Kristinusko ja huivin pitäminen
Olkaa hyvä ja älkää ilmiantako sääntöjen mukaisia keskusteluja.
Kommentit (1246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä on pedon merkki? Nyt en kyllä ymmärrä.
Pharmakea joka tuotiin koko maailmaan, pieniin ja suuriin, CV -rokote, mikä ei ole mikään rokote alkuunkaan.Okei...ymmärrän nyt, millainen ajatusmaailma tässä kaikessa on taustalla. Noin kauniisti ilmaisten.
Ei, et todellakaan ymmärrä, minä sen sijaan ymmärrän sinun ajatusmaailmasi joka on pelkästään maailmasta. Muistathan, että oma perhe oli tekemässä myös Jeesukselle intervention ja oma opetuslapsi petti Jeesuksen. Samalla tavalla te lihassa ylpeinä ja itseänne varsin viisaana pitävät pilkkaatte Herran lopun aikojen Pyhiä. Sille oli syynsä miksi Pyhä Henki ei varoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"naista kopeloidaan ja r aiskaillaan raskausaikana"
Jos jossain kohti tuli tekstiäsi tuli ajatus, että voihan tuossa joku pointti ollakin, niin se ajattelu loppui kokonaan tuossa kohdassa ja lukeminenkin loppui siihen.
Sitä se äitiysneuvola on. Lääketeollisuus kyttää ja tunkee laitteitaan naisen sukuelimiin ja toistuvasti koskettelee tätä ja vauvaa, plus tietysti kehoon biovaikuttimilla ihon läpi tunkeutuminen, ym. Edes teollisuuslehmiä ei r aiskailla yhtä ahkerasti tiineyden aikana kuin ihmisnaarasta. He saavat myös synnyttää luonnollisemmin. Ei ylöspäinsynnytyksiä, huumeita, veitsiä, jne.
Ei nyky-yhteiskuntaan jumalan lapsia voi synnyttääkään, kun väkivalta alkaa jo ennen syntymää
Olen utelias: oletko se sama, joka joskus kirjoitti koronarokotteesta "pedo
En ole osallistunut korona-kiistoihin. Ihmiskeho on itsensä parantava, eli bioase tai r aiskauskaan ei ole ikuinen. Jäljet poistuvat, kun antaa itsensä parantua. Jeesuskin tätä harrasti
Minä se olin, kyllä, nyt voitte reklamoida ja potkia peistä vastaan, ei sillä että siitä mitään hyötyä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo huivipakkohan pitää sisällään sen, että jos nainen tekee jotain sellaista, mikä kuuluu miehelle, kuten julkinen saarna tms, niin naisella on päänpeite. Yksityiseämässään tai opettaessaan esim lapsiaan ei tarvita päänpeitettä.
Se raamatunpaikka jatkuu, että jos joku on erimieltä,niin meillä on ollut tämä tapa.
Kuunnelkaa suomalaisia naisia ,jotka opettavat Raamattua kristillisillä kanavilla.Ei julkinen saarna ole vain miesten oikeus,vaan tässätapauksessa on kysymys miesten toimimisesta seurakunnan johtajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain kohti tuli tekstiäsi tuli ajatus, että voihan tuossa joku pointti ollakin, niin se ajattelu loppui kokonaan tuossa kohdassa ja lukeminenkin loppui siihen.
Sitä se äitiysneuvola on. Lääketeollisuus kyttää ja tunkee laitteitaan naisen sukuelimiin ja toistuvasti koskettelee tätä ja vauvaa, plus tietysti kehoon biovaikuttimilla ihon läpi tunkeutuminen, ym. Edes teollisuuslehmiä ei r aiskailla yhtä ahkerasti tiineyden aikana kuin ihmisnaarasta. He saavat myös synnyttää luonnollisemmin. Ei ylöspäinsynnytyksiä, huumeita, veitsiä, jne.
Ei nyky-yhteiskuntaan jumalan lapsia voi synnyttääkään, kun väkivalta alkaa jo ennen syntymää
Olen utelias: oletko se
Ja lapselle, sillä äiti ja lapsi jakavat saman tietoisuuden. Sitä se "äidinvaisto" on, synnytetty lapsi on kuin katkaistu haamukäsi. Energeettinen yhteys ei lopu siihen, että vauva revitään väkisin irti naisesta. Tiede vihaa tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallisille teillä ollaan tällaisten asioiden kanssa. Valevaloa.
Mitä puhtaampi tietoisuus, sitä enemmän Todellisuuden kirkas valo häntä vetää puoleensa. Monia se pelottaa. Elämme säteilevässä universumissa.
Nondualismi, hindulaisuus, buddhalaisuus ja muut ovat hyvin tuttuja. Sieltä Kristus minut pelasti. Kannattaa lukea mitä Raamatussa kirjoitetaan saatanasta valon enkelinä. Siunausta
Saatana eli lucifer on metafora uudelle ja pelottavalle. Aamunkoi, aamutähti. Aurinkokin nousee joka päivä, eikä siinä ole mitään pahaa. Mutta muutos pelottaa ihmistä, jos sitä tulee liikaa kerralla. Jumala ja saatana ovat saman ilmentymää, kuten jeesuskin. Niitä pitää vaan annostella sopivasti, et
Ei vaan sitten nöyrryin ja Jumala näytti totuuden. Suosittelut Sydänmakasiini-podcastille. Siellä löytyy muita vastaavia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
"Anteeksi nyt vaan, mutta minä en ole ristiriitainen vana Paavali, tai siis nuo tekstien kirjoittajat. Se taas ei ole minun vika millään tavalla. Raamatun tärkein tehtävä on ilmoitus Kristuksesta. Ei tapasäännöt, vaikka toki niitäkin voi olla hyödyllistä pohtia. "
Ei Paavali ole mitenkään ristiriitainen ja täysin samaa mieltä VT kanssa.
Sinun pitää ymmärtää asiakokonaisuus,mitä kysenen asia käsittelee.
Ymmärrykseni on ihan hyvällä tasolla. Sinä et nyt vaan halua myöntää tekstien ristiriitaisuuksia. Ne voi hyvin myöntää ja katsoa mitä siellä aidosti sanotaan, se ei ole millään tavalla uhka kristilliselle uskolle vaan siinä näkyy vaan inhimillinen kädenjälki. Rehellisyyteen olisi hyvä pyrkiä näissäkin asioissa, ei Raamatun tekstien kirjoittajat olleet täydellisiä ihmisiä, vaikka ajattelisi taustalla olevan jumalallinen inspiraatio. Se teksti ikään kuin suodattuu vajavaisen ihmisen läpi. Lisäksi ei tiedetä minkä verran joitakin tekstejä on muuteltu, joko tarkoituksella tai vahingossa. Tietoa on rajallisesti.
L: Raamatun jumala viittaa itseen, eli kääntymään sisäänpäin, kollektiiviseen tajunraan, allahiin, brahmaniin, taoon, jeesukseen... *minä* olen tie, totuus ja elämä. Ja sinä. Minä minulle, sinä sinulle
/Yksittäiset jakeet voi tulkita vaikka näin. Kokonaisuutta ei mitenkään. Uskoin samaan valheeseen. Kannattaa tutustua Raamattuun itse, vaikka äänikirjana.
Tuli tuosta äidin ja lapsen yhteydestä mieleen, että nykyään tiedetään lapsen soluja kulkeutuvan äitiin raskausaikana. Lapsen soluja on siis aina pysyvästi äidissä.
Vierailija kirjoitti:
L: Raamatun jumala viittaa itseen, eli kääntymään sisäänpäin, kollektiiviseen tajunraan, allahiin, brahmaniin, taoon, jeesukseen... *minä* olen tie, totuus ja elämä. Ja sinä. Minä minulle, sinä sinulle
/Yksittäiset jakeet voi tulkita vaikka näin. Kokonaisuutta ei mitenkään. Uskoin samaan valheeseen. Kannattaa tutustua Raamattuun itse, vaikka äänikirjana.
Uskon jeesukseen, en raamattuun. Uskon jumalaan, en uskikseen. Sinä ainakin vaikutat niin kärkkäältä ja päsmäröivältä että tuskin olet jumalaa tavannutkaan, se yleensä hillitsee tuon raamatullalyömistarpeen. Tsemppiä joka tapauksessa haasteisiisi, niitä tuntuu riittävän
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mukava ollut kuulla mitä on kirjoiteltu. Olen itse aloittanut yhä enemmän huivia pitämään rukoillessani, koska 1. kor. 11 ja se tuntuu oikealta. En vielä läheskään aina muista mutta muistaessani se tuntuu siunaukselta.
No se huivi sunua varmaan siunaakin. Kas, kun ei esiliina tai aluspaita. Samanlaisia vaatekappaleita ne on nekin.
joku vaatekappale ei siunaa yhtään ketään se on ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon jeesukseen, en raamattuun. Uskon jumalaan, en uskikseen. Sinä ainakin vaikutat niin kärkkäältä ja päsmäröivältä että tuskin olet jumalaa tavannutkaan, se yleensä hillitsee tuon raamatullalyömistarpeen. Tsemppiä joka tapauksessa haasteisiisi, niitä tuntuu riittävän
Ja tällä viestillä todistat, että et ole elävässä uskossa. Rukoilen puolestasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uskot todelliseen Jeesukseen, Jumalan aikoaan poikaan, uskot myös Raamattuun. Muut Kristusta esittävät hahmot ovat valekristuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä viestillä todistat, että et ole elävässä uskossa. Rukoilen puolestasi
Rukoile vaan. Minä olen rukoillut että jumala suojaa minua kaltaisiltasi pahan ilman linnuilta, pakottajilta ja vainoajilta, joten kaikki rukouksesi kohdistuvat vain itseesi. Ole siis hyvin tarkka, mitä niihin laitat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen utelias: oletko se sama, joka joskus kirjoitti koronarokotteesta "pedo
Minä se olin. Olinko ainoa joka kertoi totuuden? Järkyttävä tämä ketju, ihmiset eivät edes ymmärrä miten kaukana ovat Jumalasta, joka on Pyhä, luulevat että taivaaseen mennään rallatellen, vaikka se on palkinto josta on kilvoiteltava ja se tie on kapea; jopa Paavali, joka sentään Herramme Jeesuksen valtuuttamana vei Hyvän Sanoman pakanakansoille, puhui kilpajuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uskot todelliseen Jeesukseen, Jumalan aikoaan poikaan, uskot myös Raamattuun. Muut Kristusta esittävät hahmot ovat valekristuksia.
Olemme kaikki jeesuksia ja raamattu on jumalan manifestaatio. Jumalan kanssa voi keskustella sen kautta tai ilman sitä. Vähän niinkuin voit mielikuvitella tai piirtää jotakin. Ei sinänsä väliä, jos tarkoitus täyttyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen utelias: oletko se
Ei elämän tarvitse olla kärsimystä. Saa toki kärsiä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uskot todelliseen Jeesukseen, Jumalan aikoaan poikaan, uskot myös Raamattuun. Muut Kristus
Keskustelet riivaajien kanssa. Jeesus: KUKAAN ei tule Isän tykö muutoin kun minun kauttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mukava ollut kuulla mitä on kirjoiteltu. Olen itse aloittanut yhä enemmän huivia pitämään rukoillessani, koska 1. kor. 11 ja se tuntuu oikealta. En vielä läheskään aina muista mutta muistaessani se tuntuu siunaukselta.
No se huivi sunua varmaan siunaakin. Kas, kun ei esiliina tai aluspaita. Samanlaisia vaatekappaleita ne on nekin.
joku vaatekappale ei siunaa yhtään ketään se on ihan varma.
Tämä ketju liittyy kristinuskoon. Kristinusko pohjautuu Jumalan totuuteen, Raamattuun. Raamatussa ohjeistetaan mikä on mitäkin. Pään peittäminen ei ole sama asia kuin esiliinan pitäminen.
Raamatun jumala viittaa itseen, eli kääntymään sisäänpäin, kollektiiviseen tajunraan, allahiin, brahmaniin, taoon, jeesukseen... *minä* olen tie, totuus ja elämä. Ja sinä. Minä minulle, sinä sinulle