiden annetaan luonnostaan kasvaa.

Vierailija
347/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä en ole kiinnostunut naisista jotka olemuksellaan viestivät seksiä. Ja jos menen käymään esimerkiksi ostoskeskuksessa niin niitä naisia on lähestulkoon jokainen koska aurani on niin voimakas. En kuitenkaan millään tavalla nauti heidän huomiosta ja se tekee oloni epämukavaksi sekä aiheuttaa ikäviä tuntemuksia. Jos sen sijaan olisi nainen jolla olisi huivi niin voisin mennä vaikka heti juttelemaan hänelle hyvillä aikomuksilla. En tässä nyt yritä kehuskella millään mutta yrittäkää ymmärtää ihmiset että elämässä on paljon tärkeämpiä ja hienompia asioita kun irtosuhteet ja seksi on tarkoitettu miehen ja naisen välille vahvistamaan heidän yhteyttä perheen perustamista varten. Olen suomalainen mies ja kuulun kirkkoon mutta en ole juurikaan uskonnollinen. Tutkin asioita oman elämäni kautta.

Onko Jeesus Kristus Herrasi? Ole varovainen aura-juttujen kanssa. Ne on viholliselta.

Vierailija
348/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näkisin naisen joka pitää huivia niin vaimottaisin heti. Toivottavasti tulevaisuudessa yleistyy naisen omasta vapaasta tahdosta. Harva mies ymmärtää millaisen katseiden pommitusten kohteena naiset joutuvat olemaan ja se vie keskittymistä omasta elämästä ja niistä hyvistä asioista. Huivi olisi luonnollinen tapa viestittää kaikille pahoille katseille että nainen on pyhimys. Todellisuudessa huivi on tehtu suojelemaan naista itseään pahuudelta mitä nainen joutuu kokemaan ennen kuin aloittaa perheellisen elämän. Aivopestyt puhuvat päät eivät tätä ymmärrä vaan ajattelevat täysin irrationaalisesti ja edustavat juurikin näitä pahoja katseita julkisilla paikoilla. 

Oli mukava lukea kommenttisi. Huivia pitävänä naisena olen kokenut siitä monenlaista hyötyä ja yhtenä hyötynä juuri tuon, että julkisilla paikoilla saa ol

Teillä kummallakin saattaa olla histrioninen persoonallisuuhäiriö eli teillä on pakkomielteisiä ajatuksia siitä että "kaikki" miehet tai naiset katsovat teitä seksuaalisesti himoiten ja jokainen harmiton "small-talk" tuntemattoman puolelta on seksuaalinen signaali tai uhka?. Te luulette että te tihkutte "animaalista magnetismia" jota tavalliset kuolevaiset ovat kyvyttömiä vastustamaan ja jolla te voitte halutessanne hallita muita? 

Vierailija
349/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jeesus Kristus Herrasi? Ole varovainen aura-juttujen kanssa. Ne on v

Ei oikeen keksinyt muuta sanaa sille kun kuitenkin me ihmiset luomme energiakenttiä. Ymmärrän kyllä että on vaarallista puhua näistä asioista koska niiden on tarkoitus olla osa tavallista elämää eikä niistä silloin tarvitse puhua. New Agen vaarallisuus perustuu siihen että ihmiset puhuvat asioista koska ovat kadottaneet kosketuksen arkisen elämä maagisuuteen ja energiat ovat jumissa. Ymmärrän nyt että olen tavallaan vaarallinen ihminen koska pystyn sanallistamaan alitajunnan kautta tapahtuvia tapahtumia sekä lukemaan ihmisiä tavalla mitä he eivät täysin ymmärrä. Sitä kautta pystyn hurmaamaan ja saamaan ihmisiä pauloihini. Tavallaan teen tässä sitä tälläkin hetkellä mutta teen sitä mitä voin tehdä. Valitettavasti en ole vielä löytänyt tietä palauttaa tietoani tavalliseen elämään ehkä aika ei ole vielä kypsä. Näitä ''kykyjä'' voi käyttää hyvään ja pahaan. Hyvään niitä voi käyttää perheen sisällä tapahtuvassa telepaattisessa kommunikaatiossa ja vahvan suvun rakentamisessa jne siihen tarvitsee myös naisen kykyjä eikä maskuliinista energiaa pysty yksin kannattelemaan

Vierailija
350/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Meitä Herran Pyhiä"... tuota ylimielisyyden määrää!! Ihan uskomatonta. 

Jos olisit lukenut Raamatun ajatuksella tietäisit varmasti, että Raamatussa puhutaan uskovista pyhinä. Siinä ei siis todellakaan ole mitään ylimielistä, jos kristitty pitää itseään pyhänä.

En voi välttyä ajatukselta, että olette nykypäivän fariseuksia. Jeesus ei ihan hirveästi tainnut niistä piitata. 

Vierailija
351/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sinulla on paljonkin kokemusta näillä taajuuksilla vierailusta? En itse ole kiinnostunut levittämään mitään animaalista magnetismia ja energiaa tai hallitsemaan muita. Olen kiinnostunut vain hallitsemaan oikeudenmukaisesti yhtä naista jonka kanssa perustaa perheen ja jonka kanssa pystyy muodostamaan lopulliset kuolemattomat kehomme sekä tuomaan maailmaan lapsia jotka aloittavat uuden aikakauden. Sellaisia ihan arkisia juttuja siis

Vierailija
352/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mukava ollut kuulla mitä on kirjoiteltu. Olen itse aloittanut yhä enemmän huivia pitämään rukoillessani, koska 1. kor. 11 ja se tuntuu oikealta. En vielä läheskään aina muista mutta muistaessani se tuntuu siunaukselta. 

No se huivi sunua varmaan siunaakin. Kas, kun ei esiliina tai aluspaita. Samanlaisia vaatekappaleita ne on nekin. 

joku vaatekappale ei siunaa yhtään ketään se on ihan varma.

Tämä ketju liittyy kristinuskoon. Kristinusko pohjautuu Jumalan totuuteen, Raamattuun. Raamatussa ohjeistetaan mikä on mitäkin. Pään peittäminen ei ole sama asia kuin esiliinan pitäminen.

No voihan sen pää peittää vaikka karvalakillakin tai pipolla. Raamattu on kirj

Tämä!

Vierailija
353/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sinulla on paljonkin kokemusta näillä taajuuksilla vierailusta? En itse ole kiinnostunut levittämään mitään animaalista magnetismia ja energiaa tai hallitsemaan muita. Olen kiinnostunut vain hallitsemaan oikeudenmukaisesti yhtä naista jonka kanssa perustaa perheen ja jonka kanssa pystyy muodostamaan lopulliset kuolemattomat kehomme sekä tuomaan maailmaan lapsia jotka aloittavat uuden aikakauden. Sellaisia ihan arkisia juttuja siis

Hallitsemaan naista!! Apua. Juoskaa äkkiä karkuun tämmöisiä! 

Vierailija
354/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessakin oli aikaisemmin varsin tavallista, että esim. 60-luvulla ainakin vanhemmat naiset ainakin maalla käytttivät paljon huivia kirkossa, kaupassa, nevetassa ...  Tapa on sittemmin jäänyt

Vierailija
355/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö löytyi sana mistä pääsi triggeroitumaan? Pahoittelut jos näin on. Samalla tavalla se nainen kuitenkin myös hallitsee miestään energiallaan jotka ovat vastakkaiset ja vetävät toisiaan puoleensa. Nainen tarvitsee miestä ja mies naista ja he sulautuvat yhdeksi ja samaksi henkilöksi niin kuin mm raamattu kirjoittaa. Mies on perheen pää ja antaa naiselle vapauden toteuttaa omia feminiinejä kykyjään jotka mahdollistavat hienoja asioita.

Vierailija
356/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaako joku seurakunta nää sun sepustukset vai onko omaa keksintöä?

Vierailija
357/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

336, 337.

Vierailija
358/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Raamatun mukaista tekstiä tuolta mieheltä.

Vierailija
359/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jeesus Kristus H

Olit siis hakenut inspiraatiota Raamatusta, mutta et ole syntynyt uudesti eikä Jeesus ole Herrasi. Kannustan rukoilemaan nöyrästi, että Jumala näyttäisi totuuden.

Vierailija
360/1246 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on piru merrassa, siis kysymys 366,367:lle.