Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KesäHeinät -07 **vko10**

05.03.2007 |

[color=FF3030][size=3]? [color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=3]?

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.) Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1, [color=CD2990]ikä:30, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]@nikki, [color=CD2990]ikä: 38, monesko: toinen, poika 12/00

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi, [color=CD2990]ikä:,monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria, [color=CD2990]ikä: 26, monesko: toinen, tyttö 05/06

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77, [color=CD2990]ikä:29, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Lellu83, [color=CD2990]ikä:23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Senniina, [color=CD2990]ikä:38, monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf, [color=CD2990]ikä: , monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72, [color=CD2990]ikä:34, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kihara, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]AMS74, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, poika 7/05

[size=2][color=0000EE]Sannnis, [color=CD2990]ikä: 30, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde, [color=CD2990]ikä:30, monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo, [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]pals, [color=CD2990]ikä:, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]-Veruska-, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]Kuutar78, [color=CD2990]ikä: 2, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975, [color=CD2990]ikä:, monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti, [color=CD2990]ikä:27, monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=2]2.7.

[size=2][color=0000EE]Nintje, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, 02/04

[color=FF3030][size=2]3.7.

[size=2][color=0000EE]löllöriini, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka, [color=CD2990]ikä: 28, monesko: esikoinen

[size=2][color=0000EE]anjuusa, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]elisabet73, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]5.7.

[size=2][color=0000EE]ElluP, [color=CD2990]ikä:27, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur, [color=CD2990]ikä: 32, monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@, [color=CD2990]ikä: 40, monesko:

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]melba, [color=CD2990]ikä: 33, monesko: toinen, esikoinen -00

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana, [color=CD2990]ikä:, monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä, [color=CD2990]ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@, [color=CD2990]ikä:, monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82, [color=CD2990]ikä: 23, monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24, [color=CD2990]ikä: 24

monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77, [color=CD2990]ikä: 30

monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_ , [color=CD2990]ikä: , monesko: toinen, esikoinen 1v.

[color=FF3030][size=4]

[/quote]

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan ihanan kuuloinen 4D-ultrakäynti Cityäipällä. Omaan on vielä nelisen viikkoa aikaa, enkä malttaisi odottaa! Me ei siis olla koskaan aiemmin tuota ultraa kokeiltu. Ja kyllähän minäkin sen 9kk-lehden kaivelin tuolta lehtikorista ja luin Öttiäisen tainoita :) Utelias kun olin...

S@ri@ oli siis päässyt tutkailemaan Jovi Aireja ihan luonnossa. Hyvä, että vaikuttivat käyttökelpoisilta, sillä mekin taidetaan nyt kallistua niihin. Varsinkin, kun tämä viitonen mitä todenäköisemmin jää meidän viimeiseksi vauvaksi. Vannomatta kuitenkin paras :) Siskoni ei enää usko hetkeäkään, kun sanon, että ei me enää...

Kiva, että Kuutar tunsit taas vauvan liikkeet! Kyllä se vaan heti huolestuttaa, jos ei hetkeen aikaan tunnu oikein mitään. Minulla muuten usein auttaa, kun käyn ihan selälleni makaamaan. Silloin alkaa kohta molskinta tuntua. Vaikka selällään olo muuten alkaakin taas jo tuntua hetken perästä vähän ahdistavalta.

Kiharalle liitoskivuista sen verran, että mulla ainakin vauvan asento selvästikin vaikuttaa vielä siihen, miten kovin tuntuu liitoksissa. Esim. vaikka eilen valittelin kipeitä paikkojani, niin illasta vauva tuntui kääntyvän johonkin suuntaan ja sen jälkeen meno on ollut helpompaa. Mutta tietty, kun vauvalle kertyy painoa enemmän, niin se painaa sitten jatkuvammin ja siihen yhdistettynä tuo paikkojen periksiantaminen niin avot, välillä on ankkakävelyä :) Ja se vielä, että ainakin tässä vaiheessa monelle auttaa tukivyön käyttö. Mullakin sellainen lojuu tuolla kaapissa, mistä se auttaa kyllä tosi hyvin :)

Poppaselle rakenneultran mitoista. Meillä ultra oli rv 20+4 ja silloin istumamitta oli 15,3cm ja painoarvio 365g.

No voihan nenä! Mies kantaa juuri sisään meidän sänkyvaatteita, jotka heitin pihalle jo päivällä. Mutta nyt ne on ihan märkiä, kun näyttää täällä tulevan taivaan täydeltä lunta :( Eipä satanut vielä hetki sitten! Joten ei kun katsomaan, mitä on tehtävissä....

Misti rv 22+4

Vierailija
22/85 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro,

Tulin nopeasti purkaan jännitystä. Aamulla 9.30 on sitten Kurjelle aika 4d-ultraan. Ihana lukea cä:n kokemuksista, heti nousi omat odotukset korkealle myös =) Mehän ei vielä tiedetä kumpi sieltä tulee, ehkä huomenna sitten.

Tää Julle senkun jatkaa kovia potkujaan. En osaa oikein mitenkään päin olla, kun aina vaan tulee kylkiin kovaa potkua. Ainut mikä rauhottaa on kävely.

Mutta, nyt pakko jatkaa töitä (hemmetti, kello jo puoli yhdeksän...). Saas nähdä kauan tätä tahtia jatkaa.

Huomenna sitten ultran jälkeen lisää.

-Ellu ja Julle-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laskettuaika kesäkuun alussa, mutta olen käynyt välillä kurkkimassa teidän viestejänne. Odotan kolmatta.

Cityäipän viesti sai minut kommentoimaan/kysymään. Mulla nimittäin sama juttu, että nimenomaan kohdun sisäsuulla on tapahtunut muutoksia. Ultrassa näkyi pienen pieni painauma siinä sisäsuulla. Muuten kohdunkaulan ja ulkosuun tilanne kai ihan ok. Supisteluja siis ollut mullakin. Aikaisemmissakin raskauksissa oli paljon ennenaikaisia ja olin välillä sairaalassakin vuodelevossa. Mutta silloin supparit kypsyttivät ulkosuuta ja sisäsuu pysyi suljettuna tiukasti loppuun saakka. Kumpikin raskaus eteni täysiaikaiseksi. Ymmärsin lääkärin sanoista, että nuo sisäsuun muutokset olisi niitä huolestuttavampia.. :-( Sanoiko lääkäri sulle miten? Saitko millaiset ohjeet lepoon?

Sairaslomalla olen lomien alkuun saakka ja lapset vaihtelevasti hoidossa. Mies tekee pitkää päivää töissä ja kotityöt jää väkisin mulle. Tosin siivous ja kaupassakäynti on jäänyt kokonaan miehelle.

Nyt levossa supistuksia ollut vähän, mutta painontunne lantionpohjaan tulee tosi nopeasti pystyssä ollessa.

miira + salomo 26+5

Vierailija
24/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut sairastuvalta - töiden parista kylläkin; on tämä etäyhteys sitten kätevä ;).

Ellulle ja Jullelle hyvää 4d:tä - kokemuksia odotellaan!

Vai kävi Mistikin tutkimassa Öttiäisen tarinaa - eipä tässä enää henkilöllisyys saati naama ole salainen, mutta väliäkö tuolla. Lupauduin kirjoittamaan vielä lisääkin päiväkirjaa kyseiseen lehteen, että jatkoa seuraa. Aika samaa tarinaa kuin teidän kanssa jutellessa, täällähän sitä myös kaiken jakaa - enemmänkin kuin lehtikirjoituksessa ;).

Miira - ikävä kuulla että sullakin sama tilanne! Mulle ei lääkäri kommentoinut sen enempää siitä, onko kumpi pahempi, että sisäsuu on auki vai että ulkosuu. Oli vaan sitä mieltä, että tilanne on sikäli parempi, että kohdunkaulan kanavaa on vielä runsaasti jäljellä. Juttelin äitipolin diabeteskätilön kanssa myös asiasta (olen siis seurannassa myös raskausdiabeteksen takia) ja hän kertoi, että tilanne ei ole mitenkään erityisen harvinainen uudelleensynnyttäjillä eikä hän myöskään vaikuttanut erityisen huolestuneelta - sanoi, että saattaa silti vauva mennä vaikka yliaikaiseksi, ettei tuo " funneling" , joka on siis asian tieteellinen termi, merkitse sitä, että vauva lähtisi nyt heti syntymään. Rennosti pitää kuitenkin ottaa, ei saa nostella taakkoja ja jos supistaa, niin lepoasentoon. Pientä puuhastelua saa tehdä omien voimien mukaan. Tässä oli ohjeet, jotka itse sain siis yhteensä kahdelta taholta. Mullakin kovettuu vatsa melkein jatkuvasti, olin sitten levossa tai pystyssä. Hyvä on, että asiaa seurataan tarkasti. Voimia sullekin tämän asian kanssa ja otahan rennosti!

Ja nyt taas töiden pariin!

-Cityäippä ja Öttiäinen 22+4-

miira:

Mulla on laskettuaika kesäkuun alussa, mutta olen käynyt välillä kurkkimassa teidän viestejänne. Odotan kolmatta.

Cityäipän viesti sai minut kommentoimaan/kysymään. Mulla nimittäin sama juttu, että nimenomaan kohdun sisäsuulla on tapahtunut muutoksia. Ultrassa näkyi pienen pieni painauma siinä sisäsuulla. Muuten kohdunkaulan ja ulkosuun tilanne kai ihan ok. Supisteluja siis ollut mullakin. Aikaisemmissakin raskauksissa oli paljon ennenaikaisia ja olin välillä sairaalassakin vuodelevossa. Mutta silloin supparit kypsyttivät ulkosuuta ja sisäsuu pysyi suljettuna tiukasti loppuun saakka. Kumpikin raskaus eteni täysiaikaiseksi. Ymmärsin lääkärin sanoista, että nuo sisäsuun muutokset olisi niitä huolestuttavampia.. :-( Sanoiko lääkäri sulle miten? Saitko millaiset ohjeet lepoon?

Sairaslomalla olen lomien alkuun saakka ja lapset vaihtelevasti hoidossa. Mies tekee pitkää päivää töissä ja kotityöt jää väkisin mulle. Tosin siivous ja kaupassakäynti on jäänyt kokonaan miehelle.

Nyt levossa supistuksia ollut vähän, mutta painontunne lantionpohjaan tulee tosi nopeasti pystyssä ollessa.

miira + salomo 26+5

Vierailija
25/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip,

Tuoreet ultraterveiset: Kurki oli hyvin miellyttävä, suosittelen lääkäriksi. Poika on tulossa meille, siitä ei paljon epäilystä jäänyt. Ja mikä mukavinta on tulossa ISO poika, aivan ylärajalla oli käyrässä. Eli sellaista 4,5 kiloista pitäis sitten kesällä pukata ulos, JIPPII. Kurki suositteli sokerirasitustestiä varmuuden vuoksi.

Istukka on kuulemma oikein hyvän muotoinen ja lapsivettä juuri oikea määrä. Ja pojan piirteet on kuulemma by the book. Eli kaikki hyvin.

Saatiin hyvät kuvat pojasta, DVDkin otettiin.

Nyt on hiukan taas parempi olo, mitä nyt toi pukaaminen sitten alkoi jännittää. Parempi ois tulla ajallaan eikä mennä yli.

Mutta selvis miksi se puskee niin hemmetin kovaa jo nyt kylkiin. Uusi Ronaldinho tulossa todellakin.

Vierailija
26/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä mä tarkoitin!!! Täällä itken jo Ellun ja Jullen ultra kuulumisia ;,),,

Ja onneks olkoon tulevasta poitsusta :)

Sulla onkin sitten kesällä siinä työ urakkaa kun alat sitä maalimaan saattelemaan :)

Siis niiko siinä mielesä ettei ihan mikään täys rääpäle ole :)

Ja nyt mua jännittää huominen... vaikka vahva epäilys sukupuolesta onkin niin silti... ja tietty et onks kaikki ok!!

S@irillakin oli muistaakseni huomena 4d?!

jees mut tiä lähtee nyt pukemaan... ( yökyt vielä päälänsä =D )

piti vain tulla kattelee noit 4d kuulumisia...hih

äp81 & 23+5

Vierailija
27/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais tietää, että miltä teillä muilla on nää vauvat näyttäneet 3d ultrassa. Mehän käytiin jo hirmuisen ajoissa, kun halusin varmistaa, että on kaikki hyvin (parilla tutulla on vauvalle jäänyt kehittymättä aivot ja myönnettävä on, että olisin teon luvalla halunnut keskeyttää, jos olisi tämmöinen tuossa viikolla 20 selvinnyt) eli oltiin jo viikolla 20. Pojalla oli tosi hoikat kasvot, melkein vois sanoa, että sisäänpäin lommollaan. Jäin miettimään, että onko kaikilla vielä näillä viikoilla vai onko kapeakasvoinen poika tulossa oikeasti. En kyllä muista koskaan nähneeni että vauvalla olis kapeat kasvot ollut, joten varmaan vielä grammoja tuohon poskiin tulee ennen syntymää. Mut, kertokaa ultrassa käyneet, että oliko teillä lommoposkisia vauvoja siellä vielä? ;-)

Hirmu hauska vois olla vaikka vaihtaa joku kasvokuva 3d ultrasta. Edellyttäis varmaan jonkun paperiversion skannaamista varmaan ensin vaan. Me ei siis käyty tällä paljon puhutulla Kurjella vaan Brunolla, mutta kun joku kysyi, niin meille tuli kans dvd ja 20 paperivedosta mukaan.

Tuota ihmettelen, että tässä vaiheessa alkavat jo syntympäpainoja arvailemaan. Mulle on aina painotettu, että tässä vaiheessa ei voi vielä tietää vaan että yksilöiden väliset erot selviää vasta 28-30 viikkojen tietämillä aikaisintaan. Mut jos yhtään lohduttaa, niin mulla kokemusta yli 4-kiloisen synnyttämisestä ja en pitänyt sitä juuri minään ja nytkin on tilastojen ja lääkärien mielipiteiden valossa tulossa sellainen 4,5 kiloinen. Iso vauva on muuten helppo hoitaa, joten itse oikeastaan toivon, että iso tulisi.

Mulla menee vaihteeksi lujaa eli viime yönä päätin ruveta sitten vatsatauteilemaan molemmista päistä vai miten sen kauniisti esittäisi...

Vierailija
28/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellulle kiitos ultraterveisistä ja onnittelut hyvistä uutisista! On sitten Jullekin poika :). Onkohan yksikään meistä KesäHeinistä saanut vielä tietää odottavansa tyttöä vai kasvattelemmekohan kaikki poikia :)?!

Ei meille Kurki vaan tehnyt minkään näköistä syntymäpainoa-arviota. Kertoi vain, että nyt Öttiäinen on viikon isompi kuin oikeat viikot. Saanko udella, mikä teillä oli nyt painoarvio ja paljonko sulla on viikkoja? Meillä Öttis siis painoi viikoilla 22+3 sen 589g.

Melba kyseli kasvojen muodosta - Öttikselläkään ei ollut vielä mitenkään hirmuisen pulleat posket - leukaluu erottui todella selvästi ja oli enemmänkin sellainen selväpiirteinen tapaus muutenkin :).

Kyllä sua nyt koitellaan kun olet vielä vatsapöpönkin saanut!! Meilläkin esikoisen pkodissa sitkeää ripulia liikkeellä, toivottavasti ei kantaudu kotiin asti! Lisääkö sulla oksu/ripuli supisteluja? Voimia joka tapauksessa!

Ja lisää 4d immeisiä huomiseksi - äp81:lle ja S@ri@lle hyvää kokemusta ja uutisia odotellaan :).

-CÄ-

Vierailija
29/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania 4d-kuulumisia on taas saanut lukea :) Omaa odotellessa täytyy tyytyä muiden kokemuksiin... Hienoa, että kaikilla on hyvin asiat siellä massussa.

Mulla on nyt taas vaihteeksi hieman kiirus :( Toi essee painaa päälle, pöh! Sen verran vain ajattelin piipahtaa, että kerron sellaisia uutisia, että eilen onnisti huuto.netissä ja saatiin meidän pikkuiselle sänky :) Haetaan viikonloppuna. Ja viikonloppuna saadaan miehen siskolta jotain vaatteitakin pikkuiselle. Sitten puuttuukin oikeastaan enää vaan se sitteri ja tietysti vaatteita, hoitoalusta pöydälle ja kaikki pikku tilpehöörit, joita tarttee sitten vauvan synnyttyä. Hienoa :)

Niistä liikkeistä vielä; viikonloppuna ei auttanut makean syöminen (ei se mulla koskaan ole aiheuttanut liikkeitä) eikä edes makaaminen selällään mahaa rasvatessa (se useimmiten on tepsinyt), eli ihan hiljaista oli. Mutta nyt on kaikki taas ok sen suhteen. Liitoskipua on jonkin verran koko ajan, mutta vähemmän kuin pari päivää sitten.

Huomenna lähdetään risteilylle, ja ollaan sitten mun siskon luona samalla reissulla. Palataan sunnuntai-iltana ja maanantaina jatkan matkaa vanhemmilleni ens viikoksi. Yritän sunnuntaina ennättää lukaista kuulumisianne!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! Ja hyviä 4d-kokemuksia seuraavillekin " potilaille" :)

Kuutar rv24+1

Vierailija
30/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro,

Julle on 643g arviolta. Mulla viikkoja 22+6 tänään, Kurki kirjoittanut, että vastaa 24 viikkoa. Sydämen syke oli 152.

Noista piirteistä sen verran, että meillä kyllä posket oli ihan pulleat, nenä näyttäisi olevan kanssa tätä meidän suvun puolta, eli pottumainen. Lapsiparka... Ja turvonnut oli muuten se jalkojen välin aluekin ;)

Tsemiä muillekin huomisiin ultriin, saas todellakin nähdä et onko nää kaikki kesäheinät poikia.

Vierailija
31/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mainitaan se meidän pikkupojankin paino tänne eli oli viikolla 20+ 480 g ja vastasi viikkoa isompaa kanssa. Tosin kun mulla on kuukautisiin verrattu noita ultria (mm. niskapussi ja alkuraskauden uä), niin niiden mukaan on muutettu jo aikaisemmmin laskettu aika viikoa aikaisemmaksi eli oiskohan tää kuukautisiin nähden peräti kaksi viikkoa isompi siis?

CÄ:n tavoin minäkin ihmettelen, että missäs ne tämän ketjun tyttövauvat oikein ovat. Kehtaako joku myöntää, että olis tyttö tulossa? ;-)

Vierailija
32/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa ne meillekin lupailivat, mutta sanoi kyllä että 100% takuuseen eivät mene:)Vaikka aika selvältä " bililtä" kyllä näytti monitorissa, mutta kiva nähdä kyllä lopullinen " tulos" sitten kesällä, kun me ei olla oltu kuin näissä ihan " tavis-ultrissa" ...ellei sitten intouduta vielä myöhemmin tuohon 4d:hen. Myönnettävä on, että mä haluaisin käydä sitä vähän kyllä tirkistelemässä, miehen mielestä ei taida olla yhtä tärkeää, lue=maksaa liikaa;)

Mua olis kiinnostanut tietää, että onko joku vielä kekkuloinut urheilun parissa näillä viikoilla ihan normisti? Kun mä oon yrittänyt vielä silloin tällöin käydä spinnissä, ja pumpissa (tietty kevennetyin painoin), ja koirien kanssa tulee päivittäin tehtyä yksi hieman pidempi lenkki, noin tunti-puoltoista. Niin aattelin vaan, kun nyt on alkanu aikas kovin nipistelemään aina lenkin loppupuolella, että eikös se ole ihan asiaan kuuluvaa? Mitään muita " kipuja" ei oo vielä ilmennyt lainkaan, joten sen takia nää n.viikon verran vaivanneet nipistelyt jäi vähän vaivaamaan. Ja todella pinkee olo muuteskin ollut. Kävelynhän pitäis " opas-kirjan" (heh) mukaan tehdä hyvää, raittiista ilmasta puhumattakaan...

Mutta ihanuuden ihanuus, 5kk kestänyt finni-hyökkäys alkaa olemaan ohi!!!:))) (Tai ainakin siirtyneet kasvoista selkään, heh...) Nyt muuttunut suorastaan kasvot heleiksi, ja pehmoisiksi! Ei uskaltanut välissä enää peiliin katsoa, kun aina räjähti;)

Taas tuutin täydeltä omaan napaan tiirailua...

Loskaista viikon jatkoa kaikille, ja masujen paksua vointia:)

Yö-työputki alkaa taas...

Vierailija
33/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukavia 4D-kuulumisia CÄ:llä ja Ellulla! Ja hyvä, että olitte samaa positiivista mieltä Tapio Kurjesta. Olis ollut tylsää, jos meikäläisen kehujen jälkeen Kurki oliskin ollut " Kurja" ;)

Melba kyseli piirteistä. Meikin oltiin 4D:ssä silloin rv 21+1, ja Ilmari oli todella kaitakasvoinen poika! Kurki siihen sanoikin, että vasta niillä viikoilla alkaa rasvaa kertyä ihon alle, siihen saakka on muodostunut lähinnä luu ja nahka. Joten pyöreät vauvan piirteet vasta alkaa kehittyä. Siis voi olla odotettavissa hyvinkin pyöreäposkinen tapaus! Painoarvio oli silloin rv 21+1 melkein voipaketin verran, eli 427g.

Me ollaan menossa vielä kerran Kurjen ultrattavaksi rv 27, kun suositteli tarkempää seurantaa mun oman sydänvian ja edellisen hankalan raskauden takia. En jaksa selittää kaikkea uudestaan jollekin toiselle lääkärille, joten mennään sitten Kurjelle. Maksan mielellään sen hintaeron, kun ei tarvitse tarinoida kaikkea alusta alkaen. Ja silloin saadaan ehkä mukaan niitä vähän pehmeäposkisemman vauvan kuvia.

Työmotivaatio on 0 tai oikeestaan pakkasella, lasken vaan päiviä äippäloman alkuun... Siis nyt kotia kohti tältä päivältä!

Koala ja Ilmari rv 24+0

Vierailija
34/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen on alkuviikko ollut, ei oo ehtinyt käydä tiirailemassa täällä. Neuvola oli maanantaina ja Hb laskee ku härän häntä vaikka syön hevosenannoksia rautaa jo. Ja eikun lisää rautaa naamaan. 102 oli nyt, viimeks 115. Muuten onneks kaikki kunnossa.

Joku kysy tuosta urheilupuolesta. Eilen käytiin miehen kaa n.2km lenkillä ja noin puoles välis mies jo kysy, et haenko sut autolla pois. Mut mä sinnittelin matelu vauhtii kuitenkin kotiin asti. Että aika hiljasta on ainakin täällä tuo urheilupuoli. Nivusiin ja alavatsaan, etenkin oikealle puolelle vihlo niin pirusti. Työntekokin tuntuu selässä ja vatsassa ( hoitoala), et saa nähä kauan pystyn tekee töitä.

Juuri tuossa eilen laskeskelin et 11 viikkoo mammalomaan. Miten niin odotanko jo kovasti mammalomaa...=D

Ja ei oo tyttöö tännekkään tulossa, et jalkapallojoukuetta me vauvakerholaiset täs vissiin kerätään =) Ei sillä etteikö tytötkin fudista pelais. Kovasti kiinnostais 4d ultraan mennä, mut en tiedä mihin cityyn täältä lakeuksilta suunnistais.

Meijän vaavi potkas iskää eilen kaks kertaa korvaan ja kerran nenään =D Kättä kun piti masun päällä, niin ei tuntunu mitää, mut heti kun pään laitto niin jo monotti. Eri veijari =)

Mut nyt pakko mennä laittaa ittesä suoraks.

peetta+ vaavi 23+5

Vierailija
35/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea ultrakuulumisia! Kovin on pojat niskanpäällä:-) Mähän olen nimennyt tämän Matiksi ihan muuten vaan. Sukupuoli selviää vasta kesäkuun lopulla. Salaa toivon tyttöä, mutta olen aivan varma, että tämä on poika. Siitä tuo nimi:-)

Me ei varmaan nyt ultria maksella, vaikka vähän sitä mietittiinkin. Miestä kiinnostaisi sukupuoli, mutta eihän siitäkään tavallisen ultran kuvassa voi ihan satavarma olla.

Muuten ei ole kauheasti jaksuja kirjoitella. Ilmoittaudun aina välillä, etten ihan kokonaan tippuisi porukasta.

t. S tasan 24

Vierailija
36/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän olen kirjoitellut kun mulle huomiseksi pukkaatte 4D ultraa :)

Tosin mullahan PITI olla tuo pari viikkoa sitten keskusäitiysneuvolassa käynti sellainen...mutta ISO HUOH.... sepä ei kyseinen lääkäri tehnytkään 3D/4D ultralla, vaikka tayssista nimenomaan sellaiseen pyysivät aikaa mulle sen lapsivesipunktion jälkitarkastuksena. Joten kohdaltani se ultra missaantui :( enkä sitä viitsi maksaa yksityisellä.

Kiukuttaa kyllä, kun tuollainen luvattiin ensin ja sit ei pääsekkään.

Olivat vähän ristiriidassa noiden lääkäreiden mielipiteet sen tarpeellisuudesta.

MUTTA tänne on tulossa tyttövauva :) sehän selvisi niistä kromosomeista, en vaan tullut julkistaneeksi sukupuolta silloin.

Tomera tyttö on tosin tulossa, sen verran napakasti potkiskelee.

Tänään kävin katselemassa vauvantarvikeliikkeissä vaunuja, mutta taidan tosiaan päätyä niihin jovan vaunuihin, tykkäsin niistä senverran paljon ja nyt kun vertailin niitä samankaltaisiin, vaikuttavat ihan okei kulkupeleiltä. Mä jätin suosiolla ne uudet sporttiset mallit kokeilematta, sen verran hinnakaita. Ja sängyn verhoja ja suojuksia ja lakanoita hypistelin ja huokailin (hintoja) ihanuutta.

s@ri@ ja nöpönen 22+5

Vierailija
37/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas oli vain omia höpötyksiä ja piti laittaa onnitteluja ihanista ultrakuulumisista, kyllä herkisti lukea niitä, sitä osallistuu tunteella teidän muidenkin tapahtumiin, vaikken aina muista niitä kommentoida..suonette vanahalle jo anteeksi unohdukset?

Ja ketkä ovat supistelujen vuoksi lomilla, rauhallista eloa ja odottamista että aika kuluisi vielä muutaman viikon eteenpäin.

Itselläni myös supisteluja, mutta mulla eivät ole vaikuttaneet kohdunsuulle eikä kanavaan toistaiseksi.

Mukavat illat kaikille :)

Vierailija
38/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tullut kovasti viestejä eilisestä. Ja oikein ihania ultrakuulumisia teillä. Onko tosiaan vasta yksi tytön odottaja bongattu? Ja vaikka kuinka paljon poitsuja tulossa, eihän tää nyt mee yhtään 50-50 :)

No, mulla on kovin vahva tyttö-olo, ja maanantai iltana on sit mun vuoro mennä 4d ultraan, että saas nähdä pitääkö omat aavistelut paikkaansa vai tulenko mukaan jalkapallojoukkueeseen.

Tääl Tampereella on se kiva puoli, että aikoja saa illoiksikin, että mekin saatiin ilman työpoissaoloja järkättyä ultra vasta puol kuudeks.

Kärsittekös te muut jatkuvasta pissahädästä? Mä ramppaan kolme kertaa yössä vessassa, uni on muutenkin kevyttä ja aamulla ryydyttää sit ihan vietävästi. Tähän sekaan ne nivusien kolotukset, niin avot kun on yöt kamalia! Me vaihdettiin ukon kanssa jo sängyssäkin puolia, kun sen puolelta on lyhyempi matka vessaan :)

Naureskelin tossa yhtenä päivänä jo asiakkaallekin, että tätä nykyä näitä vaivoja piisaa kuin vanhoilla mummoilla. Kun joku kertoo jostain sairaudesta tai vaivasta, niin aina pystyy pistään pikkasen paremmaks.

Ja kohta voidaan ajatella, että tää keskiraskauden hehkuminen on ohi :D

Vierailija
39/85 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan vauvakerholaiset ;D Yö terveiset täältä Porista... En lupaa nyt kommentoida kaikille, kun luettavaa oli kovasti paljon! Ootte olleet ahkeria kirjoittajia toisin, kuin minä.

Maanataina lukaisin pinon jossain välissä, mutta jäi kommentoimatta kokonaan ajan puutteen vuoksi =0 Mä jäin oikein miettimään, kun puhetta oli liitoskivuista yms... En meinaan oo moisia esikosta tuntenut ja kuten joku muukin kirjoitti, niin iski sitten minullekin moiset vaivat oikein kunnolla maanantai iltana pojan kanssa ollessani kaupassa, eivätkä kyllä ole yhtään helpottaneet tällä juoksulla, mitä nyt on ollut! Luoja et kipeetä tekee nostaa edes jalkaa, et sais housut pois jalasta illalla!!! Niin vaan silti oon sinnitellyt asioita eteenpäin, vaikkakin hieman hitaammin, kuin oli tarkoitus.

Mä oon esikosta säästänyt oikeestaan kaiken, joten toivon meille poikaa huomisesta 4-D ultrasta, mutta ei se tyttökään ihan kamala ois! Tytölle mulla ois taas nimikin mietittynä, mutta en ole sitä edes miehelleni vielä sanonut, kun ei sukupuolta vielä kerran tiedetä. Niin mä taidan olla se johon te S@rian sotkitte tän ultran suhteen ;D Jännitän ultraa ihan hirmuisesti oispa jo huomen ilta niin voisin naputella teille jo faktaa ;D Mulle madam mamma ennusti poikaa ja mun hyvät ystävät tänään toinen poikaa ja toinen " neulatestillä" tyttöä. Arvatkaa vaan saanko laittaa nyt niille molemmille viestiä heti ultran jälkeen!? HEH, enpä taida olla nyt ainoa joka miettii kumpi on oikees...

Kovastipa ootte jo vauvan tavaroita hankkineet ja valmiiksi laittaneet! Mulla kaikki on tallessa, mutta varastossa tuolla toisella kaverilla ja hän tänään kysyikin, et enkö pian niitä halua hypisteltäväksi ja pestäväksi? Mä kun olin ajatellut käyttää siihen huhtikuun lopulla alkavaa lomaani... Jätänköhän liian pitkälle?? Muuttamaan kun luultavasti pääsemme toukokuun lopussa tuonne uutteen kotiimme, niin en tahtoisi tänne mahd.homeisiin vuokra olosuhteisiin niitä pitkäksi toviksi lojumaankaan! Luulisi neljän viikon aikana saada ne pestyksi ja silitetyksi..?

Mutta nyt syömään hiukan yö palaa ja huomenna varmaan samaan aikaan palailen asiaan. Mulla kun tuo ultara on vasta 17.30!

S@nde 23+6, omanapaisena nyt anteeksi.

Vierailija
40/85 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki muut yhtä nukuksissa kuin minä, kun on niin hiljainen pino :) Paitsi että viime yönä nukuin huonosti, niin tämä harmaa keli kyllä mua ainakin väsyttää. Ja samanlaista keliä taitaa olla luvassa jatkossakin. Että talvi tuli, talvi meni :)

Lisää ihania ultrakuulumisia olitte kirjoitelleet. Niitä on aina kiva lukea.

Nyt muistaessani kiitän ulkohousujen käyttöajan pidennysvinkistä :) Eli siis kaulahuivi-kuminauha-patentista. Jotain sellaista on pakko kehitellä, muuten saan kulkea housut polvissa. Kun ei millään raaskisi laittaa rahaa mihinkään varsinaisiin äitiystoppahousuihin, kun ei yhtään tiedä, kuinka kauan niitä olisi aikaa pitää.

Ethän Cityäippä pahastunut uteliaisuuttani? Mutta kun ihan täällä asiasta puhuitte, niin pakkohan se oli lehti uudestaan lukea :)

S@ri@: meillä onkin la samana päivänä. Oletko myös tayssiin menossa? Mitenkäs sinulla on edellinen/set syntyneet? Mulla kun on näitä ennen la:ta tulleita, niiin on paha ennakoida, koska tämä meinaa ulos tulla :)

(.) sen verran, että huomenna on neuvola. Muuten ei mikään hirvitä, mutta se vaakaan astuminen on aina yhtä ikävää. Mulla kun tuota painoa tuppaa tulemaan aina ihan riittämiin. Eikä lohduta yhtään tässä vaiheessa se, että aina ovat ylimääräiset kilot imettämällä lähteneet. Paljonkos teillä muilla on tähän mennessä paino noussut?

Mutta nyt jos lähtisi kahvin keittoon, ettei vallan nukahda!

Misti rv 22+6